es
Feedback
02:08

02:08

Ir al canal en Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Mostrar más
852
Suscriptores
Sin datos24 horas
-17 días
+130 días
Archivo de publicaciones
Repost from No.13
photo content

علیرضای عزیزم من چی بگم درباره کارت؟

Repost from munashii
photo content

این عکست حاشیه زائد خیلی داره از بالا و پایین باید ببُری‌ش با گوشی زوم رو باید نزدیک‌تر می‌کردی و خودت هم می‌رفتی نزدیک‌تر سوژه هم ک اون بنده خدا بود باید با کیفیت می‌افتاد و اگر توی نقطه طلایی دقیقی قرار می‌گرفت خیلی عالی می‌شد رنگی ک بعنوان ادیت زدی هم واقعا نمی‌خوره ب این اتمسفر

این عکس هم از اوناست ک مستند اجتماعی رو با سیاه و سفید روایت کرده بنظر من اگر یکم کادرتو میبردی بالاتر بهتر بود نوع سیاه سفیدت هم خیلی سافته. این سوژه ها باید برجسته بشن با همون اچ دی آر بزرگوار

photo content

فقط بح بح

بچه ها معنا و مفهوم اینایی ک براشون چیزی نمیگم رو خودتون می‌گیرین دیگ؟ چون واقعا خیلیا اونقدر واضحه ک هرچی من بگم زیاده گوییه

Repost from س.
so busy capturing memories, we forget to live them . 1403.02.25
so busy capturing memories, we forget to live them . 1403.02.25

photo content

شت :)

photo content

Repost from Petrichor🍋
زوزه آزاده چند؟ آواز آزاده چند؟ آزاده چند آزاده چند؟ نغمه - سورنا. مدل:شمینا
زوزه آزاده چند؟ آواز آزاده چند؟ آزاده چند آزاده چند؟
نغمه - سورنا. مدل:شمینا

اوف. ایول اینم از اوناست ک خودش داره باهاپت حرف می‌زنه. نیازی نیست من چیزی بگم

Repost from "نـیـــاز"
Let go of thoughts
Let go of thoughts

شباهت صد از صد

photo content

چنین صحنه ای رو با شباهت تقریبا صددرصدی توی ترمینال بابل دیدم. نمی‌دونم اینم اونجاست یا نه انعکاس آسمون توی شیشه یه جوریه ک آسمون به دو باره زمانی متفاوت تقسیم شده شانس و اقبال خوبی داشتی واسه گرفتن این عکس