es
Feedback
Gregory Hausdorff

Gregory Hausdorff

Ir al canal en Telegram

[بنده از بستگان قوی‌الپیکر دوری و استاجر در‌ جست‌و‌جوی دوری هستم.] -🎐۸/۱۴ بات ارتباطی وجود دارد : @Bipolarbearrbot

Mostrar más
489
Suscriptores
+1524 horas
+737 días
+9330 días
Archivo de publicaciones
We got صعب الوصول before GTA6.

دیگه جهان به سمت تعادل حرکت می کنه.

کانال به دستاورد "Reach صعب الوصول" رسید.

صعب الوصول این همه سال دنبالت بودیم خودت جوین شدی؟ فکر نمی‌کردم ببینمت قبل ظهور😔
صعب الوصول این همه سال دنبالت بودیم خودت جوین شدی؟ فکر نمی‌کردم ببینمت قبل ظهور😔

هفته هشتم. امروز ENT تموم شد و استادمون پایان بخش هم نگرفت =))) . یک ماه شلوغی بود! تو نوت هام دیدم یه سال پیش نوشتم دلم می‌خ
+8
هفته هشتم. امروز ENT تموم شد و استادمون پایان بخش هم نگرفت =))) . یک ماه شلوغی بود!
تو نوت هام دیدم یه سال پیش نوشتم دلم می‌خواد پاتولوژیست بشم ( از ترم ۵ تا ابتدای ۷ چنین بودم) ، الان اینطوری ام که MAGAR DIVANE AM!!!

photo content

حواسم نبود و مشکی پوشیدم.🥴

07 Scorpions - Lorelei.mp310.60 MB

سیرک بزنیم پس.😠

هر کی بخنده هم دلقکه😠

photo content
+4

I WANT TO BE A SURGEON AAAAAAAAAAAAAAAAA

+1

و دلیل اینکه انقدر می‌تونستیم اتاق عمل های مختلف بریم و کسی چیزی نگه هم این بود که جز ما ۶ تا هیچ استاجری نبود! که خب خیلی نادره و واو! و بقیه استاجرها امتحان پایان بخش داشتن😭.خوش شانسی ما بود. و دیگه از شنبه نمی‌شه کسی این مدلی بتونه هر اتاق عملی می‌خواد بره، چون روتیشن جراحی ترم بالاییا شروع می‌شه. =( می‌خواستم عمل برست هم ببینم که چون چهارشنبه امتحان دارم مجبور شدم برگردم خونه.😭

آقائه از اینایی بود که بدنسازی کار می‌کنن بعد به بازوش یه چیزی تزریق کرده(سینتول، که انگار فقط کارش حجم دادنه و یه چیز روغن طوره) بوده که حجم بده =)))) و یه آبسه و نکروز خیلیییییی بزرگ داده بود. یه سمتش رو تخلیه کردن یه سمتش رو نه. یعنی الان یه بازوش کوچیکه یکی بزرگ و گنده😂😭 داش باچگاهی نامتقارن.

امروز، تونسیلکتومی ( عمل برداشتن لوزه) ، cecectomy ( برداشتن یه قسمت روده ) و تخلیه آبسه و excision توده بازو/ساعد دیدم😭 در حالی که کلا به قصد تونسیلکتومی رفته بودیم.

دلیل اینکه انقدر می‌تونستیم اتاق عمل های مختلف بریم و کسی چیزی نگه هم این بود که جز ما ۶ تا هیچ استاجری نبود! واو! و بقیه استاجرها امتحان پایان بخش داشتن😭 و خب خوش شانسی ما بود. از طرفی هم انگار روی خوش رزیدنت‌ها رو دیدیم. و دیگه از شنبه نمی‌شه کسی این مدلی بتونه هر اتاق عملی می‌خواد بره، چون روتیشن جراحی ترم بالاییا شروع می‌شه. =( می‌خواستم عمل برست هم ببینم که چون چهارشنبه امتحان دارم مجبور شدم برگردم خونه.😭

آقائه از اینایی بود که بدنسازی کار می‌کنن بعد به بازوش یه چیزی تزریق کرده(سینتول، که انگار فقط کارش حجم دادنه و یه چیز روغن طوره) بوده که حجم بده =)))) و یه آبسه و نکروز خیلیییییی بزرگ داده بود. یه سمتش رو تخلیه کردن یه سمتش رو نه. یعنی الان یه بازوش کوچیکه یکی بزرگ و گنده😂😭 داش باچگاهی نامتقارن.

می‌خواستم عمل برست هم ببینم که چون چهارشنبه امتحان دارم مجبور شدم برگردم خونه.😭

امروز، تونسیلکتومی ( عمل برداشتن لوزه) ، cecectomy ( برداشتن یه قسمت روده ) و تخلیه آبسه و excision توده بازو/ساعد دیدم😭

Gregory Hausdorff - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @gregoryhausdorff