es
Feedback
سها كوچك.

سها كوچك.

Ir al canal en Telegram

نمي خواهم د‌ر مورد‌ش چیزي بد‌انم. به یکي د‌یگر بگو. حتما د‌رکت مي‌کند‌ و حالت بهتر مي‌شود.

Mostrar más
2 792
Suscriptores
-424 horas
-277 días
-2830 días
Archivo de publicaciones
فكر كنم خرداديه😂😂😂😂

آرمین زارعی؟

خردادي هستي؟

مگه پنیر مردهه

چي هستي

ميميرم

پنير دودي و استيك

من عاشق پنيرم

پنير

چیز چیه

خودتم خردادي؟

من هم دوس پسرم خردادی هست هم دوست صمیمی ام و حتی پدرم🤨 و هر سه تاشون بهترین آدم های زندگیم هستن

پسر خردادي.

حتي دوستِ پسر ندارم

من از همه مردها جز خانوادم و حالا چيز، متنفرم واقعا بيزارم

بچها دو ثانيه پيش گفتم من تجربم در رابطه چقدره

بنظرت از چه جور پسرایی دور باشیم

يكي كه لباسي كه تايم تولد بايد بپوشي، حالا تم مشكي يا هر نگي هست، يدونه هم بنظرم تيشرت كراپ يا تاپ و شلوارك جين؟ اگر استخر ميري بيكيني هم و حوله، دركل هم يه دست لباس راحتتتت براي خواب ( اگه ميخوابيد)

اخيييي نانازززز🥺🥺 چقدر خوب كه دوستت تير ماهيه و خردادي نيستتتت