es
Feedback
820
Suscriptores
+124 horas
+47 días
+5730 días
Archivo de publicaciones
نمیدونم 😭

چطور اون کلاه به ذهنت رسید الان😂

نه اینو نگو

:)

منم فکر میکنم باید بگم ببخشید.

اگه کلاه نوشابه خوری نفرین شده ی باب اسفنجی رو داشتم شاید کمتر گریه میکردم

نه بابا چرا از اونا عذرخواهی کنم چیزی نیست من فکر کنم دارم تبدیل میشم اینا همش عوارض تبدیل شدنه

کاری نکردی که چیو ببخشیم اینکه آیدیتو بی اجازه پخش کردن و ناراحت شدی میگی ببخشید؟ اونا باید بگن ببخشید

😭😭😭😭😭

فدای سرت عزیزم هرچی شد شد بیخیال

اخیش خیالم راحت شد

نه میبخشم و نه فراموش میکنم☝️

نمیدونم راستش برای همه چی شاید

‎ چرا ببخشید !!!!! 🪷

مرسی حداقل یکی پذیرفت

https://t.me/aa012ELIXIR88/15421 خواهش میکنم.

ببخشید

ایشون هم که انقد پرسیدین داییمن طرف مخاطبم

اون دیگه فکر کنم تهش باشه با این وضعیت روحیم

حالا خوبه شکست عشقی نخوردم