es
Feedback
02:08

02:08

Ir al canal en Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Mostrar más
855
Suscriptores
+224 horas
-17 días
+930 días
Archivo de publicaciones
من خودم این اراده رو ندارم

یاد بده این اراده اهنیو ماهم داشته باشیم😂😭😭 واقعا نیاز دارم یکی منو از پای گوشی جمع کنه

آره هروقت یادش میفتم احساس سوختن عمرمو پیدا میکنم با من از درس حرف نزنین

برادر این بحث درس و اینا انگار غمگینت کرد یکم

میفهمم منم الان یه جوریم ک دلم نمیخواد کتاب بخونم از بس کتاب و درس خوندم اون یه کامیونیتی ایه‌ ک توی اون خوب نیستی باید کامیونیتی مناسبتو پیدا کنی ک توشون آدم حسابی و موفق و کاربلد بحساب میا

https://t.me/ZER0TW08/6852 منم دبیرستان همین بودم ولی الان ارزو میکنم ای کاش الان تو دانشگاهم همین بودم دیگه نمیتونم بخونم و جزو ضعیف ترینای کلاسم احساس حماقت میکنم

همسن که نه ولی خب میتونست داداش کوچیکه‌ت‌ باشه

پس با این وجود فکرکنم من اگه بچه داشتی همسن پسرتم😅😂 پیشنهاد بدید چطوری اینو جمعش کنم دوفصل خوندم تا الان فقط فردا رو دارم 🙏🏽

خوبه که تاثیر داشت حرفم

https://t.me/ZER0TW08/6843 همین حرفت خیلی کمک بود حداقل میتونم امید داشته باشم که حتما لازم به تحصیل توی این رشته نیس و شاید با تلاش بتونم به یه جای حداقل خیلی کمی برسم توش

آره خیلی زرنگم

از لحاظ نصیحت کردن گفتم پیرمردی، زرنگم هستی پس🤨🤨

به نتیجش کاری نداشته باش ک چی میاد وقتی رو هواست ببین دلت میخواد کدوم بیاد همونو انجام بده

شیر یا خط بنداز

۱۸ تا درس دین و زندگی باید پاس کنم تا فرداشب بخونمش ۲۳۰ صفحه رو ، بعد جالبه نه میرم بخونم نه میتونم جلوی استرسو بگیرم😂

انقد درس میخوندم که فوتبال بازی نمی‌کردم فوتبال تیم مورد علاقمو نمیدیدم که اونم غلط کردم شما غلط منو نکنید

این واسه زمان دانشگاه بودا‌ نه دبیرستان

باید زندگی میکردم

که خب غلط کردم بهترین روزگار جوونیم به درس خوندن رفت یادمه روزی ۱۶ ساعت درس میخوندم که اونم غلط کردم

نه سنم بالا نیس چون توی مدرسه چند سال جهشی زدم و همیشه هم ترم تابستان برمی‌داشتم و تحصیل همزمان هم کردم؛ اینجوری شد