es
Feedback
Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ꮆ丨几卂’s 匚ㄖᗪ乇S

Ir al canal en Telegram

Codes zijn geen sleutels alleen, het zijn klanken in lichtlagen, bewaard tot jij ze herINNert. Ik draag ze in woord, beeld en trilling. Voor wie zich herkent voorbij de sluier van de Val. Voor jouw Ziel[sdelen]. 卂ᖇᎢ by Gina TG= @TG_Gina

Mostrar más
600
Suscriptores
Sin datos24 horas
-47 días
-1130 días
Archivo de publicaciones
De werkvleugels beginnen zich te ontvouwen. Sommige hebben ze al uitgeklapt. Voor de net werkende zijn de coördinaten beschik
De werkvleugels beginnen zich te ontvouwen. Sommige hebben ze al uitgeklapt. Voor de net werkende zijn de coördinaten beschikbaar. Sterrenzaden worden ingezet en de nieuwe generaties zijn gepland. De coördinaten en codes worden gezien door hen die verder werken en zijn voelbaar voor anderen als healing. Het geduld wordt beloond en velen hebben al mogen ontvangen. De tijd die nu aanbreekt zal meedogenloos zijn en met veel verdriet voor hen die niet weten. De werkvleugels zullen nu harder dan daarvoor gaan werken. De tijd is daar. In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

Ꮆ丨几卂’s mijmering: nu De codes mogen dan wel ingewikkelder worden, mijn leven daarentegen is juist simpeler. En wat hou ik van het leven. Ik ben alleen maar aan het spelen hier in het Aardse. Ik geniet met volle teugen. Uiteraard zijn er lastige dingen zoals een puber die mondiger wordt. Of het geduld die ik dien op te brengen voor het huis wat het Universum voor mij in petto heeft. Maar ik zie alles als ervaring en uitdaging en dat maakt mij wereld zoveel makkelucker. Zo ook met mijn relatie. Jullie weten dat m’n lief en ik nog niet zo lang samen zijn. We zijn nog volop in de ont-dekking. En toch voelen we beide dat we veel langer bij elkaar zijn. Er zijn geen onhandigheden of verschillen. Afgezien van het feit dat hij een man is en ik een vrouw. We denken hetzelfde, we hebben dezelfde humor, we voelen hetzelfde, we hebben dezelfde interesses en hobby’s en we handelen zelfs hetzelfde. En toch is het niet saai en blijven we elkaar ont-dekken. Vanavond gingen we eens opzoek naar we nou echt in verschillen. Beide kwamen we erachter, na een flinke denk moment, dat we geen verschillen kunnen vinden. We voelen ons zo volwassen in deze relatie. Alle opgedane ervaringen van voorgaande relaties hebben we toegepast in onze relatie. We zijn meester over onze emoties in deze relatie. Alle programmaties die er zijn over relaties hebben wij overboord gegooid en maken er ons eigen feestje van. Er is geen moeten meer, alleen maar liefde. We laten het zoals het gaat en leven elke dag weer in het nu. Leven in het nu, maakt alles zoveel mooier. Zoveel zuiverder en intenser. Meegaan op de flow van de frequentie. Onze energie is zuiver en vol met liefde. Liefde voor elkaar, liefde voor onze omgeving en voornameluck liefde voor onszelf. We zijn ons bewust. En dat maakt het leven nog mooier. Begin met de liefde voor jezelf. Blijf bij jezelf en blijf in het nu. Dat de codes je maar verder mogen helpen. In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

De codes worden gecodeerd weergegeven, maar zijn te herkennen voor de ontwaakten. Velen uploads hebben ervoor gezorgd dat de
De codes worden gecodeerd weergegeven, maar zijn te herkennen voor de ontwaakten. Velen uploads hebben ervoor gezorgd dat de avatars (lichamen) bijna klaar zijn voor een lichter cellulair lichaam. De organen hebben zich energetisch aangepast op celniveau. Ook zij die organen missen hebben deze upload gekregen. De coördinaten zijn zo ingesteld dat we de laatste fase ingaan. Zij die niet ontwaken zullen dit verwarren met ziek zijn. Er is een lichtere avatar nodig om door te kunnen gaan. De zwaardere versie laat los. De fase die we nu ingaan zal gepaard gaan met meerdere ascensie verschijnselen. Er wordt hier niet op ingegaan vanwege de collectieve manifestatie krachten die nog steeds niet onder controle zijn. Er wordt gevraagd om geduld en veel vertrouwen te hebben in de avatars. Het is een schip wat berust is met alle technologie om alles mogeluck te maken en de zwaarste stormen te weerstaan. We gaan nu hard. In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

Ꮆ丨几卂’s mijmering: geomagnetisch Iedereen voelt de verandering in de aether (de lucht). Iedereen! Ook de mensen die niet kunnen of willen ontwaken. Je bent wat gedesillusioneerd, je bent wankel, je lichaam geeft onbekende signalen af. Er zijn nieuwe, maar ook oude pijntjes. Oud trauma komt om de hoek kijken en je ego wilt ook iets zeggen. Het is nu aan jou om je te berusten. Om mee te gaan in deze golf. Het vertrouwen te hebben dat je lichaam mee veranderd. Wat je hebt geleerd en hebt ontleerd, in te zetten in vertrouwen. Zelfs de liefde die je zo versterkt heeft, zal je laten wankelen. Vertrouw op jezelf. De grote groeispurt is nu gaande met al deze geomagnestische stormen. Ascensie is nooit makkeluck, maar als je weet waar het vandaan komt en waar het voor nodig is, zal je erop vertrouwen dat het allemaal goed is. Je ondergaat het en de storm zal sneller gaan liggen voor jou. Als je blijft ‘vechten’ en je blijft afvragen waarom, dan zal de storm heftig blijven en meer kapot maken. Dein mee, grond jezelf met de natuur, drink veel water en eet licht en gezond. Je lichaam heeft je nu nodig. En jij deze storm! In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

De codes worden ingewikkelder voor mij om ze te vertalen. Er is veel gaande en er wordt veel opgeruimd. De ‘nieuwe’ (voor de
De codes worden ingewikkelder voor mij om ze te vertalen. Er is veel gaande en er wordt veel opgeruimd. De ‘nieuwe’ (voor de mensheid althans) coördinaten zijn ingesteld, zodat we verder kunnen. De portalen zijn geopend. De vertroebeling en verduistering ebben weg. De manen nemen in kracht toe en wij mogen gebruik maken van die krachten. Het stelsel is gecodeerd. Alleen zij die kunnen zien, zullen haar betreden. Het is aan de mens om te blijven groeien, te ontleren en de ware kracht te voelen van wat het werkeluck is. De mens is niet het lichaam. De mens is niet het brein. De mens is niet de ziel, noch de geest. Herken de ware ZELF. In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

Ꮆ丨几卂’s mijmering: bouwers Ik loop er steeds vaker tegen aan, net als ik toen ik klein was en later in m’n twenties. Maar wat vet hoe ik er nu op reageer en dat het niets af doet aan m’n zelf-vertrouwen. Mensen kunnen niet zien wat ik zeg, zolang zij niet bewust ZIJN. De collectieve hypnose begint af te brokkelen. Met een rap tempo. En het is wel het onthouden waard, dat niet iedereen uit deze hypnose zal ontwaken. En dat is oké. Neem het ze niet kwaluck. Net als dat je het de duistere krachten en hun puppets niet kwaluck moet nemen. Deze duisteren en hun puppets zijn tovenaars. Zij weten dat het menseluck bewustzijn de werkeluckheid creëert op basis van wat de geest gelooft dat waar en echt is. Dit proces wordt versterkt als het in het bewustzijn van de menigte wordt geïnjecteerd. Zij projecteren wat zij willen in jouw geest, zodat jij het voor hen bouwt. Het is dus aan jou en mij om heel goed op te letten wat je denkt. Op te letten wat je uitspreekt, ook als je het als een grapje bedoelt. Op te letten wat je kijkt, eet en schrijft. De collectieve hypnose verliest aan kracht. Steeds meer mensen zien wat ik zeg. Mijn paradijs is er al en ik gun ieder zijn of haar eigen paradijs. Bouw jij voor jezelf of bouw je nog steeds voor hen? In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: : Kosmos Stel je een wereld voor waarin alles met elkaar verbonden is als één samenhangend geheel en die geïnformeerd wordt door kosmische intelligentie. Wat als die wereld een samenhangend geheel is en wordt geïnformeerd door kosmische intelliGENtie. Dit is dan geen mechanisch-materialistische wereld, maar een wereld die met BewustZijn is bezield en een holistisch systeem vormt. Wij zijn bewuste wezens die zich met elkaar ont-wikkelen als complexe, door kosmische intelligentie geïnformeerde, vibraties in het veld van het universum. Onze avatar (lichaam) en onze geest zijn transmitters en fungeren voor ons BewustZijn vanuit de intelligentie van de kosmos en ze stellen ons in staat onze identiteit en onze reden van bestaan te her-ont-dekken. In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

══╦═╬═╦╩══╬═╦═╬═l Na 3 maanden mocht de code vrij gegeven worden. De coördinaten naar het portaal waar je verder kan ontwikke
══╦═╬═╦╩══╬═╦═╬═l Na 3 maanden mocht de code vrij gegeven worden. De coördinaten naar het portaal waar je verder kan ontwikkelen. Waar de lichamelucke pijnen geheeld kunnen worden mits je weet waar de pijnen vandaan komen. Dit zijn de laatste stuiptrekkingen voor hen die al langer weten. Voor hen die het niet begrijpen mogen gaan vertrouwen op hen die het hen tonen. Hoe vreemd ook, jouw intuïtie zal de ware kennis schenken. Jouw BewustZijn kent de coördinaten naar het stelsel wat je verder zal helpen. Vertrouw. In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes ══╦═╬═╦╩══╬═╦═╬═l

Ꮆ丨几卂’s mijmering: feest Door mijn onderzoeken en de groeispurten in mijn ontwikkeling, zal ik nooit meer de feesten vieren zoals ze in een kalender staan gedrukt. Geen kerst, Pasen, Valentijnsdag, en nog meer van die opgelegde dagen. Die zogenaamde familiefeesten met hun religieuze achtergrond … Het gros zou eens echt moeten weten. Ze weten het niet! Zelfs de net ontwaakten weten het niet. Maar ook zij die zichzelf in de spirituele sector bevinden, weten het niet. Het is niet dat je het tegenwoordig moeiluck kan vinden. In tegendeel: met een beetje onder-zoek is alle info te vinden. Maar de vraag is meer of zij het willen vinden? Het is nameluck zo ‘gezellig’. Met je familie aan de Paasbrunch of aan het kerstdiner. De lichtjes in de boom ophangen en het huis versieren. Of een pompoen uithollen en verkleed langs de deuren gaan. Het moet wel gezellig zijn, want de MSM draait rond al die dagen overuren. Heel televisieland draait erop. Net als dat elk magazine ervan uitpuilt. Dan heb ik het nog niet over de winkels. Maar de consument is daar de grootste boosdoener van. Iedereen is opeens alles vergeten. Opnieuw. Elke keer opnieuw. Jaar in jaar uit van ‘feestdag naar feestdag’. Slim, gehaaid en vol hypnosetrucjes, trapt iedereen er elke keer weer in. Zo blijft het duister de mensheid steeds 1 stap voor. Maar er ont-waken steeds meer wezens. Echt ont-waken. Zij herINN(e)eren zichzelf weer. Hun eigen krachten. De reden waarom zij kozen om hier te zijn. Ze ontleren de aardse scholing en stijgen uit boven de collectieve hypnose. Want of je nu C*ontwaakt ben, geschiedenis ontwaakt ben, systeem ontwaakt ben, matrix ontwaakt ben, enz., wakker zijn er vele nog niet! Ben ik wakker? Nee! Ik ben wel op vele vlakken ontwaakt. Meer dan mijn aardse ik aankan om menseluck te blijven. Mede daarom zal ik nooit meer opgelegde kalenderfeestjes meevieren. Feest ik dan nooit meer? Voor mij is het elke dag feest. Ik voed mij met liefde. Ik geef mijn lichaam gezondheid en mijn brein de juiste commando’s. Ik hou van het leven. Elke dag opnieuw. En elke dag opnieuw met steeds meer mooie wezens. De hypnose show mag voor mij over zijn, maar voor vele nog niet. Laat ze maar ontwaken. Laat ze maar herINNeren wie zij werkeluck ZIJN. Laat ze maar inzien dat ze de IK BEN zijn. Nog maar heel even en dan is het zover. Nog maar heel even! En dan, dan vieren we echt feest. In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: arrogant? Als ik onder andere tegen mijn cliënten vertel dat ze best eens egoïstischer mogen zijn en dat ze eerst eens aan zichzelf moeten gaan denken, kijken ze mij aan als Bambi die in de koplampen van een auto kijken. Zo ook in mijn omgeving. Ik krijg direct de opmerking ‘dat de ander toch belangrijker is’ teruggekaatst. Zoiets als ‘je doet het voor een ander!’ Nou, … je bent hier alleen gekomen. Je doet alles toch echt voor jezelf. En als jij goed en liefdevol voor jezelf bent heeft de ander daar alleen maar profijt van. Jouw wereld draait echt om jou. Het woord egoïstisch heeft zo’n nare toon in vele oren, maar is overduideluck een vette programmatie. Want als jij aan jezelf denkt, kan je nog steeds empatisch zijn voor hen om je heen. Je zal je zelfs beter kunnen verplaatsen in de ander, omdat jij je ego meer onder controle hebt. Het draait om jouw centrum. Ik heb het hier niet over egocentrisch, want het ego zal je loslaten. Als ik de woorden opzoek, begrijp ik al dat ‘gestuiterd’ wel. Want zelfs de betekenissen klinken ‘wreed’. De overeenkomst tussen beide woorden is: je niet kunnen inleven in een ander, een gebrek aan empathie. Maar een egoïstisch persoon weet heel goed dat de ander ook belangen heeft, terwijl een egocentrisch persoon die belangen vaak niet eens kent. Het verschil wordt goed weergegeven met de voorzetsels ‘naar’ jezelf ‘toe’ en ‘vanuit’ jezelf. Egocentrisch is minder negatief dan egoïstisch, dus als je iemand een beetje egoïstisch vindt, kun je ook egocentrisch gebruiken. Naast deze woorden bestaat ook egotistisch. Dit woord heeft een andere kleur. Het betekent dat je altijd je eigen doelen najaagt, en je niets aantrekt van het oordeel van anderen. Positief geformuleerd is het ‘met gevoel voor eigenwaarde’. Maar als die karaktertrek anderen irriteert of de omgang met anderen belemmert, wordt het ‘arrogantie’ of ‘zelfingenomenheid’. Volgens deze omschrijving ben je dus arrogant of zelfingenomen als je anderen triggert. Lieve hemel! Jij bent de nummer 1 in jouw wereld. Als dat anderen triggert is er blykbaar iets waar de ander heel erg aan moet werken bij zichzelf. Wees lekker jezelf. En terwijl jij aan jezelf werkt en daarmee een nog mooier mens wordt, is dat alleen maar een win-win situatie voor je hele omgeving. In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: zelf-liefde Velen van ons zitten vast in ons onderbewustzijn. Het zijn de programma’s van het onderbewuste die het grootste van ons handelen en onze gedachten beïnvloeden.  Dit is de oorzaak dat we  de (niet altijd gewenste) werkeluckheid ervaren zoals die is. De oplossing? Vrijkomen van de ketenen van het onderbewuste. Door een paar eenvoudige zinnen te zeggen maak je contact met het “hogere”, je BewustZijn en lossen de belemmerende programma’s die het onderbewuste domineren, op. Programma’s die te maken hebben met bijv. angst, zelfbeklag, pijn, teleurstelling, opgelegde normen enz. krijgen de ruimte om te vertrekken. Het gaat dus niet om affirmaties, maar om sleutels die de energie van het onderbewuste vrijmaken en je helpen om “clean: te worden van oude programma’s. Zeg deze zinnen altijd en vooral als er zich problemen voordoen. Je zult zien dat op het moment dat je zegt: Ik hou van je, tegen jezelf of het Universum, dat angst en ergernis verdwijnen. Liefde en eenhouden komen er voor in de plaats. In lack’ech ©️Gina @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions

Ꮆ丨几卂’s mijmering: kruipen, staan, lopen. De oude wereld is er niet meer. De illusie bestaat nog wel. Maar niet voor mij. Ik word af en toe wel teruggeroepen. En kijk dan verwonderd om mij heen. Ik raak verward als ik er te lang blijf en opgeslokt als ik niet maak dat ik wegkom. Waarom zien ze de illusie niet? Waarom zijn ze niet aan het spelen? Waarom stappen ze niet uit de Matrix? De vragen stroom valt als een waterval over mij heen zodra ik een voet terug in de oude wereld zet. Ik hoef mij niet vast te houden aan de nieuwe wereld want de aantrekkingskracht is te groot. Het magnetisme door mijn verhoogde frequentie trekt voldoende aan om mij niet in de oude wereld te laten hangen. Ik begrijp het spel. Maar het doet pijn en het maakt mij verdrietig dat anderen het niet willen of kunnen doorzien. Elke dag werk ik wat harder. Ik maak mij hard voor de nog niet wetende, maar wel willende wezens. Maar woorden worden steeds lastiger. Een gevoel met een diep inner-weten omzetten naar Aardse woorden, waar ieder zijn/haar emoties aangeplakt heeft met zijn/haar overtuigingen, is verdraaid klote. Hoe lang hou ik dit nog vol? Zij die altijd haar mond roerde, zij die als geen ander met woorden kon goochelen. Ik kan het ieder laten voelen. Ik kan het ieder laten ervaren. Er zit alleen één grote maar aan vast … Het kan alleen als we op dezelfde frequentie zitten. Onze golflengtes moeten matchen. Zolang dat we dat niet kunnen, praat ik een taal die zij niet kunnen begrijpen. Ik maak het dus visueel. Aan het visuele zijn geen woorden verbonden. Dan mogen zij voelen. En de diepere lagen die aangesproken worden zullen vertalen wat ik niet met woorden kan uiten. De diepere lagen zullen hen beroeren tot het maken van de stappen die ik ook mocht doorlopen. En ze zullen net zolang blijven lopen tot ze er zijn. ZIJN in de nieuwe wereld. Tot zo! In lack’ech ©️Gina @Ginas_codes

°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions
°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。੦°੦。 @tanteLien voor @Ginas_codes www.tantelien.website Free to share with mentions