es
Feedback
بــٖـٖٖـۘۘـٍٍـےنـَٖـظِٖــیـٖـٖٖـٍٜـۘۘـٍر𝙰ْٰ𝙽ٰᵍuِٰˢٖ َِٰٖ✨

بــٖـٖٖـۘۘـٍٍـےنـَٖـظِٖــیـٖـٖٖـٍٜـۘۘـٍر𝙰ْٰ𝙽ٰᵍuِٰˢٖ َِٰٖ✨

Canal cerrado

|﷽| بی‌نظیر — جایی برای متن‌ها، ویدیوها و لحظات خاص 🎯 هر روز یک ایده، یک حس و یک تجربه متفاوت تولد کانال مون❤️ 1401/10/23

Mostrar más
529
Suscriptores
Sin datos24 horas
-97 días
-2430 días
Archivo de publicaciones
﮼دل‌سپردم‌به‌خدا ﮼هرچه‌او‌خواست‌همان🍃🤍

🌙✨ عید قربان مبارک ✨🌙 عید قربان،عیدِ دل‌هایی‌ست که هنوز به معجزه‌ی دعا ایمان دارند… امیدوارم در این روزهای مبارک،خداوند آرامشی عمیق به قلبتان ببخشد،غم‌هایتان را سبک کندو زندگیتان را پر از نور، عشق و برکت سازد 🤍 برای همه شمالبخندهای ماندگار،خبرهای خوشو روزهایی زیباتر آرزو دارم 🌸

𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘴 𝘯𝘰 𝘦𝘹𝘤𝘶𝘴𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘰𝘢𝘭 𝘠𝘰𝘶𝘳𝘦 𝘱𝘶𝘳𝘴𝘶𝘪𝘯𝘨.! هدفی که دنبالشی هیچ بهونه ای سرش نمیشه‌‌.!

- مارا هیچـگاه همرنگ جماعت نمیبینی، آموخـتیم که در اصـل خـود باشیم.. نه مـانند دیگـران..!🖤💎

+سخت ترین راه؟ -راهی که طِی میکنی تا برگردی سمتِ خودت.

- خدا به هرکسی که ذات خوب داشته باشد، عزت احترام میدهد ..✌🏻🤍

نه محتاج تعریف نه تشنهِ نام و نشان…!) 🖤 . .

گاهی زندگی لازم داره یک تلنگر کوچیک بزنه… که یادت بیاره: همه‌چیز قرار نیست همیشه راحت باشه، اما تو قوی‌تر از روزهای سختی.

- بَخند ! که لَبخند مَن و طُ قآتِل جاٰن خیلے‌ هآست . .♥️⚜️

گاهی آدم نه حوصله حرف زدن داره، نه توانِ توضیح دادن… فقط یه دلِ گرفته‌ست که بی‌صدا سنگینی می‌کنه. نه اشکی میاد، نه لبخندی می‌مونه… فقط یه حسِ عجیبه که انگار هیچ‌چی سر جایش نیست.

صبح شد… امروز هم یک فرصت تازه‌ست برای نفس کشیدن، لبخند زدن و آرام‌تر زندگی کردن. گاهی فقط کافی‌ست دل‌مان را سبک کنیم و بگذاریم نورِ صبح، حال‌مان را بهتر بسازد… ☀️🤍

آرزو می‌کنم که در ناباورانه ترین حالت زندگی‌تون، اون اتفاق قشنگی که فکرش رو هم نمی کنید، بیفته... ❣@halleee_khoob
آرزو می‌کنم که در ناباورانه ترین حالت زندگی‌تون، اون اتفاق قشنگی که فکرش رو هم نمی کنید، بیفته... ❣@halleee_khoob

اگر روزی عقل را بخرند و بفروشند خیلی ها به خیال اینکه زیادی دارند فروشنده خواهند بود نه خریدار..

ٰ ﮼قلبی‌که‌نگینش‌خداست؛ ﮼همیشه‌روشن‌است…) 🤍✨ . . .

تو دقیقا در جایی هستی که خدا میخواد باشی: جای اشتباهی نیست🤍✨

دل اگر پاک شود، راه نمایان گردد ابر اگر کنار رود، ماه درخشان گردد 🌱😇

خـداوندناامیدنمی‌کند، بنده‌ای‌راکه‌اشک‌ریخت، بااودردِدل‌کرد، سرش‌راپایین‌نمودودعـاکرد🤲🏻! إِنَّ‌رَبِّی‌لَسَمِیعُ‌ٱلدُّعَاۤءِ🤍

ترس ما از سیاهی آسمان نیست از دو رنگیه آدماست..!! 🙌🏻

“رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ “ پروردگارا ؛ و آنچه تاب آن نداريم بر ما تحميل مكن‏ ..🤲🏻♥

یه زمانی عید که می‌رسید، حالِ دلامون خود به خود خوب می‌شد… نه خبری از این همه فکر و دغدغه بود، نه دل‌مشغولی‌های بی‌پایان... با یه لباس نو، یه عیدی کوچیک، یا حتی بوی خونه‌تکونی، انگار دنیا رو بهمون داده بودن... خنده‌هامون از ته دل بود، دورهمی‌هامون بی‌ریا، و خوشحال شدن، چقدر ساده... اما حالا… همه‌چی هست ولی انگار یه چیزی کم شده ! نه اون ذوق قدیما، نه اون سبکبالی… فاصله‌ها بیشتر شده، دل‌ها سنگین‌تر، و لبخندها یه‌کم شبیه تظاهرن شاید عید تغییر نکرده… شاید این ما بودیم که بین شلوغیِ زندگی یادمون رفت چطور با چیزای کوچیک، واقعی خوشحال باشیم…