es
Feedback
پرسپولیس استار | Persepolis_star

پرسپولیس استار | Persepolis_star

Ir al canal en Telegram

به نام خداوند جان و خرد❤️ ما ملت کوروش بزرگیم✌️ پرسپولیس نامی به قدمت تاریخ🙌 ⌛همیشه یک قدم جلوتر ✅تازگی خبر‌ها را مقایسه کنید 🤝حمایت های شما باعث ادامه دادن ماست.

Mostrar más
3 416
Suscriptores
-224 horas
-177 días
-8030 días
Archivo de publicaciones
به این فکر کنید که مصر هم بازیش تشریفاتی نیست برا صدرنشینی رقابت می‌کنه اگه صدرنشین بشه به تیم های ضعیف تری میخوره

شاید اگه وحید هاشمیان هم بود تو این گروه صعود میکرد

هیچکس فکرشو هم نمی‌کرد خود بلژیک برا صعود اینقدر کارش سخت بشه این گروه واقعا عجیب ترین گروه جام هست

خیلی از کی روش هم خوشم نمیاد ولی اگه اون بود احنمالا با این شرایط برا صدر نشینی می‌جنگید😂😐

گروه عجیبی شد ولی نیوزیلند و باید حذف شده بدونیم بلژیک دیگه نیوزیلند و قطعا میبره

با سه امتیاز شک نکنید صعود می‌کنه چون تو هیچ گروهی هیچ نبوده که سه تا مساوی گرفته باشه تیمای سوم همشون تفاضلشون منفی میشه ولی برا جمهوری اسلامی صفره البته اینا همش احتماله تیم مصر صعودش قطعیه ولی برا صدرنشینی نیاز به برد داره

به لطف بلژیک همه چی برای صعود دست قلعه نویی و تیمشه به جز باخت هر نتیجه ای بگیرن صعودن

مصر نیوزلند و زده با نتیجه سه یک هفته آخرم احتمالا بلژیک نیوزلند و می‌بره جمهوری اسلامی با یه مساوی هم صعود می‌کنه

اسپانیا بتونه اروگوئه رو بزنه کیپ ورد جلو عربستان باخت نده اسپانیا و کیپ ورد صعود میکنن

تموم شد کیپ ورد تونست امتیاز بگیره از اروگوئه

کیپ ورد گل دوم و زد😂😐

اروگوئه کامبک زد

پشمامممم کیپ ورد چه گلی زد به اروگوئه😂😐😐😐

کی... خر کسکشا
کی... خر کسکشا

خب بیرانوند علل حساب 100 کا به فالور هاش اضافه شد

🇧🇪🏆🇮🇷 کوین دی‌بروینه درباره بیرانوند: هر بار فکر میکردیم بالاخره بهش گل زدیم، یه سیو دیگه میکرد. یه جایی ازش پرسیدم تو چ
🇧🇪🏆🇮🇷 کوین دی‌بروینه درباره بیرانوند: هر بار فکر میکردیم بالاخره بهش گل زدیم، یه سیو دیگه میکرد. یه جایی ازش پرسیدم تو چه تیمی بازی میکنه. وقتی گفتن تراکتور🚜، فکر کردم دارن توضیح میدن با چی خودشو به استادیوم رسونده!😂 @Persepolis_Star

دارم دقت میکنم اگر جای طارمی سهراب برای تیم ملی بازی میکرد امشب ایران برده بود @Persepolis_Star
دارم دقت میکنم اگر جای طارمی سهراب برای تیم ملی بازی میکرد امشب ایران برده بود @Persepolis_Star

میگن پیج فیکه امباپه هست

کامنت کیلیان امباپه زیر پستی که پیج 443 برای بیرانوند گذاشته! @Persepolis_Star
کامنت کیلیان امباپه زیر پستی که پیج 443 برای بیرانوند گذاشته! @Persepolis_Star

پست پیج ترول فوتبال😂 @Persepolis_Star
پست پیج ترول فوتبال😂 @Persepolis_Star