468
Suscriptores
-124 horas
Sin datos7 días
+1230 días
Archivo de publicaciones
ازيكم يا شباب
محاضرات الفلويد الأسبوع الجي إن شاء الله هتكون يوم الاتنين في معادها
و يوم الاربع الفترة التالتة في A3 عشان نخلص المنهج
بخصوص الاسايمنت دا
الباشمهندس بلغنا دلوقتي أن التسليم مش هيكون فورم و عايزين يبقا مناقشة و هنروح نسلمه ف الكلية و يناقشونا فيه
الديدلاين هيبلغونا بيه بكرا
فيديو اخر لاب circuits 2 ان شاءالله للاسبوع ال 12 و 13
https://youtu.be/vMqPa5OD8oM?si=aP18Cbz1dOAC8LiB
وده لينك ورق اللاب لو حد عايز يطبعه و موجود في مكتبه فرحة
https://drive.google.com/file/d/1blSXKaQHtLZBgfgzQLAjYt-5lFwvuU3U/view?usp=drivesdk
بالنسبة لامتحان الاعذار بكره
الناس الي هتمتحن بكره ان شاءالله تجيب معاها ورق ابيض عشان تحل فيه
دكتور أيمن سامي بيبلغكم إن امتحان اعذار ميد السيركيتس بكرا بعد المحاضرة يعني الفترة التانية
اي حد قدم عذر يروح يمتحن بكرا عشان مش هيكون في مواعيد تانية
Week 12 🫠
Section :
Electro ✅
Micro ❌
Circuits ❌
Linear ✅ كويز فترة سادسة
Mecha ✅ فترة رابعة و خامسة
Lab :
Micro ❌
Circuits فردي
محاضرة السيركيتس هتبقي بكرا الفترة الأولي إن شاء الله
و هنأكد عليكم المكان بليل
ازيكم يا شباب خبر حلو إن شاء الله ❤️
ديدلاين بروچيكتين الميكرو اتمد ل يوم الخميس 28 بدل 23
في ناس في محاضرة السيركيتس طلبت أن المحاضرة الجاية تكون السبت الفترة التالتة ، الفترة دي بيبقا فيها محاضرة الكترونيكس عشان كدا ماكناش بنحطها فترة تالتة و بنحطها فترة اولي
فا عايزين السيركيتس امتا ؟
كويز ال Linear هيكون يوم الاربع 20/12 الفترة السادسة في ك٢ إن شاء الله الدفعة كلها
داخل ال Linear Transformation كله
ازيكم يا شباب
ميد الديزاين هيكون يوم الاربع 20/12 الفترة التالتة إن شاء الله في مدرج A3
الامتحان ساعة
داخل لحد قبل ال Combined في Lecture 3
سكاشن الفلويد شغالة بكرة ان شاء الله الفترة الرابعة و الخامسة و السادسة نحاول نتوزع عليهم .
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
