es
Feedback
༆⋆ʙɪʀ ᴜᴍᴜᴛ ʙıʀᴀᴋ ღ

༆⋆ʙɪʀ ᴜᴍᴜᴛ ʙıʀᴀᴋ ღ

Ir al canal en Telegram

★ ʙᴀɴᴀ ᴜɴᴜᴛᴛᴜğᴜᴍ ʙɪʀ şɪɪʀɪ ʜᴀᴛıʀʟᴀᴛıʏᴏʀᴤᴜɴ ᴠᴇ ʜɪç çᴀʟıɴᴍᴀʏᴀɴ... 🦋 ★ Şɪɪʀ, Sᴏ̈ᴢ, Şᴀʀᴋɪ Vᴇ Aʟɪɴᴛɪ Kᴀɴᴀʟɪ!. 🍃🍃🍃 Reklamlara ku @karooom91

Mostrar más
1 539
Suscriptores
-224 horas
-137 días
-3130 días
Archivo de publicaciones
“İletişimde en önemli şey, söylenmeyeni duymaktır..”
“İletişimde en önemli şey, söylenmeyeni duymaktır..”

"Kendini iyileştirmek istiyorsan, yaralarının sahibini yok et, unut.. @birumutbirk🥀
"Kendini iyileştirmek istiyorsan, yaralarının sahibini yok et, unut.. @birumutbirk🥀

Eşref değiliz belki ama bizim de rüyamız vardı 💔
Eşref değiliz belki ama bizim de rüyamız vardı 💔

"Mavi sonsuzluktur. Sen benim sonsuzumsun... Sen benim mavimsin..💜 @birumutbirk🍃
"Mavi sonsuzluktur. Sen benim sonsuzumsun... Sen benim mavimsin..💜 @birumutbirk🍃

"Hayallerinden vazgeçmek yerine hayallerini yıkandan vazgeç. @birumutbirk🍃
"Hayallerinden vazgeçmek yerine hayallerini yıkandan vazgeç. @birumutbirk🍃

"Sükutun da sesi vardır. Fakat onu duyacak yürek lazım.'' Şems-i Tebrizi https://t.me/sohbetgrubulinki https://t.me/hepberabe
"Sükutun da sesi vardır. Fakat onu duyacak yürek lazım.'' Şems-i Tebrizi https://t.me/sohbetgrubulinki https://t.me/hepberaberbuyuyoruz https://t.me/addlist/e7D6cRgYoIZmMjZk

"Umutsuzluk yok! Gün gelir, gül de açar. Bülbül de öter." @birumutbirk🍃
"Umutsuzluk yok! Gün gelir, gül de açar. Bülbül de öter." @birumutbirk🍃

Hayat çok hızlı... Onu sadece seni güldüre bilen insana harcalamak en doğrusu bence🌸 @birumutbirk💕
Hayat çok hızlı...
Onu sadece seni güldüre bilen insana harcalamak en doğrusu bence🌸 @birumutbirk💕

"Gül biraz; bunca keder, bunca göz yaşı dinsin, gül biraz; şu gök kubbe kahkahanı işitsin. Her gidenin ardından koşmaya değme
"Gül biraz; bunca keder, bunca göz yaşı dinsin, gül biraz; şu gök kubbe kahkahanı işitsin. Her gidenin ardından koşmaya değmez hayat, gelecekleri bekle, gidecek varsın gitsin."               @birumutbirk 🍃

"Dünler özlenir Yarınlar beklenir Bugünler heba edilir..." @birumutbirk🍃
"Dünler özlenir Yarınlar beklenir Bugünler heba edilir..." @birumutbirk🍃

Kalpten akan kan çiçeği soldurur Dökülen yapraklar mührümüz olur. Yalnız Kurt🐺 https://t.me/hepberaberbuyuyoruz https://t.me
Kalpten akan kan çiçeği soldurur Dökülen yapraklar mührümüz olur. Yalnız Kurt🐺 https://t.me/hepberaberbuyuyoruz https://t.me/sohbetgrubulinki https://t.me/addlist/7kmb7nle_gwwMjc0

“Bu dünyada nadiren iki insan birbirini anlıyor!” @birumutbirk🍃
“Bu dünyada nadiren iki insan birbirini anlıyor!” @birumutbirk🍃

"Umulur ki , katre katre damlayan gözyaşlarımı, katrelerden inciler yaratan Allah kabul eder.." Mektûbat-ı Rabbânî https://t.
"Umulur ki , katre katre damlayan gözyaşlarımı, katrelerden inciler yaratan Allah kabul eder.." Mektûbat-ı Rabbânî https://t.me/sohbetgrubulinki https://t.me/yalnizligasiginanlar https://t.me/addlist/Aqn0MDfBx8NjNTg0

Arama boşuna, bulunmak istemeyeni @birumutbirk🍃
Arama boşuna, bulunmak istemeyeni @birumutbirk🍃

Birinden hiçbir şey beklemezseniz asla hayal kırıklığına uğramazsınız @birumutbirk🍃
Birinden hiçbir şey beklemezseniz asla hayal kırıklığına uğramazsınız @birumutbirk🍃

“Tüm muhteşem hikâyeler iki şekilde başlar: Ya bir insan bir yolculuğa çıkar, ya da şehre bir yabancı gelir.” 👾 @sohbetgrubu
“Tüm muhteşem hikâyeler iki şekilde başlar: Ya bir insan bir yolculuğa çıkar, ya da şehre bir yabancı gelir.” 👾 @sohbetgrubulinki @yalnizligasiginanlar https://t.me/addlist/yTyhzztMY8s2YmE0

"Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmedikleriyle değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hisse
"Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmedikleriyle değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime." @birumutbirk🍃

İşte kalbinize dokunacak tüm kanallarımız için tıklayın 🌸 https://t.me/addlist/B3rsM4SfAFZlYjZk @sohbetgrubulinki @yalnizlig
İşte kalbinize dokunacak tüm kanallarımız için tıklayın 🌸 https://t.me/addlist/B3rsM4SfAFZlYjZk @sohbetgrubulinki @yalnizligasiginanlar

Gözlerin ki gece donanmasıdır Yoksul ve yabancı mısralarımın... @birumutbirk🪽
Gözlerin ki gece donanmasıdır   Yoksul ve yabancı mısralarımın... @birumutbirk🪽