es
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Ir al canal en Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Mostrar más
638
Suscriptores
Sin datos24 horas
-27 días
-730 días
Archivo de publicaciones
أعوذ بك ، ‏من أن أخطو الخطوة بدافع شدّة اللهفة ‏ وأعود حاملًا خيبتي.

‏مش كل حاجه وحشاك ينفع تروحلها ، في حاجات معينه لازم تفضل وحشاك بس من بعيد ."")

من وجهة نظري المهندس أمجد سمير والدكتور أحمد العربي أسلوبهم مختلف تماما عن أي داعية شاب حاليا مع احترامي للجميع طبعا كلهم فوق
من وجهة نظري المهندس أمجد سمير والدكتور أحمد العربي أسلوبهم مختلف تماما عن أي داعية شاب حاليا مع احترامي للجميع طبعا كلهم فوق رأسي، أسلوب سهل وبسيط بالرغم من كم العِلم اللي موجود في دروسهم بس فعلا سهل جدا يوصل لأي شخص حتى لو مش فاهم، ما شاء الله علم وأدب وأخلاق وبُعد عن الفِتَن والكلام اللي ملهوش لازمة، وعلى فكرة يعني الناس دي متأسسين عند مشايخ كبار زي الشيخ الحويني والشيخ أسامة عبد العظيم الله يرحمهما والشيخ مصطفى العدوي ومشايخ كتير ربنا يبارك فيهم جميعا.

ولقد رأيتُكَ في منامي ليلةً فنَسيتُ ما قد كانَ مِن أحزانِ.

لأ ي جماعه رجعوني الدراسه تاني ولا شوفلنا شغل... حوار أنه واخده دور ست البيت الشاطره دي ،والطباخه الماهره ،مش عاجبني😭.

‏عارف لما تحس إنك إستُهلكت ومش قادر ؟ وعايز تقعد ساكت بس.

‏عزيزي المُستمع ، لما تحِس إن في حاجه غلط "حتى لو مفيش في أيدك دليل" امشي ، عشان احساسك صح للأسف .

يا رب🦋.
يا رب🦋.

مُجهادتُك علىٰ تِرك ما تُحبّه لأجل ما يُحبّه اللهِ ثقلية علىٰ قلبك ولكنّها أثقل فِي مِيزانك.

.
.

ألغوا التيك توك يجماعه ،اقسم بالله العالم هيرجع نضيف😭.

زهقت والله الفيسبوك وكل حته فيه ،ناس مهزقه.

اقطعواااا النت عن مصرررررررررر،مش عاوزه اشوف علياء قمروووون دي تاني قدامي.

وكُل شئٍ حُرمتَ مِنهُ، رُحمتَ من شرهِ.

"رُبّ تسبيحةٍ في الأشهر الحرم ترجّح ميزانك أضعافًا، فاغتنمها: - سُبْحَانَ اللَّهِ وَبِحَمْدِهِ , عَدَدَ خَلْقِهِ , وَرِضَا نَفْسِهِ , وَزِنَةَ عَرْشِه , ومِداد كَلِماته. - ‏لا إله إلا الله , عَدَدَ خَلْقِهِ , وَرِضَا نَفْسِهِ , وَزِنَةَ عَرْشِه , ومِداد كَلِماته. - ‏الله أكبر , عَدَدَ خَلْقِهِ , وَرِضَا نَفْسِهِ , وَزِنَةَ عَرْشِه , ومِداد كَلِماته. - ‏أستغفر الله وأتوب إليه , عَدَدَ خَلْقِهِ , وَرِضَا نَفْسِهِ , وَزِنَةَ عَرْشِه , ومِداد كَلِماته.

الإنسانُ لولا اللّٰه ما عَبَرَ أيامه المُرّة بِسَّلامٍ.

‏حلَّتْ عليكَ صلاةُ ربِّي كُلَّما ‏رُفِعَتْ أكفٌّ للإلهِ تَضَرُّعا ‏فعليكَ من صلواتِ ربِّي هاطِلًا ‏كالغيثِ أقبلَ وابِلًا مُتتابِعا 🦋.

مش يمكن انت فتحت دلوقت ف الوقت دا بالذات ،تشوف الرسايل دي ،عشان ترجع لربنا ؟ ربنا بيحبك والله وعاوزك ف الجنه💗.

اتغلب يحبيبي ع شيطانك ونفسك والدنيا والهوى،ع الأقل صارع وجاهد ،اوعى تستسلم وتترك نفسك للهوى.

طيب يسطا انت فاكر ستره هيفضل دايما طول ما انت بتذنب ؟