es
Feedback
"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

"آبیِ‌دعوت‌کننده‌به‌مرگ"

Ir al canal en Telegram

اگر آزادیِ بیان باعث مرگِ یک نفر بشه، بازم اونو آزادی درنظر می‌گیری؟! _22 𝘈𝘶𝘨𝘶𝘴𝘵 2023_ https://t.me/UnknowTextBot?start=64ff2cb3a07ff ناشناسم🫡

Mostrar más
633
Suscriptores
-124 horas
+107 días
-1830 días
Archivo de publicaciones
https://t.me/bluo_o7/36987 ارهههههههه😭😭اخیییییی اونوقت چه قشنگ میشه صبحم

ازد چه واجییی

از زندگی مجردیت لذت ببر

ازدواج چیخ اخه

تو ایران قفل نبود مگه😭😭

خواهرمون خیلی رمانیتکه مثلا صبح پاشن یه ماچ و بوسی بعد تانگو‌برقصن و باهم صبحونه درست کنن و این چیزا

ببین واقعا دوس دارم ازدواج کنم برم سریعتر ولی از یه طرفم دوس ندارم زندگیمو بگا تر بدم

مثلا صاب کار میگه چرا دیر اندی ببخشید داشتم با زنم تانگو میرقصیدم

منطقی بودد

https://t.me/bluo_o7/36980 با دوستان عزیزمممم

https://t.me/bluo_o7/36977 منطقیه بابا😂😂😂😭😭

با کی میرقصی

مگه تانگو دونفره نیست

نههه تو باید باهام تانگو برقصی بعد بری سرکار😂😂😂

صبح پا میشین

اولین باره همچین چیزی میشنوم😭🤣