es
Feedback
TorhamDev | تورهام 😳

TorhamDev | تورهام 😳

Ir al canal en Telegram

زه گهواره تا گور، زور است زور

Mostrar más
2 869
Suscriptores
Sin datos24 horas
+107 días
+6330 días
Archivo de publicaciones
همیشه فکر میکنم صدرا چطوری انقدر خفنه، هر وقت دارم بهش میرسم مثل کاراکتر انیمه‌ها یک چیز جدید رو میکنه 😑 فان بود؟

Repost from Sadra Codes
پروژه کارشناسیم قراره این بیلبیلک باشه.. :)) قراره سوار شه روی یه دستکش (بیلیارد) و قابلیت کلیک چپ و راست رو به کمک تاچ انگشت ها بده. نظرتون چیه؟! ماژول هاش، آردوینو نانو هست و سنسور MPU6050. بنظرتون چطور بهترش کنم؟!

ویدیو بعدی که جمعه آینده میاد : بررسی برخی از قوانین style guide گوگل برای پایتون.

https://youtu.be/k7w69fXGLuw تو این ویدیو متدی رو بررسی میکنیم که باهاش میشه سریع ترین حالت ممکن در پایتون ریکوئست زد!. البته مراقب باشید سیستم خودتون رو نپوکونید :) 🧠 @TorhamDevCH

ویدیو ساخت ۱ میلیون ریکوئست در پایتون سریع ترین حالت رکورد شد و تا چند ساعت دیگ منتشر میشه ❤️✨

https://youtu.be/jFzwwyqs94o تو این ویدیو تفاوت بین long polling و short polling و web socket میبینیم و بررسی میکنیم ادوبی پادکست از کدوم از این ها استفاده میکنه؟ و اصلا کدوم از این سه تا مناسب و هر کدوم کجا استفاده میشه. :) 🧠 @TorhamDevCH

رکورد شد و تا شب منتشر میشه :)

منتظر ویدیو جدید باشید 👀
منتظر ویدیو جدید باشید 👀

https://youtube.com/shorts/Fsya6AtJn8Y?feature=share بخدا آخرین ویدیو فان short که درست میکنم بعد اموزشه 😂😂😂❤️

https://www.youtube.com/watch?v=Vj-iU-8_xLs ویدیو خوبیه. یک مدل بیسیک از pydantic میسازه و یکسری ولیدیشن هاشو تو لول ها مختلف نشون میده. برای شروع آشنایی با Pydantict خوبه به نظرم :)

در حال تولید سم برای یوتیوب...

Repost from Sonia Circuit
photo content

چرا این انقدر ویو خورده ؟ 😂
چرا این انقدر ویو خورده ؟ 😂

It's Time to replace TCP in the Datacenter — John Ousterhout, Standford University تو این مقاله/گرازش/تحقیق به نقطه ظعف ها پروتوکل TCP پرداخت و جایگزین براش تعریف کردن ( Homa ) که به نظرم خیلی جالب بود ارزش خوندن رو داشت. @TorhamDevCH

بخش‌هایی از برنامه‌نویسی هست که در اکثر زبان‌ها مشترکن و چیزهایی هم هستن که مخصوص یه زبان خاصن و یاد گرفتنشون باعث می شه برنامه‌نویس خوب اون زبون بشیم. توی این ویدئو ۷ تا کاربرد آندراسکور (همون _ ) توی پایتون رو بررسی می‌کنیم تا #پایتون نویس بهتری باشیم: https://youtu.be/BJIr1wC6gek

راستی کنکور بود. خواستم بگم من پارسال که کنکور دادم به جز زبان انگلیسی بقیه رو منفی زدم. الانم از کل بچه ها اون کلاس زندگیم بهتره :). کنکور یک چیز کاملا مسخره است مثل بقیه چیزا قالب مسخره اینجا. متاسفانه خانواده هامون فکر میکنن کنکور راه نجات آینده ماست و بدون قبولی در کنکور مشتی کارتن خواب خواهیم شد. :)) خلاصه خواستم بگم کنکور اصلا مهم نیست. الان که کنکور دادید از لول آزادی زندگی ۱ خونه رو فتح کردید حالا وقتشه رو کار تمرکز کنید آینده رو بسازید. اگر هم قبول شدید در کنکور که تبریک میگم ایشالله معلم بشی کنارش علاقتم ادامه بدی 🥹😂

https://youtube.com/shorts/GqbV1uU4tuY?feature=share ایده این خیلی وقت بود تو مغزم بود امروز انجامش دادم. کاملا بی محتواس میدونم😂

بچه ها حقیقت عمیق شدن داخل DRF اینه که شما متدها مختلف سریالایزر میخونید و override میکنید و کلا میفهمید اون متد داره چیکار میکنه. دیگه ته اعماق DRF اینه که شما میتونید کلا serializer چطور کار میکنه. مثلا شما یک متد دارید داخل سریالایزر save این متد خودش متد update صدا میزنه و در آپدیت در نهایت شما میایید متد save خود مدل جنگو رو صدا میزنید و اینطور میشه که اگر شما یک instance و دیتا به سریالایزر پاس بدید وقتی save میکنید در اصل اپدیت هم خواهید کرد.