es
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Ir al canal en Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Mostrar más
630
Suscriptores
Sin datos24 horas
+27 días
-2130 días
Archivo de publicaciones
امیدوارم اشک بعدیمون اشک ذوق باشه .

می‌دانستم او کُشته خواهد شد ‌! او زیبا بود، در عصرِ زشتی‌ها؛ زلال در عصرِ پلشتی‌ها؛ انسان در عصرِ آدمکش‌ها؛ لعلی نایاب بود، میان‌ِ تلی از خزف.. زنی بود اصیل میانِ انبوهی از زنان‌ِ مصنویی .

از نظرِ دیکتاتور مردم دو دسته هستند؛ آنهایی ک باید گول بخورند و آنهایی ک باید گلوله بخورند .

حالت چطوره

مرسی مرسی

ری اکت هم میدی

شت دوتا سین

گلوله نمی‌دانست، تفنگ نمی‌دانست، شکارچی نمی‌دانست؛ پرنده داشت برای آزادیش بال میزد . خدا چی ! خدا ک می‌دانست، نمی‌دانست؟!

سگ برینه تو زندگی

من براش لبخند میزنم، فقط برای اون دختره . و تا همیشه برای اون دختره :] من آماده بودم ک اقرار کنم.. تو انجامش نمیدادی ! اوه دارلینگ.. "اگه تو ازم می‌خواستی کارای بدتری هم انجام میدادم":] _ناتوان

دیشب ی موش توی فاضلاب دیدم ک داشت از تمیزی و پاکیزگی خودش برای بقیه می‌گفت و مگس‌ها براش دست میزدن . حکایت خیلیاست !

sticker.webp0.07 KB

یعنی چی نمیدونی

روانی شدم

بچهها ی وی پی ان خوب معرفی کنین

اما عزیزکِ من؛ کاش در روزگارِ دیگری می‌زیستیم ‌. ما همگی حیف بودیم !

اما عزیزکِ من؛ کاش در روزگارِ دیگری می‌زیستیم ‌. ما همگی حیف بودیم !

برایم مهم نیست با من چه میکنی، اما نمی‌خواهم ب من صدمه بزنی، تا ب امروز ب اندازه‌ی کافی در زندگی‌ام صدمه دیده‌ام، خیلی زیاد.... دیگر میخوام شاد باشم .