es
Feedback
•°Study Time With Admin°•📚

•°Study Time With Admin°•📚

Ir al canal en Telegram

•ʷᵉˡᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ• ⚘ᵐʸ ᶜʰᵃⁿⁿᵉˡ ⁱⁿᶠᵒ⚘ ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ │ :: - Off day ~ Random ○ │ :: - Admin ~ 7 ○ │ :: - Owner ~ Syara ○ │::. - Owner Helper ~ ila ○ │::. - GRP borak ~ https://t.me/borakwithadmin ❛ 🍃 ❜︶︶︶︶︶︶︶︶❛ 🍃 ❜♡ ⋇⋆✦⋆

Mostrar más
6 781
Suscriptores
-324 horas
-167 días
-6930 días
Archivo de publicaciones
X igt subject apa lgi

Nk tunggu sains,math,bm,sj,pai

sticker.webp0.31 KB

Lopyu all

Info,bi sy 83,tq pd yg doakan sy,berkat doa semua

sej f2 ( spoiler dr cikgu saia 😘 ) - objektif ( semua bab ) - struktur bab 3, 5 , 6 , 9 (kot) - esei bab 6 dan 10 makesure tny cg msing ii , sbb smua skla tk sma en yg ni bole buat ulang kaji mna tau masuk

Dengar cita KPM nk mansuh kan exam.. please..aq xnk jadi bodoh 😭 UPSR ngn pt3 lagi bagus kalau xdimansuhkan ..aq kalau bdh xadalah sampai kne mansuh kan exam..please jgn manja kan kami 😭😭😭😭

Bi lagi tinggi dri BM..sej..nth lah 🥲

sticker.webp0.18 KB

Info geo sy x dpt A,80 je mmpu

Goodluck untuk yng exam esok 🔥🔥 semoga korng dpt gembirakan ibubapa korng ye 😍😍 (kitonyo esok dh hanta buku teks) 🤐

hai nk tny sekola aku je ke murid kna pindah kelas lain + cmpur kelas lain ( 10 murid kelas a , 10 murid kelas b ) untuk exam 😭

hai f2 yg dh exam bole tk spoil sikit any subject yg msuk untuk exam korangg

Nk tnya,student f3 nnti ada jwb soalan kbat?

cg aku reply laju bnor risau aku igt nk kna mrh 😭

nthla sbb yg ni under kpm , sp yg skla dia kna jwb plis bgtau mmg lmbt msuk ke apa 😭

hai nk tny siapa yg dh jawab pkld , untuk f2 f3 , knp nma org tk msuk dkt bhgian kad pelaporan diri pdhl dh siapp 😭

hai nk tny f2 yang ad amik bahasa arab exam bahagian esei msuk apa ? pilihan tjuk ap je ade