es
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ir al canal en Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Mostrar más
600
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

Ꮆ丨几卂’s mijmering: jouw gekkigheid Wat is het gaaf om te ervaren dat mensen serieus bezig zijn met bewust zijn. Als ik mijmer over mijn frequentie kledingkast of dat Goochel huis, dan krijg ik toch zeer mooie reacties met waardevolle tips. Maar ook om mij heen. Mensen waar je het nooit meer van had verwacht beginnen uit zichzelf over het aanschaffen van een waterfilter en vragen om advies. Wauw, deze Aziatische ogen werden toch opeens erg groot. De gekkigheid in de wereld zijn zo bont aan het worden, dat het gewoon lachwekkend is. Ik ga het nog maar eens herhalen … Er zijn géén agenda’s lieve wezens! Zij, die de agenda’s benoemen van de slechteriken en die ‘agenda’ van de white hats staan alleen op papier, op tekst. Het zijn woorden. Woorden zijn krachten. Zeer grote krachten ja, maar welke intentie hang jij eraan als je er maar over blijft praten. Over blijft lezen en erger nog, het ook nog eens om je heen deelt en blijft delen. Realiseer jij je, dat jij de macht hebt? Dat jij het verschil maakt? Wat erom je heen gebeurd, al die gekkigheid, is er alleen om die anderen te laten ont-waken. Het is echt allemaal een illusie. Continu draait het om jouw keuzen. Waar ga je in mee? Wat is jouw perspectief? Praat je mee over al die ‘oorlogen’? Vanuit angst, want stel dat het toch allemaal waar is. Of praat je erover vanuit de weerstand? ‘Je ziet toch dat alles in scène is gezet?!’ ‘Bekijk dit filmpje dan eens!’ Dat ik er nu over mijmer, is omdat ik toch ook velen die op de goede weg naar zichZelf zijn, mee zie doen. Vaak vanuit de weerstand en verdediging. Lieve mooie wezens, onthoud dat ALLes energie is, ALLes! En zolang we erover blijven praten, lezen en berichten blijven delen, houden wij de illusionaire wereld en haar gekkigheid, in stand. Wij manifesteren collectief. ‘Ja, maar Rutte dan? Die is nu de grote baas bij de NATO en door zijn toedoen zijn mijn ouders nu bang voor de oorlog’. Het is niet dat ik het niet begrijp, in tegendeel, ik heb ook op die (energetische) golf gesurft. Ik blijf erop hameren, blijf bij jeZelf! Zodra jij bij jeZelf blijft en aan jeZelf blijft werken, zal je dat gaan uitstralen. En die energetische straling, lief mooi wezen, straal jij uit. Jij bent een zender geworden voor ieder om je heen. Door je zuivere intentie en de liefde voor jeZelf, zal je de meeste krachtige zender zijn. Daar kan geen illusie tegen op. En de mensen of wezens om je heen pikken deze energetische golven op. Dat is de enige manier om eventueel te ont-waken. Maar, vergeet ook niet, dat niet iedereen hier in deze synthetische illusionaire Matrix is, om te ont-waken. Sommige zijn in het ‘spel’ gebracht om jou te helpen. Om jou de keuzen keer op keer te laten nemen. Om jou in te laten zien hoe krachtig jij bent. En jij maakt het zelf zo zwaar als jij dragen kan, want het zijn jouw keuzen. Het vergt spierballen om je ouders of je kinderen of je partner los te laten. Je laat alleen de gehechtheid los. Het idee dat zij van jou afhankeluck zijn en het idee dat jij niet zonder hen wilt. Misschien begin je nu te voelen dat alles in jouw hoofd bestaat. Het leidt een eigen leven. Het ware leven zit in jou. Net als dat het ware leven in jouw kind zit en in dat van je buurman. Woorden en gedachten zijn krachten. Ze zijn zo krachtig dat ze gehele levens maken, maar wel illusionaire levens. En als wij dat collectief blijven doen, manifesteren wij een wereld die wij misschien niet willen. Daarom ben ik zo blij dat steeds meer wezens dichtbij zichZelf blijven. Dat zij zichZelf onder ogen durfde te komen. Dat ze verantwoordeluckheid nemen voor elk aspect van zichZelf. Dat ze steeds meer door de illusie kunnen kijken. Vertrouw jeZelf en jouw Goddeluck plan. Alles is AL gebeurd. Het gaat er nu alleen om hoe jij erop reageert. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S De code is om jou stabiel in deze illusionaire wereld te laten staan. Het geeft je rust en stilte midden in de storm. Midden in de chaos zal jij blijven ontwikkelen in alle bescherming. De onstabiele en harde omgeving is ontworpen om zowel de bewuste als onbewuste perceptie van persoonlucke veiligheid te bedreigen, waardoor iemands visie verder vertroebeld wordt terwijl hij reist binnen een vervormde versie van de werkeluckheid. Deze vervorming in de waarneming leidt ertoe dat velen naar dingen in de buitenwereld kijken om te gebruiken als ontsnappingsmechanisme. De meerderheid geeft de macht uit handen aan de controlestructuren in ruil voor een vals gevoel van persoonlucke veiligheid of geeft het op in een overweldigde en uitgeputte apathie. In de Kunst van Oorlog wordt het verspreiden van misleidende informatie doorspekt met flagrante leugens, het gebruik van gaslighting in combinatie met 'overweldigen en uitputten'-tactieken meesterluck ingezet door degenen die hun machtige invloed willen behouden over degenen die kwetsbaar zijn voor uitbuiting. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

© Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S Code om de illusie te doorzien. Verdere uitleg van de code vind je hieronder. ⬇️ In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

Ꮆ丨几卂’s mijmering: home-less of … Ik neem jullie mee in een ervaring van mijn hartsvriendin. Mijn bestie is huiszoekende en hopt van dak naar dak. Zo heeft ze even bij mij kunnen wonen, woont ze in verschillende B&Bs en past ze geregeld op huizen van haar innercircle die op vakantie gaan totdat ze een eigen huis toegewezen krijgt. Kopen zit er niet in en huren is een crime zoals je weet. Maar goed, ik neem je mee in haar ervaring toen ze moest oppassen in het huis van haar zusje. Een zusje wat verre van bewust is en meegaat in het narratief. Voordat ze daar haar intrek als oppasser kon nemen kreeg ze fluisterend al lopend door het huis instructies hoe het huis haar kan bedienen. Want vriendin-lief kwam regelrecht in een Goochel-huis terecht. Alles werkt er met ‘magie’ van de twee letters beginnend met de eerste letter A. Tja, woorden zijn krachten en ook in dit moderne huis waar je stem de controller is. Zo moet ze het huis activeren met de juiste woorden zoals ‘Goedemorgen Goochel, open gordijnen’. Zeg je geen goedemorgen, dan wordt er niets geactiveerd. Je begrijpt wel dat mijn bestie er onwijs de pé in had met continu hardop te praten in de juiste zinnen. Want met de toverzin ‘goedemorgen’ werd ook direct de radio aangezet. En zo blijft ze de commando’s uitspreken totdat alles is zoals zij wilt. Maar dat hele gekke gebeuren werkt natuurluck niet bij een vreemde eend in de bijt die volgens het narratief een wappie of een zweefteef is. Zo kwam ze aan in het donker en vroeg beleefd in het luchtledige hardop of de lampen aan mochten. Het ding wat hardop terug antwoord gaf aan dat er 32 lampen geactiveerd werden. Waarvan ook de tuin direct straatverlichting gaf in deze Vinex wijk. Douchen of lekker dat grote bubbelbad in met van die kermis lampen was ook al een dingetje. Want waarom zit er geen raambekleding voor dat immens grote raam? Kunnen de overburen meegenieten of is dat weer van dat speciale glas dat je van buiten niet naar binnen kan kijken? Geef ook duidelucke commando’s aan want anders geeft dat ‘enge ding’ aan dat hij je niet begrijpt. Als de gordijnen open moeten geef het dan wel aan met de juiste procenten, want anders hangen ze op half zeven. Zo reageert de buiten camera ook op beweging. Stapt vriendin lief naar buiten, dan draait de camera met haar mee. Zodoende vond ze het wel grappig en deed ze de deur paar keer open en dicht waardoor de camera van links naar rechts in een hysterisch standje meedraaide. Vanaf zaterdag vertrekt ze naar het platteland en laat het Goochel huis achter haar. Ze heeft slecht geslapen met al die EMF straling en heeft spierpijn om als een ware ‘mission impossible kat-achtige’ te manoeuvreren langs de camera’s. Het huis van de toekomst? Nou nee, laten we daar een stokje voor steken. Vreseluck om te moeten commanderen tegen een huis. Ik praat liever tegen mijn planten, die groeien er tenminste van. Wat jij? In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

Ꮆ丨几卂’s mijmering: popp it up Zo, mijn laatste werkdag van dit matrix kalenderjaar zit erop. Wat een chaos kalenderjaar. Echt! Eigenluck kan ik er nu wel om lachen. Maar het leek wel gisteren dat het januari was. Man man man, wat een maf jaar. Met een puppy naar m’n nieuwe huis. Een akelige situatie waar ik nog steeds niets over kwijt kan een plaatsje kunnen geven. Vriendschappen verdiept. En heel, heel erg veel geklust. Het kalenderjaar waarin ik vijftig jaar werd en mijn kinderen samen met mijn vrienden een super feest gaven in het bijzijn van mijn familie en kennissen. Dat er een lied voor mij gemaakt werd met alle toeters en bellen en zelfs een Sarah in de voortuin stond te schitteren. Vrienden bijgestaan die één voor één door hun schaduwwerk gingen. En ik zal heel eerluck zijn, dat is niet leuk als je zelf net die stappen hebt doorlopen. Terwijl je al die shizzle net achter de rug heb en nog aan het uithijgen bent, kan je de anderen bijstaan. Alsof je de ‘film’ voor de zoveelste keer bekijkt omdat er even niets anders is ofzo. Een nog drukkere praktijk dan de jaren daarvoor en nu zelfs vanuit verschillende landen. Ook de workshops liepen lekker en mocht ik vele het vertrouwen geven dat wat ik kan, zij ook kunnen. Het tekenen van blauwdrukken/gouddrukken nam zoveel tijd in beslag dat ik zelf bijna geen eigen collecties heb kunnen tekenen. En dat was helemaal niet erg, want juist de energie zien van iemand die dat heel graag wilt, is één van de leukste en mooiste dingen die er is. Op het helen na. Want de Quantum Healings blijven voor mij spectaculair. Wat ik allemaal mee maak is zo speciaal. Met name de resultaten. Complete transformaties van prachtige wezens die weer zichtbaar worden. Ik blijf het herhalen: ik heb het mooiste beroep. Ik heb wederom zoveel gemijmerd, maar toch wel wat minder dan de jaren ervoor. Fantastische reacties gekregen van jullie lieve lezers. Of je nou wel of niet reageert, jullie zijn mij allemaal even lief. Doordat ik aan meZelf werk en dit ventileer via mijn mijmeringen en mijn codes met jullie deel, blijf ik ont-wikkelen. En doordat ik verander, veranderen jullie ook, maar ook jullie omgeving verandert mee en so on and so on. Voelen jullie het? Ons lijf doet een beetje gek. Mensen en wezens om ons heen zijn zelfs aan het ontwaken of blijven stoïcijns hetzelfde, maar dat doet je niets meer, omdat jij bewust leeft. De chaos in heel deze poppenkast of slechte film, hoe je het ook wilt noemen, boeit je niets meer. Jij weet dat het NU om jou draait. Wauw! Voelen jullie wat er staat te gebeuren? De MEGA verandering staat op het punt om te knallen. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

Repost from N/a
+9

Repost from N/a
+8
En nog wat bizarre slecht gefilmde ART, maar de ART zelf is prachtig. Kijk maar eens naar de codes die wij verwerken in onze ART. Je zal ze voelen. Dit keer de droger op de achtergrond 🙈 www.tanteLien.website ▪️TG = @tanteLien

Ꮆ丨几卂’s mijmering: less is more Ik heb er anderhalf jaar over gedaan om mijn kast op te ruimen. Op te ruimen in de zin dat alle synthetische plastic zooi vervangen is voor volwaardige stoffen met de juiste frequentie die mij goed doen. 100% goeds zoals wol (in de winter), katoen, linnen (in de zomer) en hennep. En omdat ik ook van het loslaten ben van gehechtheden, moesten de mooie maar giftige jurkjes en pantalons plaats maken voor de saaie ‘geiten-wollen-sokken’ garderobe. Wat is het toch krom dat je voor goede stoffen niet eens meer in de lokale winkels terecht kan. Vijfentwintig jaar geleden kon dat nog wel. Maar de consument werd gedwongen tot meer en goedkoper, waardoor de lokale arbeid langzaam aan gedwongen werd uit het straatbeeld te vertrekken. Van sokken tot mijn bustehouders, truien, broeken en vesten, en zelfs mijn schoeisel, alles moet ik online kopen. Iets waar ik gigantisch van baal. En als je het online koopt is het check check dubbel check. Je kan filteren op materiaal, maar dan nog wordt er gefopt om jou tot consumeren aan te zetten. Check daarom ook altijd de productinformatie en ook nog eens als je het product binnen hebt, op het labeltje. Jersey katoen is nog altijd katoen met plastic. En flanel hoeft niet altijd wol of katoen te zijn. Het blijft alert zijn bij deze bewuste aankopen. En al die nieuwe termen met hun recycle shizzle namen kan je al direct links laten liggen. Vergeet ze en houd je aan de natuurlucke stoffen die moeder Aarde ons schenkt. Hier in het Zeeuwse is amper tot niets te koop in de juiste frequenties. En dan is het ook nog eens rete duur. Ik begrijp het wel. Een beetje relativerend mens snapt ook wel dat een natuurluck product als wol, linnen of katoen anders dan de massaproductie wordt gemaakt. Een schaap moet vrij kunnen rondlopen en z’n maag vol eten met gezonde grassen. Dan moet het wollen dier geschoren worden. De wol gewassen, gekaard, gesponnen, gekamd, genopt , getwijnt, gefixeerd en geverfd worden. Pas daarna kan er pas gebreid worden in elk willekeurige patroon. Best een proces, maar ook dit hoeft allemaal niet meer met de hand en zijn er mooie machines voor ontworpen. Een schaap levert elk jaar wol samen met nog negen andere dieren. Dus wat is nou het probleem dat het zo duur moet zijn?! Antwoorden is niet nodig. Je begrijpt ook direct waarom er veertig jaar geleden nog sokken werden gestopt, want voor een paar niet prikkende wollen sokken betaal je toch al zo’n vijftien euro’s. Voor een niet prikkende wollen trui van goede kwaliteit leg je al snel honderd euro en meer neer. Maar wat ik echt niet begrijp is waarom moeten die juiste frequentie kleding zo ontzettend saai zijn. Het is één toning. Met linnen worden het vaak vormloze hobbezakken alsof je een kind van vier jaar bent in een volwassen uitvoering. Frequentiekleding is gewoon saai, punt! Maarrrrrrr … je voelt je echt beter. Minder moe, geen bijzondere en aparte fysieke symptomen, je slaapt beter, je zweet zelfs anders en je koppie is echt helderder. En juist dat is die saaie garderobe meer dan waard. Geen giffen meer in mijn lijf. Niet door voeding. Niet door water en nu ook niet meer met kleding en schoeisel. Maar ff met een vriendin of m’n dochter de stad in, zit er voor mij niet meer in. Er is werkeluck niets voor mij te vinden. Massaconsumptie is duur, want het kost je je fysieke gezondheid, wat je mentaal zal slopen en je geest gevangen houdt. Dus dat kasjmier truitje van tweehonderd pingels is mij zeer lief. Ook al heb ik er maar één. Lekker warm in een verhoogde frequentie en gezond in alle vrijheid. Met minder heb ik toch meer. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

Repost from N/a
+5

Repost from N/a
+9
Oke, onze film skills zijn ronduit belabberd, maar we willen zo graag aan jullie laten zien wat het effect van onze ART doet en hoe coderingen geïmplementeerd zijn. Enne … je hoort de hond piepen en rondlopen. Sorry voor dat 🙃

Ꮆ丨几卂’s mijmering: samen op de weg Ik heb ALtijd wel geweten wat ik wilde. En om heel eerluck te zijn, is ALLes ook uitgekomen zoals ik wilde. Zo heb ik de studies gedaan die ik wilde en de banen gehad die ik ambieerde. Maar, er was altijd 1 dingetje die ik nooit durfde. Niet in mijn eentje. Ik wil geen hoofdverantwoordelucke zijn, omdat ik geen baas ben. Wel leider capaciteiten bezit, maar geen baas met matrix beslissingen. Een groot centrum met verschillende disciplines op bewust ZIJN niveau bij elkaar met elkaar om de ander te helpen. Mijn grote droom en de ideologie van mijn twintig jarige IK. Al dertig jaar houdt mijn programma ego dit tegen. Lekker veilig toch?! Gelukkig zie ik om mij heen wel verschillende maatschappen met een holistische filosofie ontstaan, maar veelal online. Maar dan praten we niet over een fysieke verbinding, wat juist zo goed is om de energieën met elkaar te laten dansen. En de holistische maatschappen die wel fysiek ontstaan zijn hebben veelal weer synthetische matrix regels om hen heen gedrapeerd. Veiligheid vanuit angst gecreëerd. Dus niet voldoende vertrouwen in hun eigen draagkracht. Niet voldoende vertrouwen in hun eigen goddelucke krachten om het op te nemen tegen die valsheid, de hypnose en verdere rottigheid die ons al zo lang gevangen hielden/houden. Even dacht ik dat het mij zou lukken, dat mijn droom zou uitkomen, met de community waar ik zo actief was. Idealisten met een prachtige filosofie. Maar het was nog te vroeg en achteraf waren er meer leden die uit angst aangesloten waren dan dat zij bewust gekozen hadden voor een nieuwe wereld. Zij kozen omdat ze geen andere uitweg zagen en nog niet aan zichzelf werkten. Het was té vroeg. Maar voor mij was het een zeer goede, maar harde leerschool. Ik heb er mogen oefenen met vallen, vele tranen, eelt opbouwen en m’n grenzen aangeven. Opstaan is mijn natuur en doe ik altijd, daar had ik hen niet voor nodig. Een centrum waar alle helers voor fysieke, geestelucke, spirituele en energetische gezondheid zijn, boeren met de natuurlucke en gezonde voeding, kleding met de juiste frequentie zoals wol, linnen, biologisch katoen, EMF adviezen, handenarbeid en advies door timmermannen, loodgieters en meer. Etherische specialisten voor ons fysieke jasje. Maar ook kunst op allerlei gebied. Alles bij elkaar in één ruimte. Ik heb mogen oefenen in de community. Het lukte ook keer op keer. Alle disciplines bij elkaar was een feestje. Maar de leden van de community waren niet klaar om buiten de box te denken. Ze waren niet klaar om buiten de matrix te denken, omdat zij zichzelf niet voelde. Ook zij lieten zich collectief leiden/lijden door emoties en gevoelens door winstbejag van enkele. Het was een mini matrix binnen de synthetische matrix. En daar ren ik kei hard voor weg. Als zij op het punt waren waar vele van mijn lezers nu zijn in hun leven, was alles anders gelopen. Maar alles heeft zo moeten zijn omdat ieder zijn of haar keuze maakte. Het heeft mij ontzettend veel gebracht. Mijn ont-wikkeling ging harder en ik ging sneller door mijn schaduwwerk heen. De harde ervaringen waren goed en nodig, het heeft mij meZelf gebracht in bewustZijn en in alertheid. Je kan niet verslappen en lui worden zoals we altijd in het aardse zijn geweest. Bewust blijven en alert zijn, houd je bij jeZelf. Mijn droom was toch een paar jaar lang uitgekomen, maar niet op de manier hoe het zou kunnen in zuiverheid en liefde. Mijn droom blijft staan om SAMEN te werken met de juiste intenties waarin iedereen zichZelf kan helen en kan worden geheeld. En rondom zich alles heeft wat nodig is om verder te ont-wikkelen. Ach, wat doe ik toch gek … Ik leef mijn droom al, maar blykbaar moest ik even terugblikken om te zien waar ik nu in leef. Een beetje mijmeren op z’n tijd geeft best goede inzichten. Dikke knipoog. In lack'ech © Ꮆ丨几卂 ৻ꪆ @Ginas_codes www.boazs.nl

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @Ginas_codes voor www.tantelien.website °੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。

Sommige ART is alleen exclusief te verkrijgen via het Telegram kanaal @tanteLien en staat niet eens op de website. Tot 31 december 2024 meer dan 80% korting.

Repost from N/a