es
Feedback
02:08

02:08

Ir al canal en Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Mostrar más
854
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
+130 días
Archivo de publicaciones
تو که این همه سفر میری تا به حال اون جوری که بری کنار جاده مثل اینایی که تو اینستا میرن همه سفر رو مفتی درمیارن، سفر رفتی؟

هرچی فکر میکنم نمیشه فرستادش

خب غیر اون

چون چند دقیقه پیش شات گرفتم همین اخریشه

همینه 😂

آخرین عکس گالریتو بفرست

و با من امیدی‌ست [که] می‌آید و می‌رود ولی هرگز با آن وداع نمی‌گویم
و با من امیدی‌ست [که] می‌آید و می‌رود ولی هرگز با آن وداع نمی‌گویم

سلام صبر کن

سلاااام من همون همیشگیم که جمله عربی درخواست میکنم

خودتون چخبر

بگذریم

چون کارم قراردادی بود برای هر گزارش و خبر و تحلیلی که میدادم باید چند هفته صبر میکردم تا پولشو بهم بدن (هنوز بعد از ۵ سال پول خیلی از گزارش هامو ندادن) پخمه سالاری بجای نخبه سالاری دستمال سالاری بجای صراحت سالاری توی تحلیل ها و خبرهایی که می‌نوشتم دست میبردن و خیلی چیزاشو اصلاح و یا حتی حذف میکردن و اینطور چیزها

https://t.me/ZER0TW08/7355 می‌‌‌شه بگی چرا نتونستی تحمل کنی؟ چی اذیتت کرد؟ از این جهت می‌پرسم که خودم تو خبرگزاری دارم کار می‌کنم و یکمی سختمه ادامه دادن

photo content

ببین شرلوک هلمز عزیز یک بار دیگم یه نفر دیگه تقریبا حرف مشابه حرف تورو زده بود که گفتم من نیازی به اثبات چیزی ندارم و اگرم داشتم، لزومی به اثباتش در اینجا نمی بینم اصلا مخاطب اینجا من رو یه آماتور صفر درنظر بگیره. منتهی اگر ذره بینت رو یکم بیشتر تکون میدادی میدیدی که دوسه تا پست پایینتر، عکس اصلی بدون واتر مارک یکی از عکس های لینک تابناک رو گذاشتم 😂

خب اون عکسا که اسم نداره‌🤔 از کجا بدونیم واسه توعه؟

اینجا

آره توی یکی از پیامای پین شده نوشتم از سال ۹۸ تا اواسط سال ۱۴۰۰ با ایرنا خبرگزاری رسمی کشور و الجزیرة یکی از خبرگزاری های قطر کار کردم مدت کارم با الجزیره کوتاه بود ولی چند سالی با ایرنا کار کردم و واقعا نتونستم تحمل کنم

مگه خبرگزاری کار کردی تو؟

من خودم از کار تو خبرگزاری ها تجربه خوبی ندارم. مخصوصا که آدم ساختارشکنی ام و قواعد خودمو دارم و خب فضای خیلی محدودیه واسم