es
Feedback
بــــرای تــــو💕

بــــرای تــــو💕

Ir al canal en Telegram

🧿﷽ با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس، هیچکس اینجا به تو مانند نشد...🌱🤍 https://www.instagram.com/maxe_negah?igsh=MXMxZzcxem83dm9lOA== نظرتون برام محترمه 👇 @Hamrazz🔏📗

Mostrar más
1 182
Suscriptores
-224 horas
-107 días
+11230 días
Atraer Suscriptores
junio '26
junio '26
+150
en 1 canales
mayo '26
+4
en 0 canales
Get PRO
abril '26
+2
en 0 canales
Get PRO
marzo '260
en 0 canales
Get PRO
febrero '26
+101
en 2 canales
Get PRO
enero '26
+4
en 2 canales
Get PRO
diciembre '25
+11
en 6 canales
Get PRO
noviembre '25
+7
en 2 canales
Get PRO
octubre '25
+12
en 3 canales
Get PRO
septiembre '25
+12
en 3 canales
Get PRO
agosto '25
+3
en 1 canales
Get PRO
julio '25
+12
en 2 canales
Get PRO
junio '25
+938
en 2 canales
Get PRO
mayo '25
+113
en 2 canales
Get PRO
abril '25
+190
en 2 canales
Get PRO
marzo '25
+269
en 1 canales
Get PRO
febrero '25
+98
en 4 canales
Get PRO
enero '25
+275
en 4 canales
Get PRO
diciembre '24
+233
en 2 canales
Get PRO
noviembre '24
+293
en 4 canales
Get PRO
octubre '24
+159
en 0 canales
Get PRO
septiembre '24
+194
en 6 canales
Get PRO
agosto '24
+164
en 2 canales
Get PRO
julio '24
+145
en 2 canales
Get PRO
junio '24
+202
en 3 canales
Get PRO
mayo '24
+314
en 2 canales
Get PRO
abril '24
+400
en 2 canales
Get PRO
marzo '24
+427
en 1 canales
Get PRO
febrero '24
+309
en 5 canales
Get PRO
enero '24
+349
en 6 canales
Get PRO
diciembre '23
+598
en 6 canales
Get PRO
noviembre '23
+551
en 2 canales
Get PRO
octubre '23
+226
en 2 canales
Get PRO
septiembre '23
+1 175
en 0 canales
Get PRO
agosto '23
+341
en 0 canales
Get PRO
julio '23
+148
en 0 canales
Get PRO
junio '23
+185
en 0 canales
Get PRO
mayo '23
+426
en 0 canales
Get PRO
abril '23
+305
en 0 canales
Get PRO
marzo '23
+1 252
en 0 canales
Fecha
Crecimiento de Suscriptores
Menciones
Canales
22 junio0
21 junio+1
20 junio0
19 junio0
18 junio0
17 junio0
16 junio+1
15 junio0
14 junio0
13 junio0
12 junio0
11 junio0
10 junio+2
09 junio0
08 junio0
07 junio0
06 junio0
05 junio+146
04 junio0
03 junio0
02 junio0
01 junio0
Publicaciones del Canal
از من به شما نصيحت همه چیز رو بايد مخفى نگه داشت حسود ، هيچ وقت غريبه نيست...🤞🏻 @maxe_negah

2
🎼🩵 🎙بی‌کلام🎧 ‌هیچ وقت مستقیم نگفتم دوستت دارم، اما من حاضر بودم واسه یه لبخند پنج ثانیه ایت سه ساعت مسخره بازی دربیارم ‌..♥️🌿 @maxe_negah
12
3
یه سری دوست داشتنا هست، از اول بوی غم میده؛ تو ترافیکی باهاش دستاشو محکم گرفتی، میدونی این دستا همیشگی نیست... تو تولدت شمعتو فوت میکنی و تنها آرزوت اونه، میدونی آرزوی محاله... تو کافه نشستی باهاش قهوه میخوری، تلخ با قند چشاش، میدونی یه روز باید تلخ بخوری تلخ تلخ... یه دوست داشتنا هست، بوی جدایی میده، بوی اولی و اخری بودن، ولی عجیب آدم دلش میخواد باشه با این اولی و اخریه... حتی به قیمته جدایی، حتی به قیمت تباهی...! @maxe_negah
21
4
‌ برای آدم درست از این کلمات استفاده کنید...♥️🌱
‌ برای آدم درست از این کلمات استفاده کنید...♥️🌱
21
5
‌ مردانه دوستم داشته باش به سان لوتی های قدیمی که تنها دارایشان دستمال گردنشان بود بزرگترین گناه شان عشقی که مردانه پایش می ایستادند.... مردانه دوستم داشته باش...♥️🌱
24
6
«پرسید چِقّد دوسُم داری؟ گفتُم به کیلو بگُم؟ به عدد؟ چطوری بت بگُم؟ واس مُو اِندازه نِداره! ولی اگه اِندازه می‌خوای، اگه یه دختِر بِچّه بودُم تورو اِندازه کفش پاشنه‌بلندای مُمام دوس داشتُم، اگه فقیر بودُم اِندازه چن قرون پول دوسِت داشتُم، اگه ماهی بودُم اِندازه دِریای بندر، اگه پرنده بودُم قدِ آسمون، اگه زِندونی بودُم، ها! قد آزادي دوسِت داشتُم.»❤️🌱 @maxe_negah
27
7
هیچکسی ،تاکید میکنم هیچکسی ،تا به حال از سینگلی نمُرده ولی خیلیا بخاطر انتخاب پارتنر اشتباه ،زندگیشونو باختن...🤞🏻 @maxe_negah
33
8
چشمي که دائم عيب‌هاي ديگران را ببيند، آن عيب را به ذهن منتقل ميکند. و ذهنی که دائما با عيب‌های ديگران درگير است، آرامش ندارد، درونش متلاطم و آشفته است. در عوض چشمی که ياد گرفته است هميشه زيبايي‌ها را ببيند، اول از همه خودش آرامش پيدا مي کند. چون چشم زيبابين عيب‌های ديگران را نمی بيند و دنياي درونش دنيای قشنگی‌هاست... گرت عیبجویی بود در سرشت نبینی ز طاووس جز پای زشت @maxe_negah
42
9
🎼🩵 🎙بی‌کلام🎧 ما بناهای محکمی بودیم، بولدوزرها خرابمان کردند بعد از آن، هر خرابه‌ای ما را با خودش اشتباه می‌گیرد..! حسین_صفا @maxe_negah
34
10
چرا ما انقدر موجودات منتظری هستیم؟ منتظر زنگ کسی، منتظر پیام کسی، منتظر نتیجه‌ی کارامون، منتظر تموم شدن درس، منتظر جواب دانشگاه، منتظر جواب استخدام، منتظر مترو، منتظریم پولامون جمع شه بتونیم خونه بخریم، ماشین بخریم، سفر بریم، منتظر دیدن کسی، منتظر کسی که دوستمون داشته باشه، منتظر یه روز خوب... پ.ن : آخرشم ممکنه چشم انتظار بمیریم:)💔 @maxe_negah
35
11
عزیزان ‏ وقتی حس میکنید یه چیزی درست نیست بهش اعتماد کنید. واقعا نیست ...
36
12
در نامه‌ای برای دوستی می‌نویسیم دلم برایت تنگ شده، این دلتنگی ماهیتی نوشتاری–کاغذی دارد. دلتنگی حقیقی با این اظهار دلتنگی فاصله‌ی بسیار دارد. فشرده شدن قلب که می‌دانید چیست؟ وقتی دلت برای کسی پر می‌کشد و از تو دور است؟ حالا می‌خواهی این احساس را با نامه به او انتقال دهی؟ چه خیال باطلی. @maxe_negah
36
13
‌آدم چاپلوس قبله نداره ، هرجا منفعت باشه سجده می‌کنه!🤞🏻 @maxe_negah
‌آدم چاپلوس قبله نداره ، هرجا منفعت باشه سجده می‌کنه!🤞🏻 @maxe_negah
39
14
‌آدم چاپلوس قبله نداره ، هرجا منفعت باشه سجده می‌کنه!
1
15
برای شاد بودن، می‌بایست که عشق ورزید. هرچه میخواهد باشد. گلدانی کوچک، پرنده‌ای آنسوی پنجره، یا عابری میان خیابان‌های دلت. بدون عشق، هیچ چیز این زندگی زیبا نیست ... @maxe_negah
38
16
هر خانه پیش از آنکه فرو بریزد، همه را از مرگ خود باخبر می‌کند. دیوار پیش از آنکه بمیرد، ترک می‌خورد. سقف پیش از آنکه بمیرد، چکه می‌کند. پی پیش از آنکه بمیرد، سست می‌شود. آدم پیش از آنکه فرو بریزد، آه میکشد، حسرت می‌خورد، و درنهایت نااُمید می‌شود. شاید روزی چراغ‌های این خانه یکی‌یکی روشن شود، اما خانه دیگر همان خانه‌ی قبلی نمی‌شود. رنج مجبورت می‌کند تا امید داشته باشی. اما نمیدانم با این خستگی و غم، دیگر چیزی از ریشه‌های اُمید برایم باقی مانده یا نه. احساس میکنم که اُمید، حسرت دوردست‌هایی‌ست که هیچوقت قرار نیست به آن برسم. شاید هم اگر روزی برسم، دیگر جانی برایم نمانده باشد … @maxe_negah
44
17
🎼🩵 🎙بی‌کلام🎧 اگه دنبال دراما و حاشیه نیستی، اگه پیگیر این و اون نیستی، کی چیکار کرد،کی کجا رفت… خلاصه سرت تو کاره خودته و داری هر روز برای زندگیت تلاش میکنی من ازت تشکر می‌کنم که هنوزم آدمی مثل تو وجود داره🫶🏻✨ ‌ @maxe_negah
45
18
وقتی یه مرد وسط بحث ساکت میشه، روانشناسی میگه به این معنی نیست که بهت اهمیت نمیده. بیشتر وقتا بخاطر اینه که وقتی توی بحث تحت فشار قرار میگیره، می‌دونه اگه به حرف زدن ادامه بده، اوضاع از کنترلش خارج میشه. برای همین به جای اینکه بحث رو بدتر کنه، عقب می‌کشه و سکوت می‌کنه. نه به این دلیل که دوست نداره بلکه بخاطر اینه که سعی داره احساساتش رو کنترل و از رابطه محافظت کنه. @maxe_negah
43
19
‌ موی سفید، یعنی زندگی سرت داد زده، تو ساکت موندی:) ‌‌ @maxe_negah
38
20
وقتی‌خودتون‌علت‌عوض‌شدن‌آدما هستین‌دیگه‌طلبکارنباشین. . .!
39