es
Feedback
Binary Options Dragon

Binary Options Dragon

Ir al canal en Telegram

قناة تعليمية للخيارات الثنائية ونقدم خدمة التوصيات لمتداولين منصة كوتكس وأشارات عالية النجاح خبرة سنين فى الخيارات الثنائية والتحليل الفنى وادارة رؤس الاموال

Mostrar más
1 056
Suscriptores
-224 horas
-747 días
-9330 días
Archivo de publicaciones
3 دقايق هبوط على USD/BRL (OTC) عندى نموذج مثلث والسعر عمل كسر كاذب ورجع تانى داخل النموذج فبنسبة كبيرة هيكمل هبوط وهيحاول يوص
3 دقايق هبوط على USD/BRL (OTC) عندى نموذج مثلث والسعر عمل كسر كاذب ورجع تانى داخل النموذج فبنسبة كبيرة هيكمل هبوط وهيحاول يوصل للتريند لاين

هناخد انهاردة جلستين عشان مخدناش جلسة امبارح الجلسة الاولى انتهت 3 ربح ✅
+2
هناخد انهاردة جلستين عشان مخدناش جلسة امبارح الجلسة الاولى انتهت 3 ربح ✅

صواريخ شغالة مبتنمش 🚀 15 دقيقة هبوط على USD/INR (OTC) فريم 10 دقايق ابعتلى تحليلك يا وحش او اسألنى فى اى شىء يخص التداول وهر
صواريخ شغالة مبتنمش 🚀 15 دقيقة هبوط على USD/INR (OTC) فريم 10 دقايق ابعتلى تحليلك يا وحش او اسألنى فى اى شىء يخص التداول وهرد على الجميع بعد الجلسة ان شاء الله

3 دقايق هبوط على Johnson & Johnson (OTC) بعد كسر التريند لاين بشمعة قوية
3 دقايق هبوط على Johnson & Johnson (OTC) بعد كسر التريند لاين بشمعة قوية

نهاية الجلسة 2 ربح ✅
+1
نهاية الجلسة 2 ربح ✅

تعويض حساب خسران 400 دولار من ايداع 70 دولار الى 468 دولار فى 3 صفقات

نهاية الجلسة 6 ربح ✅ 1 خسارة ❌
+5
نهاية الجلسة 6 ربح ✅ 1 خسارة ❌

10 دقايق صعود على AUD/USD (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر القناة السعرية بشمعة قوية للبايرز
10 دقايق صعود على AUD/USD (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر القناة السعرية بشمعة قوية للبايرز

30 ثانية هبوط على EUR/GBP (OTC) فريم 5 دقايق لعبت على الرجيكشن اللى هيحصل فى الشمعة من منطقة التريند لاين
30 ثانية هبوط على EUR/GBP (OTC) فريم 5 دقايق لعبت على الرجيكشن اللى هيحصل فى الشمعة من منطقة التريند لاين

3 دقايق صعود على NZD/JPY (OTC) بعد كسر التريند لاين
3 دقايق صعود على NZD/JPY (OTC) بعد كسر التريند لاين

مفيش نصيب ناخد جلسة انهاردة نعوضها بكره ان شاء الله
مفيش نصيب ناخد جلسة انهاردة نعوضها بكره ان شاء الله

3 دقايق هبوط على NZD/CAD (OTC) بعد كسر النك لاين لنموذج الرأس والكتفين واعادة الاختبار ثم الهبوط ونقطة دخولى مش احسن حاجة بس
3 دقايق هبوط على NZD/CAD (OTC) بعد كسر النك لاين لنموذج الرأس والكتفين واعادة الاختبار ثم الهبوط ونقطة دخولى مش احسن حاجة بس كنت متأكد من الهبوط