es
Feedback
خِفَّة طَيْر".

خِفَّة طَيْر".

Ir al canal en Telegram

لعل القادم من عمري سماء رحبة وخفة طير🕊 @Ey_lul11

Mostrar más
2 076
Suscriptores
Sin datos24 horas
-107 días
-5130 días
Archivo de publicaciones
قاسميني تعبي يا مُتعبة إنني احتاج صدرًا موجعًا أبكي عليه إنّ بي مثلكِ شيئاً من زجاج وصدور المطمئنين رخام

بحب أوي نص مريد البرغوثي اللي بدايته "‏قاسِميني تعبي يا مُتعبة..." هنا بيبان صِدق المحبة، نتقاسم كل شيء سوا، حتى التعب؟ وبالذات التعب.

وهل يبتلى الإنسان إلا في من يُحب؟

وما كانت ضالتي سوى قلبي..

يمكن مش نصيبي «كل حاجة»

طربتكم صياح من تانية ثانوي لحد ما خلصت امتياز؟ اتفضلوا معايا، اتخرجت 🫣❤️❤️❤️
طربتكم صياح من تانية ثانوي لحد ما خلصت امتياز؟ اتفضلوا معايا، اتخرجت 🫣❤️❤️❤️

لا تغفلوا عني فالوقت المبارك دا..

-ادعيلي بابا يرجع سالم معافى -ادعيلي الله يستجيب الدعوة اللي بلح عليها من أول يوم في رمضان ويقرب لي من أحب في عفو وعافية😔❤️ -ادعيلي في يوم اقدر اسافر اليابان😅 -ادعيل ربنا يبارك في رزقي ويرزقني عشان اجيب عربية😅 -ادعيلي الله يهديني انا واخواتي ونبقى خير الذرية لأمنا -ادعيلي أبقى من حفظة كتاب الله الكريم واثبته كويس -أدعيلي الدعوة دي كتير "اني ادخل الجنة انا واهلي وانتو واهلكم وكل احبابنا"🩵

السنة اللي فاتت كنت بقولكم تدعولي أجيب امتياز والحمدلله اتخرجت بامتياز مرتفع❤️ السنادي جاية أطلب منكم تدعولي بنفس الدعوات إضافة لإن ربنا يهبني دعوتي اللي بدعيها من أول يوم في رمضان🥹♥♥

بما إننا داخلين عالعشرة الأواخر من رمضان فجاية أطلب منكم محدش ينساني في دعائه أنا في أمس الحاجة للدعاء الأيام دي😔

رمضانكم مبارك، كل عام وانتم بخير♥

واحترت فيك، أغيب أم أبقى؟ فالحالتين حرقتني حرقًا..

ضن الـ20🥳

وعَسَايَ أَلقَى مَن بِمِثلِ طَبَائِعِي!

ياااه الاتشانل دي وحشتني خالص ووحشني ايام ما كنت بصيح 48 ساعة فال24 ساعة عليها دلوقتي بقيت بشوفها صدفة لو فتحت التليجرام 🥲😂 الشغل هدني خلاص 😩