es
Feedback
ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

ℭ𝔩𝔬𝔲𝔡

Ir al canal en Telegram

به خونه‌ی مامانبزرگ خوش اومدی☁️ • @clloudibot

Mostrar más
1 096
Suscriptores
Sin datos24 horas
-67 días
-5830 días
Archivo de publicaciones

وا مردم چه رویی دارن

غر دارم فراوووووونننن

بچه‌ها

اسپویل کارناوال
چرا روزبه؟ جدی مشکل از منه که عاشق اجرای سامان شدم و اجرای روزبه برام اونقدر جالب نبود؟

سوگل ببینید و لذت ببرید تا پست بعدی آماده شه🫵🏻 https://www.instagram.com/reel/DRAK-ZCjQNg/?igsh=MXA0YnYwYzhucjM2bA==

میخوام پست بذارم ولی نمیدونم چه ساعتی

تو دل منم بود مرسی گفتیش

Repost from N/a
واقعااا بی‌شرف‌تر و آفتاب‌پرست‌تر و کثیف‌تر از "مجید واشقانی" ندیدم!
این خیلی وقت بود تو دلم مونده بود باید می‌گفتم.

اگه سامان برنده نشه باید کارناوالو آتیش بزنیم🫵🏻

برای اجراش هم

برای پیانو زدن سامان احتشامی می‌میرم

فردا از سوگول دوتا پست داریم😔🫶🏻

Repost from “ دُرسا “
+1
ولی میگن اون دنیا قشنگ‌تر از این دنیاست..
همایون ارشادی 🖤

Repost from پَرسِت؛
اما اینم گناه بزرگیه که انسان خوشبخت نباشه، وقتی خوشبخت نیستی باعث اذیت و آزار اطرافیانت میشی.
با صدای همایون ارشادی در طعم گیلاس🖤🌱

حالا خوبه چیز زیادی ازش ندیدم انقد قربتی بازی درمیارم دیده بودم الان خون و خونریزی میشد

*درباره‌ی از یاد رفته‌ست هیچیش عزیزممممم هیچیشششش ما بدیممم ما داغونیم
*درباره‌ی از یاد رفته‌ست هیچیش عزیزممممم هیچیشششش ما بدیممم ما داغونیم

اه بابا همین الان یه ادیت خدا از منصور دیدم خواستم لینک بفرستم پریددیدیددی چطور ممکنه

ادیت کنسله

بامداد خمار نمی‌بینم ولی یکی هست به اسم صحرا ناشناسو ویران کرده هربارم بعد از این که میگه از منصور ادیت بزن باتو بلاک می‌کنه خواستم از همینجا بهش بگم می‌زنم برات بگید کدوم قسمت منصور داره یه ادیت بزنم