es
Feedback
Binary Options Dragon

Binary Options Dragon

Ir al canal en Telegram

قناة تعليمية للخيارات الثنائية ونقدم خدمة التوصيات لمتداولين منصة كوتكس وأشارات عالية النجاح خبرة سنين فى الخيارات الثنائية والتحليل الفنى وادارة رؤس الاموال

Mostrar más
1 063
Suscriptores
-1124 horas
-767 días
-9530 días
Archivo de publicaciones
صفقتين على UKBrent (OTC) اعتمادا على نموذج الرأس والكتفين
+1
صفقتين على UKBrent (OTC) اعتمادا على نموذج الرأس والكتفين

نهاية الجلسة 4 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️ سوق سىء اثناء الجلسة لاكن طلعنا بربح ممتاز
+3
نهاية الجلسة 4 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️ سوق سىء اثناء الجلسة لاكن طلعنا بربح ممتاز

الناس اللى عايزة تنضم للجروب التعليمى و توصيات ال VIP اختصارا لوقتك ووقتى معنديش رابط احاله للمنصة والتسجيل تحت وكالتى الجروب التعليمى وجلسات ال VIP بتكوم بأشتراك اسبوعى 10 دولار الجلسات كل يوم الساعة 11 مساء بتوقيت مصر بتكون لايف على ZOOM بشير شاشتى وبنشرح الصفقات يعنى هتعمل ربح وتتعلم ان شاء الله اللى حابب ينضم لينا يتواصل معايا @Ahmed_Gamal_Elkamash

10 دقايق صعود على USD/PHP (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر منطقة المقومة بلون الازرق واللى يأكدلى بنسبة كبيرة ان الكسر هيكون حقيقى
10 دقايق صعود على USD/PHP (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر منطقة المقومة بلون الازرق واللى يأكدلى بنسبة كبيرة ان الكسر هيكون حقيقى وغير كاذب هى شمعة الاختبار اسفل المستوى

نهاية الجلسة منذ قليل 3 ربح ✅
+2
نهاية الجلسة منذ قليل 3 ربح ✅

10 دقايق هبوط على USD/NGN (OTC) نموذج رأس وكتفين
10 دقايق هبوط على USD/NGN (OTC) نموذج رأس وكتفين

جلسة ال VIP منذ قليل كانت صفقة واحدة ب 10% من راس المال ✅🔥
جلسة ال VIP منذ قليل كانت صفقة واحدة ب 10% من راس المال ✅🔥

صاروخ باليستى 5 دقايق على USD/BDT (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر ال SNR رجع السعر عمل اعادة اختبار بشمعة ثم دخول السيلرز وخدت صفق
صاروخ باليستى 5 دقايق على USD/BDT (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر ال SNR رجع السعر عمل اعادة اختبار بشمعة ثم دخول السيلرز وخدت صفقتى

10 دقايق هبوط على USD/COP (OTC) فريم 10 دقايق بعد كسر المناطق العرضية والنك لاين لنموذج الدبل توب بلون الاصفر وعندى مسافة على
10 دقايق هبوط على USD/COP (OTC) فريم 10 دقايق بعد كسر المناطق العرضية والنك لاين لنموذج الدبل توب بلون الاصفر وعندى مسافة على اقرب منطقة دعم بلون الاخضر

نهاية الجلسة 4 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️
+3
نهاية الجلسة 4 ربح ✅ 1 خسارة ⭕️

صفقة فاتتنى بس فرصة نشرحها منطقة الدخول هى المؤشر عليها بلسهم الاصفر وتسمى السوينج بوينت وهى منطقة التقاء التريند لاين بلون ا
صفقة فاتتنى بس فرصة نشرحها منطقة الدخول هى المؤشر عليها بلسهم الاصفر وتسمى السوينج بوينت وهى منطقة التقاء التريند لاين بلون الاصفر مع المستوى العرضى بلون الاحمر واحده من الصفقات المضمونة بنسبة كبيرة جدا

من صغري وأنا تقيل ومسبك🔥
من صغري وأنا تقيل ومسبك🔥

10 دقايق صعود على USD/PHP (OTC) فريم 5 دقايق عندى دبل بوتم وبعد كسر النك لاين انتظرت كسر المنطقة العرضية بلون الازرق وخدت صفق
10 دقايق صعود على USD/PHP (OTC) فريم 5 دقايق عندى دبل بوتم وبعد كسر النك لاين انتظرت كسر المنطقة العرضية بلون الازرق وخدت صفقتى وعندى مسافة على اقرب منطقة مقاومة ممكن يرتد منها السعر بلون الاخضر

عندى كسر حصل لاكن بشمعة مربوزو اغلقت على روند نمبر بلظبط يبقى دقيقة صعود
عندى كسر حصل لاكن بشمعة مربوزو اغلقت على روند نمبر بلظبط يبقى دقيقة صعود

دقيقتين هبوط على UKBrent (OTC) عندى SNR بلون الازرق بعد كسره واعادة الاختبار علية تحول من دعم لمقاومة انتظرت دخول السيلرز بشم
دقيقتين هبوط على UKBrent (OTC) عندى SNR بلون الازرق بعد كسره واعادة الاختبار علية تحول من دعم لمقاومة انتظرت دخول السيلرز بشمعة وخدت صفقتى وعندى مسافة على اقرب منطقة دعم ممكن يرتد منها السعر

نهاية الجلسة 4 ربح ✅ هوايتى ادشمل ال OTC 😎
+3
نهاية الجلسة 4 ربح ✅ هوايتى ادشمل ال OTC 😎

5 دقايق هبوط على NZD/CHF (OTC) عندى نموذج مثلث وحصل كسر مخدتش بعده صعود لان شمعة الكسر كبيرة وشبه منهكه وقفلت على المنطقة الع
5 دقايق هبوط على NZD/CHF (OTC) عندى نموذج مثلث وحصل كسر مخدتش بعده صعود لان شمعة الكسر كبيرة وشبه منهكه وقفلت على المنطقة العرضية بلون الازرق وفعلا ارتد منها السعر رجع لداخل النموذج وفى الحالة دى السعر هيحب يكمل هبوط لاسفل النموذج

10 دقايق صعود على USD/TRY (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر المناطق العرضية بلون الاحمر ووجود مسافة على اقرب منطقة مقاومة ومومنتوم ع
10 دقايق صعود على USD/TRY (OTC) فريم 5 دقايق بعد كسر المناطق العرضية بلون الاحمر ووجود مسافة على اقرب منطقة مقاومة ومومنتوم على اليسار تتوقع مومنتوم مماثل على اليمين

3دقايق هبوط على NZD/JPY (OTC) عندى ال SNR بلون الازرق اصبح نك لاين لنموذج الدبل توب وخدت صفقتى بعد كسره
3دقايق هبوط على NZD/JPY (OTC) عندى ال SNR بلون الازرق اصبح نك لاين لنموذج الدبل توب وخدت صفقتى بعد كسره

نهاية الجلسة 3 ربح ✅
+2
نهاية الجلسة 3 ربح ✅