es
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Ir al canal en Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Mostrar más
637
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
-830 días
Archivo de publicaciones
كلام مهم جداً جداً ❤️.

ميغروكوش شوية الضحك والهزار بتوع البوستات، دا انا والله مقضيها ضحك في كل حته.

‏"يا رب لا تنقضي العشر الأوائل إلا وقد فرجت همومنا، وغفرت ذنوبنا، وجبرت قلوبنا."

من عيوني ❤️.
من عيوني ❤️.

اللهم اني اسألك بركة منك، بركة في عمري بركة لي في اهلي، بركة في وقتي، بركة في الجهد، بركة في العلم، بركة في العمل، بركة في الجسد، وبركة في الرزق، وارزقني ووسع لي في رزقي يالله💗.

درس النهارده يحبايب ،تحفه ما شاء الله بجد❤️.

غيرتها متأخر ،بس لما افتكرت بقى🦦.

ألاَّ يَشقى في صُحبتي أحدٌ، أن يَظَل قلبي هَينًّا لَينًّا مَهما بَلغتْ قَسوَّة العَالَم حَولي، وأن يَكون حُضوري -دائمًا- خَفي
ألاَّ يَشقى في صُحبتي أحدٌ، أن يَظَل قلبي هَينًّا لَينًّا مَهما بَلغتْ قَسوَّة العَالَم حَولي، وأن يَكون حُضوري -دائمًا- خَفيفًا ومَقبولًا بين النَّاس .

اللَّهُمَّ لكَ أَسْلَمْتُ، وَبِكَ آمَنْتُ، وَعَلَيْكَ تَوَكَّلْتُ، وإلَيْكَ أَنَبْتُ، وَبِكَ خَاصَمْتُ، اللَّهُمَّ إنِّي أَعُوذُ بعِزَّتِكَ، لا إلَهَ إلَّا أَنْتَ، أَنْ تُضِلَّنِي، أَنْتَ الحَيُّ الذي لا يَمُوتُ، وَالْجِنُّ وَالإِنْسُ يَمُوتُونَ❤️.

‏﴿ وَذَكِّرْ فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ ﴾ ‏- سُبحان الله . ‏- الحَمد لله . ‏- لا إله إلا الله . ‏- الله أكبر . ‏- لا حَول و لا قوة إلا بالله . ‏- سُبحان الله و بِحمده . ‏- سُبحان الله العَظيم . ‏- أستغفِرُ الله الْعَلِيُّ الْعَظِيم وَأَتُوبُ إِلَيْهِ. -لا إِلَهَ إِلا أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ. -اللَّهُمَّ صَلِّ وَسَلِّمْ عَلَى نَبِيِّنَا مُحَمَّدٍ. -يا مقلِّبَ القلوبِ ثَبِّتْ قلبِي على دينِك .

خلاص تمام ع الله ،بس المهم نيتك ،وانتي ونصيبك بقى.
خلاص تمام ع الله ،بس المهم نيتك ،وانتي ونصيبك بقى.

المفروض انتي عارفه المده،بس يفضل انك تسيبيها ع راحتها،ومش إثم ولا حاجه ،فهماني.
المفروض انتي عارفه المده،بس يفضل انك تسيبيها ع راحتها،ومش إثم ولا حاجه ،فهماني.

أدعوك ‏ألّا أتعلق بشيءٍ ليس مُقدرًا لي، ‏أن أقع ‏في كل ما يُشبه قلبي، ‏ويألف وجودي.

أدعوك ‏ألّا أتعلق بشيءٍ ليس مُقدرًا لي، ‏أن أقع ‏في كل ما يُشبه قلبي، ‏ويألف وجودي.

لما اعمل واتساب جديد .. أنا مع صحابي=
لما اعمل واتساب جديد .. أنا مع صحابي=

"جاءُوك بكثرة قيامٍ وقُرآن وجئتُ إليك أجرّ قلبي القاسي ! أقسم عليك ألا تتخطّاني سحائب رحمتك! أقسم عليك ألا تخرجني من رمضان إلا بقلبٍ سليم !"

يجماعه ،كل اول يوم ف الشهر هنطلع صدقه،كل واحد يطلع اللي يقدر عليه،يطلعها ف بلده او يبعت لحد يساعده أي حاجه ،دوري أنا بقى ،افكركم بيها إن شاء الله ،محدش يطنش بالله فيها مفعول جبار جداً جداً.

دي فكرة من الشيخ، وكمان ليها تأثير كبير، هنحدد يوم سوا، تطلعوا فيه الصدقه، أي مبلغ مش مشكله.

عشان الناس اللي نسيت العشره المبشرين بالجنه، او مش عارفهم، او بتتلغبط، هقول طريقه حلوه تثبت بيهم. من هم العشرة المُبشرين بالجنة هنعمل معادله جميله جدًا نحفظهم بيها 4 ع + 3 أ + 2 س + 1 ط = 10 مُ 4 ع 1_ عمر بن الخطاب رضي الله عنه 2_ عثمان بن عفان رضي الله عنه 3_ علي بن أبي طالب رضي الله عنه 4_ عبد الرحمن بن عوف رضي الله عنه 3 أ 5_ ابو بكرالصديق رضي الله عنه 6_ ابو عبيدة بن الجراح رضي الله عنه 7_ الزبير بن العوام رضي الله عنه 2 س 8_ سعد بن أبي وقاص رضي الله عنه 9_ سعيد بن زيد رضي الله عنه 1 ط 10_ طلحه بن عبيد الله رضي الله عنه 🤎.

الاجابه يحبايب قلبي، الصحابي طلحه بن عبيد رضي الله عنه🤍💫.

ماذا بعد! 🖤 - Estadísticas y analítica del canal de Telegram @alroooooo7