es
Feedback
CRYPTO SCAM NEWS

CRYPTO SCAM NEWS

Ir al canal en Telegram

Mostrar más
Sri Lanka3 372La categoría no está especificada
1 713
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
Sin datos30 días
Archivo de publicaciones
super program Profit table 🤑 Update 🔮2023/08/20   profit 12% 🤑✅ 🔮2023/08/21   profit 12% 🤑✅ 🔮2023/08/22   profit 12% 🤑✅ 🔮2023/08/23   profit 12% 🤑✅ 🔮2023/08/24   Profit 12% 🤑✅ 🔮2023/08/25   profit 12% 🤑✅ 🔮2023/08/26   profit 3.6%🤑✅ 🔮2023/08/27   profit 12% 🤑✅ 🔮2023/08/28   profit 12% 🤑✅ 🔮2023/08/29   no entry     🥲❌ 🔮2023/08/30   loss   22% 🥲❎ 🔮2023/08/31   profit 50% 🤑✅ 🎆අගෝස්තු මාසය 🥇Profit =10 🥊Loss=1 All= 127.6% profit 🤑

මේ චැනල් එකෙන් හොද දෙයක් කරගෙන යන්න පුළුවන් කෙනෙක්ට මේක දෙනව.. Contact @chinthakadarshana

Repost from CRYPTO SCAM NEWS
Members 2400 ක් සහ 2100 සිටින teligram චැනල් 2 ක් තියනව සාදාරන ගානකට කැමති කෙනෙක්ට @chinthakadarshana

Members 2400 ක් සහ 2100 සිටින teligram චැනල් 2 ක් තියනව සාදාරන ගානකට කැමති කෙනෙක්ට @chinthakadarshana

https://youtu.be/oE2j4-fHm8I?si=-L361gnJmvrzv4Ck මේ youtube  වීඩියෝ එක හැමෝම බලන්න යාලුවනේ දැනටත් මේකට සම්බන්ධ වෙලා කරගෙන යන අය කමෙන්ට් එකක් දාගෙන යන්න හොදයි ද කියල.මේ මේකට සම්බන්ධ උන ඔයාල වගේම අපේ කෙනෙක්...❤️

Repost from CD TRADING BACKUP
Cripto trading කරන අය ඉන්නවද?
Anonymous voting

Repost from CD TRADING BACKUP
Super program එකට free සම්බන්ධ වන හැමෝම මේ ග්‍රෲප් එකට එන්න.අද,ඉදන් ඒකෙන් free දෙන්නෙ.. https://t.me/CDTRADINGG

MTFE SCAM එකෙන් ලක්ශ ගනන් හොයපු අය ඇති.ඒකෙ ගනිපු ප්‍රොෆිට් එක BINANCE TRADING වලින් ගන්න පුළුවන් සුපිරි PROGRAM එකක් තියනව මොකද කියන්නෙ කට්ටිය TRY කරමුද ? 🤔 🟢කොටින්ම කිසිම රෙෆරල් එකක් නෑ. 🟢කරන්න තියෙන්නෙ BINANCE එකේම. 🟢සිග්නල් එක හැමදාම රෑට අපි දෙනව.
Anonymous voting

CDTRADING SUPER PROGRAM එක ටික දවසක් FREE  හැමෝම එක්ක කරමු යාලුවනේ.ඒකට,ටිකක් හුරු වෙන්නත් එක්ක හොදයි නේද ඒක..

ඔන්න ඊයෙ දෙන්න තුන් දෙනෙක්ගෙන් හරි CDTRADING SUPER PROGRAM එක START කලා. ලංකාවෙ පලමු වතාවට ලොකු වෙනසක් කරන්න උත්සාහ කරන සහ දැනටමත් කරන මේ PROGRAM එක සුපිරි තැනකට ගේන්න TRY කරමු යාලුවනේ...❤️❤️

Repost from CD TRADING BACKUP
අපේ අලුත් එකටත් join වෙලා ඉන්න හැමෝම.. https://t.me/+YREa3Z7mPPcwNzc1

අද   super program එක විතරක් open කරනව රෑ 7 ට scalp type නිසා ඒකට market එක දැන්,තියන තත්වෙ ප්‍රශ්නයක් නෑ

🤑Vip monthly 25$🎁 👉මෙය මාසයක් වලංගු වන අතර දිනකට සිග්නල් 1 ත් 4 අතර ප්‍රමාණයක් ලබා දෙනව target 50% න් උඩ.මාසය ඇතුලත අනිවාර
🤑Vip monthly 25$🎁 👉මෙය මාසයක් වලංගු වන අතර දිනකට සිග්නල් 1 ත් 4 අතර ප්‍රමාණයක් ලබා දෙනව target 50% න් උඩ.මාසය ඇතුලත අනිවාර්යයෙන් සිග්නල් 40 ක් cover කරනව ඊට,වැඩි මිසක් අඩු නැහැ.මාසය,ඇතුලත අපිට සිග්නල් 40 ක් දෙන්න බැරි උනොත් (market risky ) සිග්නල් 40 අවම cover වෙනකන් ඉන්න පුළුවන් එන එකෙන්ට.. 🤑Vip super program monthly 5$🎁 👉මෙහි දිනකට එක සිග්නල් එකක් පමනක් ලබා දෙනව  target එක 12% මාසයකට,සිග්නල් 30 දෙනව.දිනපතා රාත්‍රී 7 - 12 අතර කාලයේ මේ සිග්නල් එක බලාපොරොත්තු වන්න. 🤑Free signal group 🎁🎁🎁 👉මෙහි සිටින ඔබ,සියලු දෙනාට vip signal වැඩියෙන්,දෙන්න පුළුවන් වෙන,දවස් වලට free signal දෙන ප්‍රමාණය වැඩි වෙනව. ඊට අමතරව vip buy කරන්න සල්ලි නැති අය මට මැසේජ් එකක් දාල මාව දැනුවත් කරල members 1000 ක් ඇඩ් කරල මේ vip pakage දෙකෙන් කැමති එකක් මාසයක් free ගන්න පුළුවන්. Members add කරන්න link share කර කර ඉන්න,දෙයක් නෑ add frends ගිහින් ඇඩ් කරන්න පුළුවන් ෆේක් ඇප්,වලින් නොගහ sl අය විතරක් ඇඩ් කරන්න පුළුවන් අයට විතරයි.. Payment CDTRADING PAY ID 461894654 contact @chinthakadarshana

Repost from CD TRADING BACKUP
නීත්‍යානුකූල ගිවිසුමක් යටතේ ඩොලර් 10000$ ක් අයෝජනය කරන්න පුළුවන් කෙනෙක් අවශ්‍යයි 10% මාසික ප්‍රොෆිට් එකකට යටත්ව @chinthakadarshana

Repost from CD TRADING BACKUP
මේ වගේ scam ග්‍රෲප් වලින් පරිස්සමිම් වෙන්න...
මේ වගේ scam ග්‍රෲප් වලින් පරිස්සමිම් වෙන්න...

ඔන්න ග්‍රෲප් එක එන්න කැමති අය payment එක කරල join වෙන්න... Contact @SACDTRADING
ඔන්න ග්‍රෲප් එක එන්න කැමති අය payment එක කරල join වෙන්න... Contact @SACDTRADING

ඔන්න 1 වෙනිද වැඩේ පටන් ගන්නව 😎😎😎 දවසට එක සිග්නල් එකයි දෙන්නෙ ඒකත් දෙන්නෙ රාත්‍රී 7 - 12 අතර වෙලාවකදී... ස්කෑම් පස්සෙ නොයා
ඔන්න 1 වෙනිද වැඩේ පටන් ගන්නව 😎😎😎 දවසට එක සිග්නල් එකයි දෙන්නෙ ඒකත් දෙන්නෙ රාත්‍රී 7 - 12 අතර වෙලාවකදී... ස්කෑම් පස්සෙ නොයා අපේම system එකක් හදමු අපි... මේකට මාසයකට 10$ අය කරනව.කැමති අය දැන් ඉදන් vip signal ග්‍රෲප් එකට සම්බන්ධ වෙන්න... බටන් එක ඔන් කරල නිකන් ඉදල නෙවෙයි පොපිට් එන්නෙ 😁 අපේ සිග්නල් එකට ඔයාලම binance future trade එකක් open කරන්න ඕන. අපේ සිග්නල් එකට trade එකක් දාන්න නොදන්න අයට අපි කියල දෙනව ඒක. Join contact @SACDTRADING

මොකක්ද මේ CDTRADING පටන් ගන්නව කියන අලුත්ම වැඩසටහන 😎 අපිත් එක්ක හිටපු පරන අයට මතක ඇති ලංකාවෙ පලවෙනි වතාවට SCAM වලට ගහන්න අපි
මොකක්ද මේ CDTRADING පටන් ගන්නව කියන අලුත්ම වැඩසටහන 😎 අපිත් එක්ක හිටපු පරන අයට මතක ඇති ලංකාවෙ පලවෙනි වතාවට SCAM වලට ගහන්න අපි 7% PROGRAM එකක් පටන් ගත්ත.ඒක 100% FREE කලේ ගොඩක් ප්‍රශ්න එක්ක ඒ වැඩේ අසාර්ථක උනා.අපි කරපු දේවල් වලින් අසාර්ථක උන,එක දෙයක් තමයි ඒක.ඒත් අපි උත්සාහ කරනව ඒක ගොඩ දාන්න. අපිට වැරදුනු තැන් ඔක්කොම හදාගෙන අලුත් විදියට ආයෙ නැවතත් ඒක පටන් ගන්නව (CD TRADING SUPER PROGRAM ) ඒකෙදි වෙන්නෙ සරලව අපි හැමදාම රාත්‍රී 7 ~ 12 අතර කාලයේ BINANCE FUTURE Signal එකක් දෙනව අපේ ප්‍රොෆිට් TARGET 12% එතනින් එහා අපි HOLD කරන් නෑ ඒ ප්‍රොෆිට් එකෙන් අයින් වෙනව,ආයෙ,නැවතත් ඊලග දිනය වනතුරු trade කරන්නෙ නෑ. මේකෙ වාසි 🟢trade කරන්න වෙලාවක් නැති අය හැමෝටම වගේ රෑට මේ සිග්නල් එක දෙන නිසා කරන්න පුළුවන් 🟢profit අරගෙන risk manege කරගෙන අපි දෙන signal follow කරන්න බැරි අයටත් ලේසි මොකද එක tp එකයි තියෙන්නෙ 🟢scam වලට මුදල් ආයෝජනය කරල දවසකට 1% වගේ ප්‍රොෆිට් එකක් ගන්න සම්පූර්ණ මුදලම දාල ලොකු අවදානමක් ගන්න අයට මේක ලොකු අවස්තාවක් ලබන මාසෙ 1 වෙනිද මේක start කරනව.කැමති හැමෝම එකතු වෙන්න. Admin @chinthakadarshana

කනගාටුවෙන් කියන්න ඕන CD TRADING අපි 2023.08.15 වන දින අපේ VIP SERVICE එක නැවැත්තුව.ආයෙ ඒක පටන් ගන්නෙ නෑ... ඒ වෙනුවට CDTRADING ADMIN 3 දෙනාම සාකච්ඡා කරල වෙනම දෙයක් ඔයාලට දෙන්න ඉන්නෙ ලබන මාසෙ මුල සිට 😎🇱🇰🎁