es
Feedback
02:08

02:08

Ir al canal en Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Mostrar más
856
Suscriptores
+224 horas
-37 días
+230 días
Archivo de publicaciones
تعریف کن از سفرهایت مارکو

مشهد و بجنورد

آخرین سفرت کجا بود؟

بپرسین

حاجی سوال چالشی ازت بپرسیم

بخواب

خسته اممممم

همین شیرینه

https://t.me/ZER0TW08/7106 ماهم خوبیم حاجی جان زندگی میکنیم گاهی هم زندگی مارو

مثل همیشه ام که می‌پرسی تو چطوری

حاجی جان حالت چطوره

گفتم بیاید از زنده بودن صحبت کنین نه جنگ

تو از جنگ بگو

عکسای شهریم از سوژه خرابی ها و توسعه نیافتگی بود. از چند ساختمون ک از دوران القاعده خراب شده بود هم عکس گرفته بودم.

چرا اسم اون مجموعه رو گزاشتی القاعده

http://t.me/HidenChat_Bot?start=1155324413 پس از مدت طولانی بیاید حرف بزنین ببینم کجاها بودین؟ کدوماتون زنده این؟ چخبرا؟

Be Kind!
Be Kind!

گاهی عکس هایتان -حتی در ساده‌ترین لحظه‌ها- را تار بردارید و سپس به آن نگاه کنید. آنگاه خواهید فهمید که چقدر آنچه که می‌بینم ا
گاهی عکس هایتان -حتی در ساده‌ترین لحظه‌ها- را تار بردارید و سپس به آن نگاه کنید. آنگاه خواهید فهمید که چقدر آنچه که می‌بینم از آنچه که فکر می‌کنیم می‌بینم؛ متفاوت‌تر است.
ساموئل توحیدیان
Tehran Train Station Feb 25

‌ «اگر جنگ نتیجه‌اش خوشبختی تمام مردم دنیا بود، باز هم به جاری شدن یک قطره اشک بر روی گونه‌های یک کودک بی‌گناه نمی‌ارزید.»‌‌ فئودور داستایوفسکی

بخاطر جنگ تلخی که پشت سر گذاشتیم؛ این دوتا عکس من از اثرات جنگ در عراق به امید آزادی رو باهم ببینیم