MFCT supporting 🇱🇰
Ir al canal en Telegram
1 396
Suscriptores
Sin datos24 horas
-87 días
-4630 días
Archivo de publicaciones
1 396
Repost from MR.Crypto.lpc2025 official 🇱🇰
අද 2025/07/20 එනම් ඉරිදා දිනයේ $50 ලබාගන්නා සහ 6 days continue කිරීමට බලාපොරොත්තු වෙන අය සදහායී මෙම පනිවිඩය...
අපගේ $50 plan එක ලබාගෙන පැය 24ක කලයකින් පසු ඔබ service එක අරගෙන අයින් වෙන්නේ නම් ඔබට 👇👇
❇️Invest කල මුදල = $50
ඔබගේ profit එක = $140
සම්පුර්ණ මුදල= $1⃣9⃣0⃣මුදලක් අරගෙන අයින් විය හැකිය.
දෙවෙනි ක්රමය.....
$50 invest get in $1000 profit within 6 days පැකෙජය continue කලහොත් ,
$1⃣0⃣0⃣0⃣✅
❇️ 6 days continue කරන අය සදහා....👇👇
2025/07/20දින invest කලහොත්
$50 plan එක.
07/21 වන දිනසදුදා =$160 07/22වන දින අගහරුවාදා =$160 07/23වන දින බදාදා =$160 07/24වන දින බ්රහස්පතින්දා =$160 07/25වන දින සිකුරාදා =$160 07/26වන දින සෙනසුරාදා = $210 6 days total profit ======= $1010/= Fees dedication =($10) Sub total after 6days ========= $1⃣0⃣0⃣0⃣✅ ඔබගේ plan එකේ අවසාන දිනය වන 07/26වෙනි දින.invest කරපු මුදල සහ එදින අපගෙ profit එක $160මුදලත් සමග සම්පුර්ණ මුදල $210 ක් ලබා ගත හැක. Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk @ruwnishu
1 396
Repost from MR.Crypto.lpc2025 official 🇱🇰
+3
06#
✳️New and loyalty service
මේ සතියේ join උන loyalty හා new investors ලට profit ලබා දී අවසන්. ලබන සතිය සදහා invest කිරීමට බලාපොරොත්තු වෙන new investors අය 24 hour සදහා ද loyalty investors next පැකෙජ් එක සදහාද අද සිට රෙජිස්ට්රර් වෙන්න
✳️01Proof link 👇👇
https://t.me/c/2052260691/780
✳️02proof link 👇👇
https://t.me/c/2052260691/789
✳️03 proof link 👇👇
https://t.me/c/2052260691/816
✳️04 proof link 👇👇
https://t.me/c/2052260691/824
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from MR.Crypto.lpc2025 official 🇱🇰
+1
✳️Invest $50 get in profit $200 in 24 hour.
$50 invest date = 2025/07/18
$200After service date = 2025/07/19 in 24hour
investment Summery⚖investor= mr.DR Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees = (0) 24 hour after service ----------- Additional = $10 Sub totel $200/=✅ ========== 🟢view invest proof =👇👇 https://t.me/c/2052260691/806 🟢view after profit proof= 👇👇 https://t.me/c/2052260691/824 ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk @ruwnishu
1 396
Repost from MR.Crypto.lpc2025 official 🇱🇰
+4
5⃣0⃣☑️
Investor profit✅investor= mr.DR Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees = (0) 24 hour after service ----------- Additional late $= $10 Sub totel $200/= ✅ ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk @ruwnishu
1 396
Repost from MR.Crypto.lpc2025 official 🇱🇰
+1
✳️Invest $50 get in profit $200 in 24 hour.
$50 invest date = 2025/07/18
$200After service date = 2025/07/19 in 24hour
investment Summery⚖investor= mr.damith nimsara Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees = (0) 24 hour after service ----------- Additional = $10 Sub totel $200/=✅ ========== 🟢view invest proof =👇👇 https://t.me/c/2052260691/800 🟢view after profit proof= 👇👇 https://t.me/c/2052260691/816 ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk @ruwnishu
1 396
Repost from MR.Crypto.lpc2025 official 🇱🇰
+4
5⃣0⃣☑️
Investor profit✅investor= mr.Damith Invest fund = $50 Get in profit =$140(115%) Our fees = (0) 24 hour after service ----------- Additional = $10 Sub totel $200/= ✅ ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk @ruwnishu
1 396
Repost from MR.Crypto.lpc2025 official 🇱🇰
විශෙශ නිවෙදනයයි
අපගේ investment plan buy කිරීමට බලාපොරොත්තුවෙන් සිටින ඔබටයි මේ නිවේදනය..
🛑Invest කිරීමට ඔබ සතුව binance or bybit account එකක් තිබිය යුතුය ....
( binance account එකක් නොමැතිනම් පහල දලා තියෙන link එකෙන් binance account එකක් create කරගන්න)
✅ binance account create link👇
https://youtu.be/-JVR1pUijV0?si=Rf1fXp6fRnsV8CQU
✅bybit account create link👇👇
https://youtu.be/SmAWiViFwoE?si=sKj0pjelF93mS9-E
🛑 දෙවනුව අපගේ investment plan එකට අවශ්ය usdt ඔබ ඔබගේ binance ගිණුමේ තිබිය යුතුවේ.
( ඔබ ගාව usdt නැතිනම් පහල දලා තිබෙන liNK එකෙන් ඔබගේ ගිණුමට usdt දාගන්න )
✅ binance හරහා usdt දාගමු link👇
https://youtu.be/4rhjQ0PHv3o?si=lNfUCpOmZKnNzEwc
✅bybit හරහා usdt දාගමු link 👇
https://youtu.be/mEMFNKv3Lgg?si=JkJCV47yyBsdKhA7
🛑තුන්වනුව අපගේ ඇප්ප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර රෙජිස්ට්රර් විය යුතුය. රෙජිස්ට්රර් වීමේදී අපගේන් උදවු ලබා ගන්න
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
🟢Invest කිරීමට බලාපොරොත්තු වෙන new investors අයට යි මේ දැනුවත් කිරීම.
🔰අපගේ චැනල් එකෙහි දාන after service වල profit withdrawal $300 සිට $1000-$5000 තෙක් after service දීපු investors ලා ඇත. එය අපගේ loyalty investors ලට දෙන පැකෙජ් සහ profits වේ. New investor s ලට එම පැකෙජ් buy කිරීමට හැකියාවද නැත.
✳️ඔබ අලුතෙන් join වෙන කෙනෙක් වේ නම් ඔබට පලමුව ලබා ගත හැකි වන්නේ $50 පැකෙජ් එක පමණි. එයත් 5 days continue කිරීමට හැකියාව නැත. ඔබට ගත හැකි වන්නේ 24 hour පැකෙජ් එක වේ..
🛑ඔබ අලුත් investor කෙනෙක් වේ නම් ඔබ පහත ක්රියාවලිය අනුගමනය කරන්න.
✳️01= ඔබ පලමුව අපගේ application එක ෆිල් කර යුතුය ( ඔබ එය ෆිල් කිරීමේදී mr.@LahiruDesanayk ගෙන් සහය ලබා ගන්න.
✳️02= ඔබ ෆිල් කරපු application එක නැවත ඔබට අපි ලබා දේ ඉන් පසු එම ඔබ ෆිල් කරපු details ඔබ විසින් conform කල යුතුය. එම details නිවැරදිනම් අපි ඔබට agreement එක ලබා දේ.
✳️03= ඉන් පසු ඔබට අපගේ minimum deposit එක $50 deposit කර ඔබට අපගේ පැකෙජ් එක buy කල හැකිය.only for 24 hour profit get and out $140)
✳️05 = ඔබට පැය 24කින් පසු profit එක $140 ලැබුනම පසු ඔබට අපගේ 5days continue කරන්න පුලුවන් පැකෙජය active කර ගැනීමට හැකියාවද ඇත. එවිට ඔබ අපගේ #loyaltyinvestors කෙනෙක් වේ.
ඔබට උදාහරණයක් මගින් එය පෙන්වන්නම්
අපගේ $50 plan එක ලබාගෙන පැය 24ක කලයකින් පසු ඔබ service එක අරගෙන ඉන් පසු ඔබට 5 days active කරගන්නා අකාරය 👇👇
❇️Invest කල මුදල = $50
ඔබගේ profit එක = $140
සම්පුර්ණ මුදල= $1⃣9⃣0⃣
මුදලක් පැය 24 සම්පුර්ණ වීමේදී අපසතුව ඇත .
එවිට ඔබට $190 ක මුදලෙන් අපි ඔබට profit එක විතරක් $140 මුදලක් ඔබට application එකට දාපු #walletaddress or #payid එකට දමනු ලැබේ.
එවිට අපසතුව ඔබ කලින් invest කරපු fund එක $50 අප සතුව තිබෙ එම $50 නැවත අපගෙ 5 days පැකෙජය සදහා active කිරීමක් සිදුවේ ඉන් පසු ඔබට daily profit එකක් හෝ 5 days අවසානයේ $1000ක profit එකක් ලබා ගත හැකි වේ
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
+4
5⃣0⃣☑️
investor= mr.Damith
Invest fund = $50
Get in profit =$140(115%)
Our fees = (0)
24 hour after service -----------
Sub totel $190/=
✅
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
+5
5⃣0⃣☑️
investor= mr.nimsara
Invest fund = $50
Get in profit =$140(115%)
Our fees = (0)
24 hour after service -----------
Sub totel $190/=
✅
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
දැනට අපගෙන් වැඩිම investor ප්රමානයක් ලබා ගෙන ඇති පැකෙජ් එක වනුයේ
invest $50 get in profit $140 within 24 hourපැකෙජ් එකයි. ඔබත් new investor කෙනෙක් වේ නම් ඔබ ගත යුතු පැකෙජ් එක වනුයේ $50 පැකෙජ් එක වේ එය 24 hour වලින් after service profit එක $140 ක් ලබා ගත හැකිය. ✳️Registration Application ⤵️⤵️ https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5 ✳️Contact = @LahiruDesanayk @ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
+5
💵Invest $150 get in profit $1400in 5days
1⃣5⃣0⃣
❇️investor= kanchana
Invest fund = $150
Get in profit =$1255
Our fees = (-$5)
120 hour after service -----------
Sub totel $1400/=
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
+4
$50
investor profit
❇️investor = mr.sanju
Invest fund = $50
Continue 6day =$ 1000($161x6)
Totel = $966
Our fees = $(16)
5 days after service -----------
Sub totel $950 + $50(invest fund) $1000
$1000 profit in and out✅
==========
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
විශෙශ නිවෙදනයයි
අපගේ investment plan buy කිරීමට බලාපොරොත්තුවෙන් සිටින ඔබටයි මේ නිවේදනය..
🛑Invest කිරීමට ඔබ සතුව binance or bybit account එකක් තිබිය යුතුය ....
( binance account එකක් නොමැතිනම් පහල දලා තියෙන link එකෙන් binance account එකක් create කරගන්න)
✅ binance account create link👇
https://youtu.be/-JVR1pUijV0?si=Rf1fXp6fRnsV8CQU
✅bybit account create link👇👇
https://youtu.be/SmAWiViFwoE?si=sKj0pjelF93mS9-E
🛑 දෙවනුව අපගේ investment plan එකට අවශ්ය usdt ඔබ ඔබගේ binance ගිණුමේ තිබිය යුතුවේ.
( ඔබ ගාව usdt නැතිනම් පහල දලා තිබෙන liNK එකෙන් ඔබගේ ගිණුමට usdt දාගන්න )
✅ binance හරහා usdt දාගමු link👇
https://youtu.be/4rhjQ0PHv3o?si=lNfUCpOmZKnNzEwc
✅bybit හරහා usdt දාගමු link 👇
https://youtu.be/mEMFNKv3Lgg?si=JkJCV47yyBsdKhA7
🛑තුන්වනුව අපගේ ඇප්ප්ලිකෙශන් එක ෆිල් කර රෙජිස්ට්රර් විය යුතුය. රෙජිස්ට්රර් වීමේදී අපගේන් උදවු ලබා ගන්න
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
දැනටමත් $100 get in profit $500 in 48 hour පැකෙජ් එක සදහා loyalty investors දෙදෙනෙකු සම්බන්ද වී after service profit එක සාර්ථකව පැකෙජය අවසන් කර ඇති අතර . මෙම පැකෙජය තවත් investors 8 දෙනෙකුට ලබා ගත හැකිය.
ඔබ new investor කේනෙකු වේ නම් ,
🟢 පලමුව new investors ලට හදුන්වා දී තිබෙන "$50 get in profit $190 in 24 hour (invest fund$50 including ✅ ) පැකෙජ් එක අවසන් කර දෙවෙනි පැකේජය සදහා , 24 hour ලැබුනු profit $190න් $90ක් ඔබ ලබාගෙන. ඉතිරි $100 න් මෙම $100 get in $500 profit 48 hour පැකෙජ් එක සදහා buy කල හැකිය.
වැඩිදුර විස්තර සදහා 👇👇
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
+1
✳️Invest $100 get in profit $500 in 48 hour.
$100 invest date = 2025/07/13
$500After service date = 2025/07/15 in 48 hour
1⃣0⃣0⃣
❇️investor profit = mr.kumasha sameera
Invest fund = $100
Get in profit =$400
Totel = $500
Our fees = $(0)
24 hour after service -----------
Sub totel $500
==========
🟢view invest proof =👇👇
https://t.me/netyouacademy/5041?single
🟢view after profit proof= 👇👇
https://t.me/netyouacademy/5050?single
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
+4
🟢Invest $100 get in profit $500 in 48 hour.
1⃣0⃣0⃣
❇️investor= sameera
Invest fund = $100
Get in profit =$400
Our fees = (0)
48 hour after service -----------
Sub totel $500/=
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
✨INVESTMENT BASIC PLAN ✨
INVEST AND GET YOUR PROFIT IN 24 HOUR
🌐invest. $50 Get $140 in profit 24hours.
🌐invest. $100 Get $280 in profit 24hours.
🌐invest. $200 Get $480 in profit 24hours.
🌐invest. $300 Get $650 in profit 24hours.
🌐invest. $400 Get $820 in profit 24hours.
🌐invest. $500Get $1200in profit 24hours
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
+5
💵Invest $100 get in profit $500 in 48 hour.
1⃣0⃣0⃣
❇️investor= kumasha
Invest fund = $100
Get in profit =$400
Our fees = (0)
48 hour after service -----------
Sub totel $500/=
✳️Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
1 396
Repost from Crypto channel 🇱🇰
අද 2025/07/13 එනම් ඉරිදා දිනයේ $50 ලබාගන්නා සහ 6 days continue කිරීමට බලාපොරොත්තු වෙන අය සදහායී මෙම පනිවිඩය...
අපගේ $50 plan එක ලබාගෙන පැය 24ක කලයකින් පසු ඔබ service එක අරගෙන අයින් වෙන්නේ නම් ඔබට 👇👇
❇️Invest කල මුදල = $50
ඔබගේ profit එක = $140
සම්පුර්ණ මුදල= $1⃣9⃣0⃣මුදලක් අරගෙන අයින් විය හැකිය.
දෙවෙනි ක්රමය.....
$50 invest get in $1000 profit within 6 days පැකෙජය continue කලහොත් ,
$1⃣0⃣0⃣0⃣✅
❇️ 6 days continue කරන අය සදහා....👇👇
2025/07/13දින invest කලහොත්
$50 plan එක.
07/14 වන දිනසදුදා =$160
07/15වන දින අගහරුවාදා =$160
07/16වන දින බදාදා =$160
07/17වන දින බ්රහස්පතින්දා =$160
07/18වන දින සිකුරාදා =$160
07/19වන දින සෙනසුරාදා = $210
6 days total profit =======
$1010/=
Fees dedication =($10)
Sub total after 6days =========
$1⃣0⃣0⃣0⃣✅
ඔබගේ plan එකේ අවසාන දිනය වන 07/19වෙනි දින.invest කරපු මුදල සහ එදින අපගෙ profit එක $160මුදලත් සමග සම්පුර්ණ මුදල $210 ක් ලබා ගත හැක.
Registration Application ⤵️⤵️
https://forms.gle/ZekT2B9zqspQJENy5
✳️Contact = @LahiruDesanayk
@ruwnishu
