es
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Ir al canal en Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Mostrar más
630
Suscriptores
Sin datos24 horas
+27 días
-2130 días
Archivo de publicaciones
زندگیمو میدم...

این کلافم کرده:]]

من نمیخواستم بره...

من ب صبح نمیرسم... خودمو میشناسم:]

جان می‌دهم از حسرت دیدار تو چون صبح باشد که چو خورشید درخشان، به درآیی

ولی خوابم نمیاد

دیگه وقت خوابه

دوباره تلگرام برفه🥹🥹

حوصلمون سر رفتااا ای بابا

دلیل اینکه چیزی ک رو ک ناراحتت میکنه رها نمیکنی اینه ک ی تایمی تنها چیزی بوده ک تورو خوشحال کرده..

نيستم زخم،كه چون جلوه‌ى مرهم بينم نمک تيغ جفاى تو فراموش كنم

انتظار داشتم بگی دیدمت🤣

https://t.me/bluo_o7/36324 ناراحتی گفتم؟

مگه نگفتی دیگه شعر نمیگی برام

شعر گفتم که ز دل بردارم بار سنگین غم عشقش را شعر خود جلوه ئی از رویش شد با که گویم ستم عشقش را ✨ ایناز✨