es
Feedback
Roofa king

Roofa king

Ir al canal en Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Roofa king

El canal Roofa king (@depth_effect_wallpapers) en el segmento lingüístico de Árabe es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 25 543 suscriptores, ocupando la posición 1 114 en la categoría Arte y diseño y el puesto 4 587 en la región Irak.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 25 543 suscriptores.

Según los últimos datos del 25 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 370, y en las últimas 24 horas de 1, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 8.20%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 5.25% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 2 094 visualizaciones. En el primer día suele acumular 1 340 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 18.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 26 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Arte y diseño.

25 543
Suscriptores
+124 horas
-167 días
+37030 días
Archivo de publicaciones
photo content
+1

عدلت الايقونات اللايت 🤍
عدلت الايقونات اللايت 🤍

مش عجباني للاسف مش هكملها
مش عجباني للاسف مش هكملها

هل اقدر اعمل شاشة القفل دي ؟
هل اقدر اعمل شاشة القفل دي ؟

ايقونة بطارية اخر ثيم
+5
ايقونة بطارية اخر ثيم

ان شاء الله هيبقي في تعديلات جديدة علي الايقونات علشان في ايقونات كتيرة موجودة في الثيم بس مظهرتش علي الموبايل

Roboto-Regular.ttf

photo content

تم بحمد الله
تم بحمد الله

طيب ياجماعة الثيم دة الحمد لله خلص وان شاء الله هيبقي جميل جدا بس محتاج رأيكو في الكام نقطة دول 1 اختارو شكل للبطارية من الات
+8
طيب ياجماعة الثيم دة الحمد لله خلص وان شاء الله هيبقي جميل جدا بس محتاج رأيكو في الكام نقطة دول 1 اختارو شكل للبطارية من الاتنين دول اختارو شكل للكنترول سنتر ان الاسماء تبقي تحت الايقونات او من غيرها وممكن نكبر حجم الايقونات والاسماء تحتها شوية 3 شكل قايمة الريسنت دي 4ياريت الناس تبعت اسكرينات لكل التطبيقات اللي متثبته عندها علشان اعملها ايقونات وهو الثيم فية 4000 ايقونة

صباح الخير حد محتاج حاجة

photo content
+1

انهي افضل
+1
انهي افضل

عملت ايقونة جديدة تاني انهي افضل
+1
عملت ايقونة جديدة تاني انهي افضل

اكتشفت مؤخراً اني كنت بعمل حجم الايقونات في الثيمات بأبعاد مش مظبوطة علشان كدة لما كنت بكبر الايقونات لاكبر حجم كانت بتبقي مربعة ⬜

حاجة كمان ايقونة البطارية بتشتغل علي اي لغة علشان كدة لو غيرت الموبايل لعربي مش هتبقي معكوسة ولا حاجة
حاجة كمان ايقونة البطارية بتشتغل علي اي لغة علشان كدة لو غيرت الموبايل لعربي مش هتبقي معكوسة ولا حاجة

سلام عليكم مفيش حاجة اسمها تحديث للثيم الثيم حضرتك بتشوف اسكرينات لية قبل ما تشترية وعلي هذا الاساس ببعتلك الثيم ولكن علشان ا
+1
سلام عليكم مفيش حاجة اسمها تحديث للثيم الثيم حضرتك بتشوف اسكرينات لية قبل ما تشترية وعلي هذا الاساس ببعتلك الثيم ولكن علشان انا ديماً بعدل فقولت مش معقول مثلاً اشوف خلفية حلوة تاني واضيفها للثيم واروح ابيعه للي اشتراه قبل كدة فتحديث الثيم بيكون مثلاً لو في حاجة بسيطة او حضرتك شوفت مشكلة في الثيم فأنا بعدلهالك انما مثلاً ايقونة البطارية دي انا قعدت اعمل فيها 3 ساعات علشان اظبط الابعاد بتاعتها "لو حذفت الثيم كلة دلوقتي وجيت اعمل ايقونة البطارية مش هتاخد 3 ثواني لاني عرفت الابعاد بتاعتها" وبعد ما قعدت فيها 3 ساعات صحيت تاني يوم الصبح بعد ما شحنت لقيت الموبايل بيعتبر طرف البطارية اللي برا دة هو النهاية بتاعتها فكانت نسبة البطارية بتعدي برا البطارية نفسها وعدلتها تاني فهل معقول مثلاً حضرتك تيجي تقولي ضيفلي ايقونة البطارية بس ماهو سهل بالنسبة لحضرتك بس اي طيب نفس الكلام مع الايقونات لان الايقونات بتتضايف واحدة واحدة وكل ايقونة لازم تتحمل بأسم الباكدج بتاع الابلكيشن بتاعها

New dark icons
New dark icons

photo content

ماتنشرو لينك القناة ياجماعة في الجروبات واتكلمو عني وطبلولي