Team Faculty Of Nursing internship 💙
Ir al canal en Telegram
اللهم اجعل عملنا كله صالحاً ، واجعله لوجهك خالصاً ، ولا تجعل لأحد من خلقك فيه شيئاً، ولا للشيطان منه نصيباً، وتقبله يا ربنا بقبولٍ حسن. 'إنَّ الله لا يُضيع أجر من احسنَ عملا ' وقل اعملو فسيرى الله عَمَلكم ورسُولُه والمؤمنون
Mostrar más9 359
Suscriptores
-624 horas
-317 días
-3930 días
Archivo de publicaciones
صباح الخير مفيش اجمل من الدعاء دا ع الصبح وكفي 🤍
حسبُنا الله فيمن قال فينا ما ليس فينا، ونسب إلينا ما لم نفعل، وتجاوز في حقنا، وأنكر ما فعلنا من خير وكفى بالله شهيداً."🤍
إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِكَتَهُ يُصَلُّونَ عَلَى النَّبِيِّ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَيْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِيمًا.💙
السلام عليكم 💙💙🦋
جاي اقول اني والله مكنتش بثير الجدل ولا حاجه ف حكايه قفلي للقناه او كدا بالعكس والله اي حاجه بنعملها بنعملها واحنا حابين كدا ممكن كام مره فكرت اني اقفلها بسبب أن الواحد ساعات بيتعرض لكلام بيتعب نفسيته والله منها أن ممكن يحصلي مشاكل من الكليه بسبب القناه بس خير والله ويلا الحمد لله وبجد والله شكرا لكل مسدجاتكم القمر دي بجد اعطيتوا للواحد حافز إنه يكمل معاكم للآخر وشكرا ع الكلمه الحلوه اللي بتتقال ف تغير مودنا فعلا وان شاء الله هنكمل معاكم لعند التخرج باذن الله لو ربنا اعطاني العمر اني اكمل معاكم انا والتيم إن شاء الله فهنكمل لعل هذه القناه تكون شفيعه لي ولكل من شارك فيها يوم القيامه واتمني اجازه سعيده للجميع وانتظرونا مع بدايه الترم الجاي ان شاء الله وهنفضل معاكم للنهايه وشكرا ليكم تاني والله ♥️♥️🦋🥹
اذيكم ياشباب عاملين ايه اتمني لكم اجازه سعيده ان شاء الله قبل ما اقول اي حاجه بس حابه بس اشكر كل شخص شارك معانا من اول سنه اولي لعند اللحظه دي ممكن مكنتش حابه والله اللحظه دي وصعب عليا اصلا اني اقول الكلام دا والله ولكن بس اهو اللي حصل بقا يلا الحمد لله ع كل حال لو لاحظتم اني اظهرت الاسماء ف اخر فتره بس عشان هي اخر فتره هننشر فيها
كنا معاكم من اول تيرم سواء ع البوت او ع القناه اتمني تكونوا استفدتوا ولو ب شيء بسيط وطبعا باقي القنوات إن شاء الله مكمله معاكم لاخر الكليه ، أحب اشكرهم بردو علي جهدهم العظيم دا والله كل الشكر والتقدير ليهم ♥️♥️♥️
اخر حاجه بقا حابه اوضح بس نقطه اخيره سبب قفلنا للقناه تقريبا معظمكم عارف اننا اول ناس عملنا القناة دي وحاولنا نساعد علي قد منقدر وكان في هجوم كتير علينا والله وحاجات كتير وراااء الكواليس وووو بس اوريدي فضلنا مكلمين السنة مع ان كان صعب عليا والله اننا نكمل والله والحمد لله اهي سنة تانية نصها عدا بسلام بس احنا للاسف مش هنقدر نكمل وربنا يعلم من اول م القناة اتعملت كان غرضنا اي وكنا بنبقي مبسوطين باللي بنعمله ازاي
ولكن إن شاء الله معاكم باقي القنوات مكمله وربنا يوفقكم جميعا ان شاء الله ونتمني من الله عز وجل ان نكون قدرنا نساعدكم ولو ب معلومه واحده حتي ويارب نكون خفاف لطاف كدا عليكم وكانت فتره سعيده جدا والله واتمني لو ف اي حد زعلان مننا ف اعفوا واصفحوا دا ربنا غفور رحيم واتمني ميكونش ف اي حد زعلان مننا والله كنا بنحاول ع قد ما نقدر نساعد مش اكتر المهم عام موفق ان شاء الله وبالتوفيق للجميع 🤍🦋
النتيجة بقى عدي خمس ساعات والنتيجة لسه مظهرتش طولت أوي 😂😂😂
طال الغياب
كم كان الترم شاقاً ، كم كانت الليالي ثقيلة ولكن برغم ثِقَلها كانت دائماً رحمة الله و لطفه يُحاوظنا جميعاً ، سرنا هذا الطريق وها نحن اليوم أكملنا جزء منه، اعلم أن ثقل الأيام علي قلوبنا تمر ببطيء ، ولكنها تهون وسيهون الباقي منها ، ابشروا ما بقي الا القليل يا رفاقي و دوماً وأبداً سثرافقنا رحمة الله ، ف اجبر بنا يا الله و ارزقنا توفيقك و رضاك وهون ما تبقي ف والله إن جمل الليالي وثقلها لا يمر الا بتوفيقك 🤍🤍🤍✨
Which of the following is the easiest and most popular methods for obtaining information about dietary intake?
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
