es
Feedback
Eror 1000 + 1

Eror 1000 + 1

Ir al canal en Telegram

اینجا صمیمی تر از دل حرف میزنم:)

Mostrar más
181
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-330 días
Archivo de publicaciones
‏پریود تمام تلاشی که در طول ماه برای بهتر شدن روابطم با انسانها انجام میدم رو هیچ و پوچ میکنه.

منو میگه ها😎😂

Repost from BaTman
اسفندیا یه جور دیگه بامزن و باید اینو بپذیرید.

کسی که استایلش خوبه معلومه به خودش رسیدگی کرده وقت مسخره بازی با جنس مخالف و نداره… یا اکثرا سینگلن اینجور ادما… یا اگرم با کسی هستن یه رابطه عاقلانه و منطقی و درستِ که دوطرف دارن به پیشرفت هم کمک میکنن… روتین منظم و درستی دارن… ورزش کار تفریح… روی اصول… دیگه بچه بازی و مسخره بازی و تاکسیک بودن ادما توی ظاهرشون پیداس… توی روتین هاشون و سبک زندگیشون ۲-۳ روزه میشه فهمید طرف چند چندِ… ا

یاد بگیرید تمایز قائل بشید بینِ کسی که سزاوارِ یک توضیح کامله، کسی که سزاوار یک جوابه و کسی که سزاوار سکوته…

چیزی نیست که بشود با قرص و آمپول و نمی‌دانم قدم‌زدن کنار خیابان یا روشن‌کردن یکی دو سیگار کاریش کرد.

هرکاری می‌کنم که از استرس دور باشم، هی میره یه دور می‌زنه میاد بغلم می‌کنه. خیلی بم وابسته‌ست.

‏خیلی وقتا هم سمت آدمایی جذب میشی که شبیه اونین که بیشترین آسیب رو بهت زده، چرا؟! چون دنبال اینی توی ذهن خودت رابطه درستی بلاخره باهاش بسازی و گذشته رو ترمیم کنی

اگه یه روز دیدی دیگه از دستت ناراحت نیستم،دلخور نیستم،دلتنگ نیستم،عصبانی نیستم،قهر نیستم خلاصه بدون من دیگه با تو هیچی نیستم بد باختی.

گل میخوام واقعاً. یه دسته گل نازنازی can fix me .

آدم واسه کسی که دوسش داره بلدم نباشه یاد میگیره.

من احتیاج دارم اطرافیانم همیشه بهم بگن وجودم تو زندگیشون چقد مهمه چون وقتی احساس می‌کنم بود و نبودم اهمیت نداره نبودنم رو انتخاب می‌کنم

درس نخوندم چون وقت زیاد بوده، الانم دارم درس نمیخونم چون دیگه وقت کمه.

‏من رابطه نمیخوام، من رفیق میخوام! کسی که از کنارش بیدارشم باهاش بخندم، برقصم، پیشرفت و رشد کنم. کسی که باهاش غذا بخورم، کسی که بتونم عشق بورزم... ‏من شریک جرم میخوام، کسی که از ته قلبم اعتماد کنم، کسی که نترسم از دستش بدم چون میدونم همیشه کنارم هست، شاید رابطه مناسب من نیست، اما شریک شدن روانتخاب میکنم...

هیچ چیز کمک نمی‌کند، یا خودم به داد خودم میرسم یا دیگر تمام شده ام.
نیچه

photo content

‏دیروز تراپیستم یه چیزی گفت برام جالب بود، میگفت یه وقتایی مشکلات آدم‌ها رو میبینی، مثل خشونت، اینو همه میبینن و واضحه، ولی بعضی وقتا مشکل اصلا دیده نمیشه، نگاه می‌کنی طرف خوشبخته، ولی به چیزی داره تو خفا روح این آدم رو‌ میخوره، اینا هیچکدومشون از اون یکی کمتر یا کم اهمیت‌تر نیست

photo content

حالمو از آهنگام بپرس،آدما هیچی از من نمیدونن.