es
Feedback
سها كوچك.

سها كوچك.

Ir al canal en Telegram

نمي خواهم د‌ر مورد‌ش چیزي بد‌انم. به یکي د‌یگر بگو. حتما د‌رکت مي‌کند‌ و حالت بهتر مي‌شود.

Mostrar más
2 792
Suscriptores
-424 horas
-277 días
-2830 días
Archivo de publicaciones
روابط نداشتم یدونه کلا

سها از روابط عاطفیت بگو مثلا رابطه قبلیت چطوری بود

ببخشيد سوالت مهمه ولي من الان جدي نيستم. ولي دركل اره بنظرم استانداردتو نيار پايين و مطمئنا ادماي شبيه بهت وجود دارن و كلي كانكشن خوب غيرخردادي خواهي داشت.🤍

ديدي خودتم باورت نشد خنديدي😆

هر كي تولدمو ميپرسبد ميگفتم سيكتير

كاش متولد ٣٠ تير بودم

من ۱ تیرم، بسیار مویی ردش کردم

https://t.me/hellothisoha/45506 😂😂😂😂😂

اگر خردادي باشن عاليه حتما قطع كنيد

سها جون بنظرت قطع ارتباط با همه ادما زیان اور خواهد بود ؟ احساس میکنم هیچکس با استاندارد هام همخوانی نداره ، هنوز اونقدر اطمینان ندارم که مطمئن باشم و یکم هم میترسم که از اعتمادبنفس کاذب یا حتی اختلال روانی کشف نشدم باشه 🙏 من به قضاوت های تو ایمان دارم راستش

دوست صميميم يكيشون بهمنيه

خوشم مياد اوكيم

نظرت راجبه زمستونیا چیه؟

كاربر 416435 😆

حالا درسته بامزه‌ای ولی دلیل نمیشه من جالب نباشم 💞

اينستا هم ندارم پاك كردم

نميشناسن بخدا

بابا ظهرم گفتييي

سها چون جاجمنتات همیشه درسته لطفا بگو نظرت راجع به دکتر پوریا تو اینستا چیه واقعا دوست دارم نظرتو بدونم😂😂😂

هرروز بايد شكرگذاري برگزار كنيم بابت اينكه خدايا ممنون كه خردادي نشدم ناماسته 🧘‍♀️