es
Feedback
V2Ray Proxies with Khosrow

V2Ray Proxies with Khosrow

Ir al canal en Telegram

من برای خودم این کار رو دارم می‌کنم و تأکید میکنم «مطلقا» هیچ دینی بر گردن شما نیست. اگه مشکلی داشتید به هر دلیلی بهم پیام بدید. @Blue_VPN_Proxy KTBR

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada

📈 Análisis del canal de Telegram V2Ray Proxies with Khosrow

El canal V2Ray Proxies with Khosrow (@khosrow_v2ray) es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 16 409 suscriptores, ocupando la posición en la categoría Otro.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 16 409 suscriptores.

Según los últimos datos del 25 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 3 366, y en las últimas 24 horas de -17, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 76.97%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 22.56% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 12 638 visualizaciones. En el primer día suele acumular 3 704 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 173.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
من برای خودم این کار رو دارم می‌کنم و تأکید میکنم «مطلقا» هیچ دینی بر گردن شما نیست. اگه مشکلی داشتید به هر دلیلی بهم پیام بدید. @Blue_VPN_Proxy KTBR

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 26 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Otro.

16 409
Suscriptores
-1724 horas
-2477 días
+3 36630 días

Carga de datos en curso...

Canales Similares
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Nube de Etiquetas
Sin datos
¿Algún problema? Por favor, actualice la página o contacte a nuestro gerente de soporte.
Menciones Entrantes y Salientes
---
---
---
---
---
---
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+31
en 0 canales
mayo '26
+9 421
en 30 canales
Get PRO
abril '26
+5 375
en 13 canales
Get PRO
marzo '26
+803
en 1 canales
Get PRO
febrero '26
+1 797
en 1 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
26 junio0
25 junio0
24 junio0
23 junio0
22 junio0
21 junio0
20 junio0
19 junio0
18 junio0
17 junio0
16 junio0
15 junio0
14 junio0
13 junio0
12 junio0
11 junio0
10 junio0
09 junio0
08 junio+3
07 junio0
06 junio0
05 junio0
04 junio0
03 junio+21
02 junio0
01 junio+7
Publicaciones del Canal
مشکل رفع شد. الان میتونین استفاده کنین دوباره از کانفیگ‌ها.

2
سلام. وقتتون بخیر. از صبح کانفیگامون قطع شدن. در تلاشیم که هرچه سریع‌تر رفع کنیم مشکل رو. هر موقع که رفع شد خبر میدیم.
4 724
3
ترافیک ماهانمون از ۱ پتابایت رد شده.
8 727
4
Sin texto...
11 375
5
سلام وقتتون بخیر. مجددا لطفا سابسکریپشن لینک رو آپدیت کنین. (اگه آپدیت شده باشه ته یه سری از کانفیگ‌ها c20 هستش) با فرض اینکه حداقل یکی از کانفیگ‌های توی ساب براتون جواب میده لطفا نظرسنجی زیر رو جواب بدید.
10 428
6
سلام. وقتتون بخیر. سابسکریپشن لینک رو آپدیت کنین. اگه هم براتون هیچ کدوم از کانفیگا براتون کار نمیکردن تو بقیه برنامه‌ها هم امتحان کنین. بازم مشکلی بود یه خبر بدین تو دایرکت کانال.
14 930
7
ترافیک روزانمون از 50 ترابایت رد شده.
14 318
8
چون خیلیاتون تازگی جوین شدید من یه موردی رو هم دوباره تکرار و تاکید کنم؛ عمیقا تشکر میکنم از عزیزانی که با کمک‌هاشون سرپا نگه داشتن این سرورا رو و قوت قلبی بودن برای ما چون هزینه‌های نگه‌داری سرورا نسبت به قبل دی‌ماه خیلی بیشتر شده. خواستین کمک مالی کنین تو هزینه نگهداری سرور‌ها (و فقط صرف نگهداری و ترافیک سرورها می‌شه و ما بابت اینکار چیزی تو جیب خودمون نمی‌ذاریم) به آیدیم پیام بدین (با کریپتو). اما همونطور که قبلاً هم بارها گفتم، هیچگونه دین یا وظیفه‌ای نداره کسی. ما تا جایی که خودمون بتونیم و لازم باشه این کانال رو سرپا نگه‌ میداریم.
19 157
9
سلام. شب همگیتون امیدوارم بخیر بوده باشه. چندروزه که تا کانفیگارو آپدیت میکنیم انقدر بهشون وصل میشن که اصلاً CPU سرورا میرسه به 99.9٪ رفتم تو گروه‌های vpn یه سرچی کنم. دیدم کللللی کانفیگای مارو بعضاً حتی به اسم کانال خودشون ملت گذاشتن. دوتا مساله هستش: 1- درسته این کانفیگا با این هدف ساخته شدن که مجانی وصل بشن ملت بهشون ولی اخلاقی نیست اسم کانفیگ رو پاک کنین و مال کانال خودتون رو بزنین. اونم کانالی که یه crawler عه و کانفیگا رو جمع میکنه و هیچ ارزش افزوده‌ای خلق نمیکنه. لطفاُ کانفیگای مارو بیشتر ازین الان پخش نکنین تو گروه‌های گنده. هزاران تا مشکل میاره با خودش این داستان. 2- وقتی همه به این کانفیگا وصل میشن مشخصه که هرچقدر هم سرور اضافه کنیم ما باز هم کفاف یه لود خیلی زیادی آدم رو نمیده و فقط باعث میشه انقدر کیفیت کانفیگا بیان پایین که عملاً هیچکسی راضی نباشه موقعی که ازشون استفاده می‌کنه. یه مورد دیگه‌هم بگم؛ ما فروش نداریم. ازین داستان پول درآوردن نمیچسبه. نمیارزه.
16 794
10
سابسکریپشن لینک رو آپدیت کنین
17 789
11
Ratatouille: 2.91 TB Maple: 2.43 TB Chopin: 2.33 TB Baguette: 1.45 TB Interim: 3.82 TB Amphetamine: 1.14 TB Focalin: 1.36 TB Adderall: 3.71 TB Total: 19.15 TB امروز تا الان حدودا ۱۹ ترابایت مصرف داشتیم. تا آخر شب این عدد به حدودا ۳۰ ترابایت میرسه. :دی
18 898
12
دوباره آپدیت شد سابسکریپشن :)) ببینین تو برنامه‌های Hiddify و Mahsa NG از کانفیگا باید استفاده کنین. اگه کانفیگا براتون هیچکدوم کار نمیکنن تو بقیه برنامه‌ها امتحانشون کنین. الان هم لود زیاده روشون. :)) فردا چندتا سرور بازم اضافه میکنم. این مدت سر اینکه استفاده نمیشدن حذف کردیم کلی از سرورامون رو. البته مشکلی نیست. فردا ردیفش میکنیم :دی
22 953
13
دوباره آپدیت شد سابسکریپشن.
23 902
14
کانفیگای توی لینک سابسکریپشن رو چک کنین. کار میکنن براتون احتمالا.
121 222
15
[اول از همه من یه تاکیدی کنم که هیچ کاری تو زم[اول از همه من یه تاکیدی کنم که هیچ کاری تو زمینه‌ مبارزه با فیلترینگ به صورت انفرادی نبوده و هرجاییش رو نگاه کنین میبینین که آدمایی که تا قبل از این جریانات شاید حتی اسم هم رو نشنیده بودن هم با هم همکاری کردن تا بتونن بقیه رو وصل کنن به اینترنت] موقعی که همه‌چی قطع بود ما یه راهی پیدا کردیم که چندین تا سرویس رو با بدبختی بهم وصل کنیم و بتونیم روش کانفیگ بدیم. همینطوری به چندصد نفر دونه دونه کانفیگ دادیم. سر هر گیگابایت اون ترافیک ما اذیت شدیم. یکی از چالش هاش هم دور زدن تحریم گوگل بود. نه تنها ازینور بسته بودن بلکه حتی از سمت خارج هم بسته بودن سرویس‌ها. اتفاقا اونجا دقیقا ما مجبور شدیم به این شکن دزد و حروم‌خور پول بدیم و بلا اسثنا هربار یه ذره ترافیک میرفت بالا اینا سریع میبستن سرویس رو. بازم با همه این بدبختی‌ها نزدیک ۳ ترابایت رد کردیم اونطوری. من به شخصه با همه اینا اوکی بودم و هستم. همین الان دوباره اینترنت برگرده به ۱۸ و ۱۹ دیماه باز هم همینطوری که این چندماه وقت گذاشتم بازم وقت میذارم. هیچ انتظاری هم ندارم از کسی. اما این پیام واقعاً دردناک بود برام. وقاحت بی حد و مرزی میطلبه که بیای تبریک بگی اینو وقتی خودت یکی از بانیان چنین سیستمی بودی. ابراهیم محمدی. سلمان محمدی پناه. و بقیه کسایی که تو این کثافت شریک بودین. دونه دونه‌تون رو گیر میاریم و محاکمه میکنیم. شماها شریک دزد و رفیق قافله بودین.
24 855
16
کاربران عزیز شکن ضمن تبریک بابت بازگشایی و تسهیل دسترسی به اینترنت، به اطلاع می‌رسانیم با تسهیل فضا و فراهم‌شدن مجوزهای لازم، امکان پوشش سرویس ChatGPT و دانلود از Google Play در شکن فراهم شد و این سرویس‌ها هم‌اکنون از طریق شکن قابل استفاده است. همچنین پیگیری‌های لازم برای پوشش سرویس‌های NotebookLM ,Gemini و Grok نیز در حال انجام است و به‌زودی این سرویس‌ها هم در شکن فعال خواهند شد. از همراهی و صبوری شما سپاسگزاریم.
17 398
17
با فرض اینکه وضعیت اینترنت به قبل دی‌ماه برگرده، تا چندساعت دیگه کانفیگ میذاریم اینجا که دیگه نیازی به روشای عجیب غریب این چندوقت نداشته باشین.
18 234
18
سلام به همگی. امیدوارم حالتون خوب بوده باشه. کانفیگای مناسب SNI SPOOF ما اینان الان: vless://9863e1a5-f83b-4608-bed8-122d0a54b6d5@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FKtBrKmKh&host=interim.yhbj.store&mode=auto&security=tls&fp=chrome&alpn=h3%2Ch2%2Chttp%2F1.1&sni=interim.yhbj.store#Interim-@khosrow_v2ray vless://14c44521-e28f-4561-a12c-337d8cc44d87@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FTiMbErSaW&host=amphetamine.yhbj.store&mode=auto&x_padding_bytes=100-1000&extra=%7B%22xPaddingBytes%22%3A%22100-1000%22%2C%22scMaxEachPostBytes%22%3A%221000000%22%7D&security=tls&fp=chrome&alpn=h3%2Ch2%2Chttp%2F1.1&sni=amphetamine.yhbj.store#Amphetamine-@khosrow_v2ray vless://cbf524f0-4d7c-4173-aafb-e9f0608b3192@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FGoorbeh&host=focalin.yhbj.store&mode=auto&security=tls&fp=&alpn=h2%2Chttp%2F1.1%2Ch3&sni=focalin.yhbj.store#Focalin-@khosrow_v2ray vless://380de414-8a0c-431b-bf20-6651c55208df@127.0.0.1:40443?type=xhttp&encryption=none&path=%2FGoOgLe&host=tom.yhbj.store&mode=auto&security=tls&fp=&alpn=http%2F1.1%2Ch3%2Ch2&sni=tom.yhbj.store#Tom-@khosrow_v2ray من چندتا مورد رو هم بگم؛ 1- بابت جواب ندادن پیام‌هاتون تو اکانت پشتیبانی واقعاً شرمنده. حجم پیاما زیاده. من هم سرم خیلی شلوغه و نمیرسم که دونه دونه جواب بدم. یه تعداد زیادی از پیام‌ها مشکلاتی که برمیخورن مشابه هستش و معمولاً جواب این مشکل رو با سرچ کردن تو کانال متین @MatinSenPaii میتونین پیدا کنین. ما هم تا حد ممکن سعی میکنیم جوابتون رو بدیم. اما اینم بگم که اون اکانت پشتیبانی رو فقط من دسترسی دارم بهش و بقیه ادمین‌های این کانال نمیتونن ببینن پیامتون رو. برای همین بهتره که تو خود دایرکت کانال پیام بدین (پایین سمت چپ تو کانال هستش گزینه فرستادن دایرکت) 2- اگه ازین ۴تا کانفیگی که الان گذاشتم با اسپوف اگه حداقل یکیشون وصل میشد و کار میکرد براتون اما بقیه‌شون نه، لطف کنین تو دایرکت بگین که اینترنتتون، برنامه‌ای که دارین ازش استفاده میکنین و کانفیگایی که براتون وصل میشن کدومان. 3- دیروز مجموعا ۴.۵ ترابایت ترافیک داشتن همین ۴ تا کانفیگ. سعی ما بر اینه که بتونیم ازینم بیشتر کنیم تعداد یوزرای کانفیگا رو اما این خیلی وابسته‌ست به شرایط فعلی اینترنت کشور. اگه حتی مثل همین یکی دوروز اخیر باشه شرایط باز جا داره که ازینم کیفیت اتصال به کانفیگا بیشتر بشه. در این مورد من بعداً بیشتر توضیح میدم بهتون. مراقبت کنین و امیدوارم زودتر بیاد اون روزی که هیچ نیازی نباشه به هیچ vpnای برای دسترسی به اینترنت آزادی که حق شماهاست.
20 005
19
📍آموزش اتصال با SNI Spoofing در ویندوز اول فایل زیپ رو داخل ویندوز توی یه پوشه Extract کنید 📂 بعدش فایل config.json رو با نوت پد باز کنید و فقط این دو مقدار رو تغییر بدید و ذخیره کنید: قسمت sni : hcaptcha.com قسمت ip : 104.19.229.21 در نهایت فایل باید چیزی شبیه این باشه: { "LISTEN_HOST": "0.0.0.0", "LISTEN_PORT": 40443, "CONNECT_IP": "104.19.229.21", "CONNECT_PORT": 443, "FAKE_SNI": "hcaptcha.com" } بعد از ذخیره کردن فایل، فایل exe داخل زیپ رو با گزینه Run as administrator اجرا کنید ⚙️ برنامه باید باز بمونه، پس نبندیدش. حالا داخل برنامه v2rayN این کانفیگ رو Import کنید: trojan://humanity@127.0.0.1:40443?path=%2Fassignment&security=tls&insecure=1&host=www.creationlong.org&type=ws&allowInsecure=1&sni=www.creationlong.org#Maznet-Spoof
11 211
20
ShirOKhorshid-2026.05.24.apk
6 301