es
Feedback
حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

حـرف‌هایِ‌مَــــهاٰ

Ir al canal en Telegram
688
Suscriptores
-124 horas
-167 días
-12430 días
Archivo de publicaciones
اینکه تو آدم خوبه شدی و ما آدم بده بخاطر اینه که ما هرجا نشستیم خوبت رو گفتیم و تو بد مارو، دلیلش این نیست تو واقعا خوبی و ما واقعا بد.

Shayea Too Ragi.mp38.60 MB

در نهایت همتون میفهمید دختر مهربون و دلسوز is everything.

شما میگید sniper sniper sniper wifey wifey wifey ما میگیم exams exams exams stress stress stress.

یادت باشه واسه فریب دادن همیشه خَرت نمیکنند ،گاهی هم شیرت میکنند.

Darya Trap Remix - Araz Tatalo Khalse Final.mp36.79 MB

Mavi Gri - Geçmez Miyim Aklından @TRTOPMUSIC.mp35.56 MB

یجوری برای خودم امن شدم که حتی خستگیم رو خودم درمان میکنم اگه ناراحتم با خودم حلش میکنم اگه میخوام جسور بشم، میشم اگه بخوام عوض شم، میشم چون برای خودم ارزش قائلم چون روی خودم حساب کردم.

یجوری برای خودم امن شدم که حتی خستگیم رو خودم درمان میکنم اگه ناراحتم با خودم حلش میکنم اگه میخوام جسور بشم، میشم اگه بخوام عوض شم، میشم چون برای خودم ارزش قائلم چون روی خودم حساب کردم!

‏یه جوری همتون عرق میخورید و گل میکشید که روم نمیشه بگم من هنوز شیر کاکائو با کیک میخورم.

Ali Mir- nemishe.mp38.39 MB

حس میکنم تو لذت بردن از تنهایی دارم زیاده روی میکنم.

من ادم مهربونیم تا وقتی که ادما دیدگاهم رو عوض نکنن تا وقتی که حسی که از ادما دریافت میکنم نظرم رو عوض نکنه من اگه حسادت ببینم نمیتونم مثل قبل رفتار کنم من اگه بی احترامی ببینم نمیتونم مثل قبل رفتار کنم من اگه کسی از بالا نگاه کنه نمیتونم مثل قبل رفتار کنم و اون ادما هر رفتار و کار خوبی هم بکنن دیگه به چشمم نمیان و دیگه مثل قبل نمیشیم.

روانشناسی می‌گه: گاهی اوقات تنها دلیلی که باعث می‌شه چیزی که  غمگینت می‌کنه رو رها نکنی اینه که اون تنها چیزی بوده که تورو خوشحال می‌کرده.

روانشناسی می‌گه: گاهی اوقات تنها دلیلی که باعث می‌شه چیزی که  غمگینت می‌کنه رو رها نکنی اینه که اون تنها چیزی بوده که تورو  خوشحال می‌کرده.

بخودت‌بگیر‌این‌آهنگ‌و‌خط‌به‌خط...

دیگه وقتشه خدا از پشت صحنه بیاد بیرون دستاشو دو بار به هم بزنه و بگه خب عزیزان تا اینجای کار شوخی بود از الان شما میتونید راحت زندگی کنید

‏بزرگترین خواسته‌م از همه آدمای زندگیم اینه: سخت‌ترین، تلخ‌ترین، بدترین و بیرحمانه‌ترین واقعیت‌هارو تف کن تو صورتم اما هیچوقت بهم دروغ نگو

‏بزرگترین خواسته‌م از همه آدمای زندگیم اینه: سخت‌ترین، تلخ‌ترین، بدترین و بیرحمانه‌ترین واقعیت‌هارو تف کن تو صورتم اما هیچوقت بهم دروغ نگو

اگه فروختن بلد بودم اولین چیز همین دلمو میفروختم که انقد با همه مهربون نباشه