es
Feedback
MFCT supporting 🇱🇰

MFCT supporting 🇱🇰

Ir al canal en Telegram

🚩 Channel was restricted by Telegram

Mostrar más
1 396
Suscriptores
Sin datos24 horas
-87 días
-4630 días
Archivo de publicaciones
​​අද 2025/07/20 එනම් ඉරිදා  දිනයේ $50 ලබාගන්නා සහ 6 days continue කිරීමට බලාපොරොත්තු වෙන අය සදහායී මෙම පනිවිඩය... අපගේ $50 plan එක ලබාගෙන පැය 24ක කලයකින් පසු ඔබ service එක අරගෙන අයින් වෙන්නේ නම් ඔබට 👇👇 ❇️Invest කල මුදල = $50 ඔබගේ profit එක = $140 සම්පුර්ණ මුදල= $1⃣9⃣0⃣මුදලක් අරගෙන අයින් විය හැකිය. දෙවෙනි ක්‍රමය..... $50 invest get in $1000 profit within 6 days පැකෙජය continue කලහොත් , $1⃣0⃣0⃣0⃣✅ ❇️ 6 days continue කරන අය සදහා....👇👇 2025/07/20දින invest කලහොත් $50 plan එක.
07/21 වන දිනසදුදා           =$160 07/22වන දින අගහරුවාදා   =$160 07/23වන දින බදාදා        =$160 07/24වන දින බ්‍රහස්පතින්දා =$160 07/25වන දින  සිකුරාදා    =$160 07/26වන දින සෙනසුරාදා   = $210 6 days total  profit               =======                                                   $1010/= Fees dedication                     =($10) Sub total after 6days      =========                                           $1⃣0⃣0⃣0⃣
✅ ඔබගේ plan එකේ අවසාන දිනය වන 07/26වෙනි දින.invest කරපු මුදල සහ  එදින අපගෙ profit එක $160මුදලත්  සමග සම්පුර්ණ මුදල $210 ක් ලබා ගත හැක. Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

06# ✳️New and loyalty service මේ සතියේ join උන loyalty හා new investors ලට profit ලබා දී අවසන්. ලබන සතිය සදහා invest කිරීමට බ
+3
06# ✳️New and loyalty service මේ සතියේ  join  උන loyalty හා new  investors ලට  profit ලබා දී අවසන්. ලබන සතිය සදහා invest කිරීමට බලාපොරොත්තු වෙන new investors  අය  24 hour සදහා ද  loyalty investors next පැකෙජ් එක සදහාද අද සිට රෙජිස්ට්‍රර් වෙන්න ✳️01Proof link 👇👇 https://t.me/c/2052260691/780 ✳️02proof link 👇👇 https://t.me/c/2052260691/789 ✳️03 proof link 👇👇 https://t.me/c/2052260691/816 ✳️04 proof link 👇👇 https://t.me/c/2052260691/824 ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

✳️Invest $50 get in profit $200 in 24 hour. $50 invest date = 2025/07/18 $200After service date = 2025/07/19 in 24hour invest
+1
✳️Invest $50 get in profit  $200 in 24 hour. $50 invest date = 2025/07/18 $200After service date = 2025/07/19 in 24hour
investment Summery⚖
investor=  mr.DR Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees       = (0) 24 hour after service ----------- Additional = $10 Sub totel            $200/=✅                            ========== 🟢view  invest proof =👇👇 https://t.me/c/2052260691/806 🟢view  after profit  proof= 👇👇 https://t.me/c/2052260691/824 ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

5⃣0⃣☑️ Investor profit✅ investor= mr.DR Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees = (0) 24 hour after service ----
+4
5⃣0⃣☑️
Investor profit✅
investor=  mr.DR Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees       = (0) 24 hour after service ----------- Additional late $= $10 Sub totel            $200/= ✅ ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

✳️Invest $50 get in profit $200 in 24 hour. $50 invest date = 2025/07/18 $200After service date = 2025/07/19 in 24hour invest
+1
✳️Invest $50 get in profit  $200 in 24 hour. $50 invest date = 2025/07/18 $200After service date = 2025/07/19 in 24hour
investment Summery⚖
investor=  mr.damith nimsara Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees       = (0) 24 hour after service ----------- Additional = $10 Sub totel            $200/=✅                            ========== 🟢view  invest proof =👇👇 https://t.me/c/2052260691/800 🟢view  after profit  proof= 👇👇 https://t.me/c/2052260691/816 ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

5⃣0⃣☑️ Investor profit✅ investor= mr.Damith Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees = (0) 24 hour after service
+4
5⃣0⃣☑️
Investor profit✅
investor=  mr.Damith Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees       = (0) 24 hour after service ----------- Additional = $10 Sub totel            $200/= ✅ ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

​​විශෙශ නිවෙදනයයි අපගේ investment plan buy කිරීමට බලාපොරොත්තුවෙන් සිටින ඔබටයි මේ නිවේදනය.. 🛑Invest කිරීමට ඔබ සතුව binance  or bybit account  එකක් තිබිය යුතුය .... ( binance account එකක් නොමැතිනම් පහල දලා තියෙන link එකෙන් binance account එකක් create කරගන්න) ✅ binance account create  link👇 https://youtu.be/-JVR1pUijV0?si=Rf1fXp6fRnsV8CQU ✅bybit account create link👇👇 https://youtu.be/SmAWiViFwoE?si=sKj0pjelF93mS9-E 🛑 දෙවනුව අපගේ investment plan එකට අවශ්‍ය usdt ඔබ ඔබගේ binance ගිණුමේ තිබිය ‍යුතුවේ. ( ඔබ ගාව usdt නැතිනම් පහල දලා තිබෙන  liNK එකෙන් ඔබගේ ගිණුමට usdt දාගන්න ) ✅ binance හරහා usdt දාගමු link👇 https://youtu.be/4rhjQ0PHv3o?si=lNfUCpOmZKnNzEwc ✅bybit හරහා usdt දාගමු link 👇 https://youtu.be/mEMFNKv3Lgg?si=JkJCV47yyBsdKhA7 🛑තුන්වනුව  අපගේ ඇප්ප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර රෙජිස්ට්‍රර් විය යුතුය. රෙජිස්ට්‍රර් වීමේදී අපගේන් උදවු ලබා ගන්න ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                                       

🟢Invest කිරීමට බලාපොරොත්තු වෙන new investors අයට යි මේ දැනුවත් කිරීම. 🔰අපගේ චැනල් එකෙහි දාන after service වල profit withdrawal $300  සිට $1000-$5000 තෙක්   after service දීපු  investors ලා ඇත. එය අපගේ loyalty investors ලට දෙන පැකෙජ් සහ profits වේ. New investor s ලට එම පැකෙජ් buy කිරීමට හැකියාවද නැත. ✳️ඔබ අලුතෙන් join වෙන කෙනෙක් වේ නම් ඔබට පලමුව ලබා ගත හැකි වන්නේ $50 පැකෙජ් එක පමණි. එයත් 5 days continue කිරීමට හැකියාව නැත. ඔබට ගත හැකි වන්නේ 24 hour පැකෙජ් එක වේ.. 🛑ඔබ අලුත් investor කෙනෙක් වේ නම් ඔබ පහත ක්‍රියාවලිය අනුගමනය කරන්න. ✳️01= ඔබ පලමුව අපගේ application එක ෆිල් කර යුතුය  ( ඔබ එය ෆිල් කිරීමේදී  mr.@LahiruDesanayk ගෙන් සහය ලබා ගන්න. ✳️02= ඔබ ෆිල් කරපු application එක නැවත ඔබට අපි ලබා දේ ඉන් පසු එම ඔබ ෆිල් කරපු details ඔබ විසින් conform කල යුතුය. එම details නිවැරදිනම් අපි ඔබට agreement එක ලබා දේ. ✳️03= ඉන් පසු ඔබට අපගේ minimum deposit එක $50 deposit කර ඔබට අපගේ පැකෙජ් එක buy කල හැකිය.only for 24 hour profit get and out $140) ✳️05 = ඔබට පැය 24කින් පසු profit එක $140  ලැබුනම පසු ඔබට අපගේ 5days continue කරන්න පුලුවන් පැකෙජය active කර ගැනීමට හැකියාවද ඇත. එවිට ඔබ අපගේ #loyaltyinvestors කෙනෙක් වේ.  ඔබට උදාහරණයක් මගින් එය පෙන්වන්නම් අපගේ $50 plan එක ලබාගෙන පැය 24ක කලයකින් පසු ඔබ service එක අරගෙන ඉන් පසු ඔබට 5 days active කරගන්නා අකාරය 👇👇 ❇️Invest කල මුදල = $50 ඔබගේ profit එක = $140 සම්පුර්ණ මුදල= $1⃣9⃣0⃣ මුදලක් පැය 24 සම්පුර්ණ වීමේදී අපසතුව ඇත . එවිට ඔබට $190 ක මුදලෙන් අපි ඔබට profit එක විතරක් $140 මුදලක් ඔබට application එකට දාපු #walletaddress or #payid එකට දමනු ලැබේ. එවිට අපසතුව ඔබ කලින් invest කරපු fund එක $50 අප සතුව තිබෙ එම $50  නැවත අපගෙ 5 days පැකෙජය සදහා active කිරීමක් සිදුවේ  ඉන් පසු ඔබට daily profit එකක් හෝ 5 days අවසානයේ $1000ක profit එකක් ලබා ගත හැකි වේ ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

5⃣0⃣☑️ investor= mr.Damith Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees = (0) 24 hour after service ----------- Sub t
+4
5⃣0⃣☑️ investor=  mr.Damith Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees       = (0) 24 hour after service ----------- Sub totel            $190/= ✅ ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

5⃣0⃣☑️ investor= mr.nimsara Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees = (0) 24 hour after service ----------- Sub
+5
5⃣0⃣☑️ investor=  mr.nimsara Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees       = (0) 24 hour after service ----------- Sub totel            $190/= ✅ ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

දැනට අපගෙන් වැඩිම investor ප්‍රමානයක් ලබා ගෙන ඇති පැකෙජ් එක වනුයේ invest $50 get in profit $140 within 24 hour පැකෙජ් එකයි. ඔ
දැනට අපගෙන් වැඩිම investor ප්‍රමානයක් ලබා ගෙන ඇති පැකෙජ් එක වනුයේ
invest $50 get in profit $140 within 24 hour
පැකෙජ් එකයි. ඔබත් new investor කෙනෙක් වේ නම් ඔබ ගත යුතු පැකෙජ් එක වනුයේ $50 පැකෙජ් එක වේ එය 24 hour වලින් after service profit එක $140 ක් ලබා ගත හැකිය. ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu

💵Invest $150 get in profit $1400in 5days ​​1⃣5⃣0⃣ ❇️investor= kanchana Invest fund = $150 Get in profit =$1255 Our fees = (-
+5
💵Invest $150 get in profit $1400in 5days ​​1⃣5⃣0⃣ ❇️investor= kanchana Invest fund = $150 Get in profit =$1255 Our fees       = (-$5) 120 hour after service ----------- Sub totel            $1400/= ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu              

$50 investor profit ❇️investor = mr.sanju Invest fund = $50 Continue 6day =$ 1000($161x6) Totel = $966 Our fees = $(16) 5 day
+4
$50 investor profit ❇️investor = mr.sanju Invest fund = $50 Continue 6day =$ 1000($161x6) Totel                = $966 Our fees       = $(16) 5 days after service ----------- Sub totel            $950 + $50(invest fund)                            $1000 $1000 profit in and out✅                            ========== ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

විශෙශ නිවෙදනයයි අපගේ investment plan buy කිරීමට බලාපොරොත්තුවෙන් සිටින ඔබටයි මේ නිවේදනය.. 🛑Invest කිරීමට ඔබ සතුව binance or b
විශෙශ නිවෙදනයයි අපගේ investment plan buy කිරීමට බලාපොරොත්තුවෙන් සිටින ඔබටයි මේ නිවේදනය.. 🛑Invest කිරීමට ඔබ සතුව binance  or bybit account  එකක් තිබිය යුතුය .... ( binance account එකක් නොමැතිනම් පහල දලා තියෙන link එකෙන් binance account එකක් create කරගන්න) ✅ binance account create  link👇 https://youtu.be/-JVR1pUijV0?si=Rf1fXp6fRnsV8CQU ✅bybit account create link👇👇 https://youtu.be/SmAWiViFwoE?si=sKj0pjelF93mS9-E 🛑 දෙවනුව අපගේ investment plan එකට අවශ්‍ය usdt ඔබ ඔබගේ binance ගිණුමේ තිබිය ‍යුතුවේ. ( ඔබ ගාව usdt නැතිනම් පහල දලා තිබෙන  liNK එකෙන් ඔබගේ ගිණුමට usdt දාගන්න ) ✅ binance හරහා usdt දාගමු link👇 https://youtu.be/4rhjQ0PHv3o?si=lNfUCpOmZKnNzEwc ✅bybit හරහා usdt දාගමු link 👇 https://youtu.be/mEMFNKv3Lgg?si=JkJCV47yyBsdKhA7 🛑තුන්වනුව අපගේ ඇප්ප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර රෙජිස්ට්‍රර් විය යුතුය. රෙජිස්ට්‍රර් වීමේදී අපගේන් උදවු ලබා ගන්න ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                                       

දැනටමත් $100 get in profit $500 in 48 hour පැකෙජ් එක සදහා loyalty investors දෙදෙනෙකු සම්බන්ද වී after service profit එක සාර්ථ
දැනටමත් $100 get in profit $500 in 48 hour පැකෙජ් එක සදහා loyalty investors දෙදෙනෙකු සම්බන්ද වී after service profit එක සාර්ථකව පැකෙජය අවසන් කර ඇති අතර . මෙම පැකෙජය තවත් investors 8 දෙනෙකුට ලබා ගත හැකිය. ඔබ new investor කේනෙකු වේ නම් , 🟢 පලමුව new investors ලට හදුන්වා දී තිබෙන "$50 get in profit $190 in 24 hour (invest fund$50 including ✅ ) පැකෙජ් එක අවසන් කර දෙවෙනි පැකේජය සදහා , 24 hour ලැබුනු profit $190න් $90ක් ඔබ ලබාගෙන. ඉතිරි $100 න් මෙම $100 get in $500 profit 48 hour පැකෙජ් එක සදහා buy කල හැකිය. වැඩිදුර විස්තර සදහා 👇👇 ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

✳️Invest $100 get in profit $500 in 48 hour. $100 invest date = 2025/07/13 $500After service date = 2025/07/15 in 48 hour 1⃣0
+1
✳️Invest $100 get in profit  $500 in 48 hour. $100 invest date = 2025/07/13 $500After service date = 2025/07/15 in 48 hour 1⃣0⃣0⃣ ❇️investor profit = mr.kumasha sameera Invest fund = $100 Get in profit =$400 Totel            = $500 Our fees       = $(0) 24 hour after service ----------- Sub totel            $500                            ========== 🟢view invest proof =👇👇 https://t.me/netyouacademy/5041?single 🟢view  after profit proof= 👇👇 https://t.me/netyouacademy/5050?single ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

🟢Invest $100 get in profit $500 in 48 hour. ​​1⃣0⃣0⃣ ❇️investor= sameera Invest fund = $100 Get in profit =$400 Our fees = (
+4
🟢Invest $100 get in profit $500 in 48 hour. ​​1⃣0⃣0⃣ ❇️investor= sameera Invest fund = $100 Get in profit =$400 Our fees       = (0) 48 hour after service ----------- Sub totel            $500/= ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu              

✨INVESTMENT BASIC PLAN ✨ INVEST AND GET YOUR PROFIT IN 24 HOUR 🌐invest. $50 Get $140 in profit 24hours. 🌐invest. $100 Get $280 in profit 24hours. 🌐invest. $200 Get $480 in profit 24hours. 🌐invest. $300 Get $650 in profit 24hours. 🌐invest. $400 Get $820 in profit 24hours. 🌐invest. $500Get $1200in profit 24hours ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu                   

💵Invest $100 get in profit $500 in 48 hour. ​​1⃣0⃣0⃣ ❇️investor= kumasha Invest fund = $100 Get in profit =$400 Our fees = (
+5
💵Invest $100 get in profit $500 in 48 hour. ​​1⃣0⃣0⃣ ❇️investor= kumasha Invest fund = $100 Get in profit =$400 Our fees       = (0) 48 hour after service ----------- Sub totel            $500/= ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu              

අද 2025/07/13 එනම් ඉරිදා  දිනයේ $50 ලබාගන්නා සහ 6 days continue කිරීමට බලාපොරොත්තු වෙන අය සදහායී මෙම පනිවිඩය... අපගේ $50 plan එක ලබාගෙන පැය 24ක කලයකින් පසු ඔබ service එක අරගෙන අයින් වෙන්නේ නම් ඔබට 👇👇 ❇️Invest කල මුදල = $50 ඔබගේ profit එක = $140 සම්පුර්ණ මුදල= $1⃣9⃣0⃣මුදලක් අරගෙන අයින් විය හැකිය. දෙවෙනි ක්‍රමය..... $50 invest get in $1000 profit within 6 days පැකෙජය continue කලහොත් , $1⃣0⃣0⃣0⃣✅ ❇️ 6 days continue කරන අය සදහා....👇👇 2025/07/13දින invest කලහොත් $50 plan එක. 07/14 වන දිනසදුදා =$160 07/15වන දින අගහරුවාදා =$160 07/16වන දින බදාදා       =$160 07/17වන දින බ්‍රහස්පතින්දා =$160 07/18වන දින  සිකුරාදා    =$160 07/19වන දින සෙනසුරාදා = $210 6 days total  profit               =======                                                   $1010/= Fees dedication                     =($10) Sub total after 6days      =========                                           $1⃣0⃣0⃣0⃣✅ ඔබගේ plan එකේ අවසාන දිනය වන 07/19වෙනි දින.invest කරපු මුදල සහ  එදින අපගෙ profit එක $160මුදලත්  සමග සම්පුර්ණ මුදල $210 ක් ලබා ගත හැක. Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk                        @ruwnishu