es
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Ir al canal en Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Mostrar más
633
Suscriptores
-124 horas
+107 días
-1830 días
Archivo de publicaciones
بابا نگو اینجوری الان میشینم گریه میکنم

هیچ کاری نمیکنم در طول روز ریدمممممم با این زندگی کردنم

میدونی من خیلی کصخلم

میدونی ترجیح میدم یا بمیمر یا از زندگیم اونجوری ک باید استفاده نکنم و لذت نبرم

منم دلم میخواد بمیسرم

باید با همه کات کنم برم بمیرم

داداشم همیشه روانیم‌میکنه

کلا تفریح موردعلاقه پسرا اذیت کردنه

بهم میگه شاید اگه خوشگل بودی اذیتت نمیکردم گفتم الان داری به من میگییی زشتتتتتتت کوصکش گفت بلا نسبت زشت🤣🤣🤣این پسرا انقدرررر پلشتنننتنتلهخا

نمیزارین بخوابم

انقد ک زر میزنقن

تصمیمات یهویی

https://t.me/bluo_o7/37043 عشقم تو‌کنار منی اصن خوابت نمیبره🙂‍↕️

باید روابطمو قطع کنم یه مدت با همهههههه