es
Feedback
819
Suscriptores
+124 horas
+47 días
+5730 días
Archivo de publicaciones
photo content

مچکرم ازتون😭همین کارو میکنم اصن دیگه خوشگلای من توجه کنن اگه از محتوا راضی نیستین طوری نیست جمعمونو ترک کنین😭

‎ هر چی عشقت میکشه بذار تو چنلت قشنگم، مال خودته صاحب اختیارشو داری هر چی میذاری قشنگه و یه بخشی از توعه لازم نیس به خاطر حرف بقیه تو جایی که مال توعه حس بدی بگیری اگه خیلی حال نمیکنه با محتوا میتونه نمونه نه اینکه حس بد بده🤷🏻‍♀

😭😭😂😂😂😭نههه ممنونم ازت ولی نهه اینطوریم نیستت حالا به هرحال به قول تو منم از حس خودمو چیزایی که دوست دارم میذارم دلیل نداره همیشه یه محتوای مشخص داشته باشم 😭

‎ به کسی هیچ ربطی نداره تو چی میذاری تو اینجا حس خوب یا کلا هر حسی که داری و به اشتراک میذازی ما استقبال میکنیم بره یارو ککه اشو بخوره ایششششششش اتفاقا از خودت بذار چون خیلی خوشگلی یارو رو سوزونده🎀

چند روز پیش که یکی گفت یا داری از خودت عکس میذاری یا اهنگ میذاری یا در مورد خودت و خانوادت حرف میزنی .. قشنگ خورد تو ذوقم خب مگه مجبورت کردم بمونی 😭دیگه من نمیدونم چرا سر اینم که ادم تو چنل خودش چیکار میکنه به ادم حس ناکافی بودن میدن

قربون شما برم من😭لطف داری خوشحالم کردی

خودت زیبا چنلت زیبا عکسات زیبا .......

بچه ها اهنگایی که میذارمو گوش کنین من با امید میذارم واقعا برمیگزینم

همه ی عکس های چنل تاکید میکنم همه ی عکسای چنل رو خودم گرفتم

https://t.me/aa012ELIXIR88/14865 عکس رو خودت گرفتی خوشگله؟

دشت سوسنههه نود درصد عکسای خوشگل گالری برای دشت سوسنه

‎ نسترن جونم این آخرین عکسی که گذاشتی کجاس؟ 🥲😍

photo content

photo content

گفت زیر زمین مال تو. کاج مال تو. کلاغ ها مال تو. گفتم من کلاغ نمیخواهم. من چلچله نمی‌خواهم. من چای میخواهم. آخر اقا داداش ماهم بعضی وقت ها آدمیم.

از سمفونی مردگان
از سمفونی مردگان

Repost from Where is Home?
آیدین گفت: توی این مملکت پیش از این که به سی سالگی برسیم تباه می‌شویم. تو یک‌جور، من یک‌جور، آیدا هم یک‌جور دیگر.
📚 سمفونی مردگان

My Iran (ایران من).mp33.58 MB