es
Feedback
Coin Adam Haber Kanalı

Coin Adam Haber Kanalı

Ir al canal en Telegram

2016’da girdiğim #kripto piyasasıyla ilgili bildiklerimi anlatırım,burada anlattıklarımın hiçbiri yatırım tavsiyesi değildir Telegram İletişim. @koin_adam

Mostrar más
981
Suscriptores
-124 horas
-87 días
-5530 días
Archivo de publicaciones
Gram altında düşüş sürüyor. Aylık kapanışlar • Ocak: 7.811 TL • Şubat: 7.458 TL • Mart: 7.660 TL • Nisan: 7.048 TL • Mayıs: 6.860 TL • Haziran: 5.982 TL Haziran itibarıyla gram altın, ocak ayındaki seviyesine göre yaklaşık %23,4 değer kaybetti. Bu süreçte ons altındaki geri çekilme ve kurdaki hareketler fiyat üzerinde etkili oldu.

👏👏👏🔥
👏👏👏🔥

SON DAKİKA: Coinbase'in 'Base' blok zinciri bir saatten fazla süredir kapalı

Ama ama ama MYRO’ya ekleme yapmıştım %290 kar…
Ama ama ama MYRO’ya ekleme yapmıştım %290 kar…

Spottan zarar bu şekilde 🫡
Spottan zarar bu şekilde 🫡

photo content

🚨SON DAKİKA: Reuters’a göre ABD, İran’a yönelik yaptırımları 60 gün süreyle askıya aldı. Taraflar, kalıcı bir barış anlaşmasına giden yol haritası üzerinde uzlaştı. Anlaşma kapsamında diplomatik sürecin ilerletilmesi ve gerilimin azaltılması hedefleniyor. Trump, İran’ın anlaşmadaki yükümlülüklerini yerine getirmemesi halinde “Yapmam gerekeni yaparım” diyerek uyarıda bulundu.

ABD Senatosu, Federal Rezerv'in dijital dolar çıkarmasını yasaklayan tasarıyı kabul etti.

ABD ve İran görüşmelerinde ilk tur tamamlandı. Yaklaşık 18 saat süren müzakerelerin ardından İran, Katar ve Pakistan aracılığıyla ortak bir belge yayımlanacağını açıkladı. Görüşmelerde Hürmüz Boğazı’nda güvenli geçiş için ortak bir mekanizma kurulması konusunda ilerleme sağlandığı belirtiliyor.

İran'ın en üst düzey ortak askeri komutanlığı, ABD ve İsrail'in Mutabakat Zaptı'na yönelik "ihlalleri" nedeniyle Hürmüz Boğazı'nın artık kapatıldığını duyurdu.

🚨 $ALLO sessizce sıkışıyor… Büyük hareket kapıda olabilir. Fiyat şu an 0.40 USDT bölgesinde konsolide oluyor. 🎯 İlk kritik hedef: 0.50 USDT 🎯 Üzeri kapanışlarda: 0.75 USDT 🎯 Ana hedef bölgesi: 1.40 USDT ✅ Güçlü hacim girişi sonrası fiyat destek üzerinde tutunuyor. ✅ Yükselen dip yapısı korunuyor. ✅ Risk/ödül oranı oldukça cazip görünüyor. ⚠️ 0.32 USDT desteği kaybedilmediği sürece boğa senaryosu masada. 🔥 Bu kurulum çalışırsa mevcut seviyeden: 0.50 = %22 0.75 = %83 1.40 = %240+ potansiyel https://x.com/koin_adam/status/2068317594369528069?s=46&t=ZyjgFuZEqoENYS3fpOjjLw

Binance, $RE listeliyor.

Binance, $ACT, $BLUR, $PIVX ve $QKC'yi izleme listesine ekledi.

Çok fazla teklif var, telegramda VİP grup kuralım diye

Burada Vip grup kuralım mı ?
Anonymous voting

ABD Merkez Bankası (Fed) faiz oranı kararı %3,75 olarak açıklandı. Beklenti: %3,75 Önceki: %3,75

Bu balina $FOMC'yi ne olacağını biliyor mu? Tarihin en kripto yanlısı $Fed Başkanı'ndan ilk konuşma öncesinde biri $Bitcoin ve $Ethereum'da devasa 75 MİLYON DOLARlık bir long pozisyonu açtı. Aynı kurulum daha önce şiddetli kripto rallilerini tetiklemişti. Ya bu trader pervasız bir kumar oynuyor. Ya da piyasanın duyacağı şeyi zaten biliyor. https://x.com/koin_adam/status/2067253722397241423?s=46&t=ZyjgFuZEqoENYS3fpOjjLw