es
Feedback
فضولات ذهنم؛

فضولات ذهنم؛

Ir al canal en Telegram
622
Suscriptores
Sin datos24 horas
-47 días
+730 días
Archivo de publicaciones
مرسی دوباره خدانگهدار

اینجا بابام اینجوری بود که ؟؟؟ آوین اینجا باتلاقه حواست هست ؟ و اصلا آبی اینجا وجود داره که عمقش زیاده و نمیشه بری ولی خب اینجوری بودم که نه بابا من میتونم تا اینکه پیاده شدم و نزدیک شدم.. علاوه بر اینکه یه مسیر بلندی آب بود (اسمشو میزارم جوی جاده ای، چون نمیدونم چه اسمی داره) همون تیکه ای هم که من پیاده شدم تا برم ده بار پاهام کامل فرو رفت تو گل ها بعدشم با این گاوه مواجه شدم.

قبل از اینکه بریم اینجا من دوست داشتم برم

photo content

photo content

photo content

یا راهی رو میشناسید که ماژیکو سریع بشه به فناش داد اما مطمئن باشی کار میکنه

اینا رو من خودم با ماژیک کشیدم ماژیکه نیم خشک، خشک و کلا سر پوکیده اما حالا دیگه اون ماژیکه نیست

چیزی میشناسید که یکی از بافت ها رو بهم بده؟

photo content
+1

سلام دوستان یه سوال داشتم

Repost from هیچ‌یسم
۲۷/۱۲/۸۸: «مدّت‌هاست که توی جمجمه‌ام پر از خالی است. فکرها را خواسته و ناخواسته پس می‌زنم. چون همه دل‌مشغولی و دلواپسی است، همه پست و حقیر و از روی درماندگی است که دم صبح، بیشتر آخرهای شب به سراغم می‌آیند.» -شاهرخ مسکوب

این پله ها

خب بسه جدی، خداحافظ

هیچوقت موقعی که این عکسو دیدم یادم نمیره.

Repost from N/a
بهترین عکسم،
بهترین عکسم،

بزارید این عکسم بزارم و تمام

خب ممنونم از شما