es
Feedback
ماذا بعد! 🖤

ماذا بعد! 🖤

Ir al canal en Telegram

ما بنتعوضش.. ولا لينا بديل ما بنتكررش.. ووصالنا جميل 🧚‍♀️💙

Mostrar más
637
Suscriptores
Sin datos24 horas
-37 días
-830 días
Archivo de publicaciones
"أنَا المُحِبُ الذِي بِالعَهٔد مُلّتَزمٌ ‏أنَا الوَفّيُ لَهُمْ حَتَّىٰ وَإن رَحَلُوا"
"أنَا المُحِبُ الذِي بِالعَهٔد مُلّتَزمٌ ‏أنَا الوَفّيُ لَهُمْ حَتَّىٰ وَإن رَحَلُوا"

أنطفاء تام لشخص كان في كامل توهجه.

اوعوا تكونوا نمتوا ؟! هو خط برليف نسخ ولا رقعه نيهاهاها .

عامةً انا حاطه املي كله علي رمضان ان حياتي تتحسن ودعواتي تتحقق واللي نفسي فيه يحصل،يا رب ي واسع 💗🎀 ."

أنا وسط المتجوزين و همـا بيخزنوا أكل رمضان=
أنا وسط المتجوزين و همـا بيخزنوا أكل رمضان=

كَانَ رَفِيقِي يُخَيّطُ جِرَاحِي جَيّدًا.. رُغمَ أنَّهُ لَيسَ طَبيبًا، فَعَجبًا لَهُ !
كَانَ رَفِيقِي يُخَيّطُ جِرَاحِي جَيّدًا.. رُغمَ أنَّهُ لَيسَ طَبيبًا، فَعَجبًا لَهُ !

إنّ الصلاةَ علىَ النبيِّ تَكفلُ اسْتجَابة كُل ما خَفِيَ فِي قلبك. صلوا عليه وسلموا تسليمًا.)💗💫

‏- بس انا زعلانه منك ! - وانا والله زعلانه مني وكلنا زعلانين مني فمعلش.

كل شئ مقدر ومحسوب في الوقت المناسب 🤍.
كل شئ مقدر ومحسوب في الوقت المناسب 🤍.

أنا دلوقتي ف المحاضره، أدعولي اطرد.

تعرفي إنه فعلًا راجل ومتربي ؟ لما على قد ما بيكون متعصب بيفضل محترمك.

طب والله.
طب والله.

أنا التي قضيت عمري أحاول ألا أخدش قلب أحبائي بكلمة .. كيف ينخدش قلبي لهذه الدرجة ؟

وشعور لم اوصفه❤️‍🩹.
وشعور لم اوصفه❤️‍🩹.

لأ مترجعيش تقولي لنفسك الكلام ظا ولا تلومي، كانت فتره وراحت، اوعي تقللي من نفسك ولا تحسي بذنب حاجه انتي معلمتهاش، دي الناس ال
لأ مترجعيش تقولي لنفسك الكلام ظا ولا تلومي، كانت فتره وراحت، اوعي تقللي من نفسك ولا تحسي بذنب حاجه انتي معلمتهاش، دي الناس التوكسيك اللي عاوزه تعيش دور الضحيه، الحياه رحله بسيطه ف منضيعهاش مع ناس توكسيك وحرق الدم، نشوف حياتنا ونعيش صح، طول ما انتي مع ربنا يبقى فاكس لأي حد مش سوي وتوكسيك.

طيب ما ابليكشن تسميع حلو خالص، بتسمعي وبيصحح ليكي وتجويد وكله، هو المحفظه حلوه عشان هتشجعك، بس انا بقولك الحل دا مؤقت.
طيب ما ابليكشن تسميع حلو خالص، بتسمعي وبيصحح ليكي وتجويد وكله، هو المحفظه حلوه عشان هتشجعك، بس انا بقولك الحل دا مؤقت.

كان فيه واحده منزله ع الفيس بوك انها بتحفظ وبدون مقابل، ف لو لقيت البوست تاني او البيدج بتاعتها هنزلها، لكن انا مش معايا رقم
كان فيه واحده منزله ع الفيس بوك انها بتحفظ وبدون مقابل، ف لو لقيت البوست تاني او البيدج بتاعتها هنزلها، لكن انا مش معايا رقم حد والله.

طالما انتي ملكيش ذنب ولا هي كمان، كنتوا ممكن ترجعوا لو انتوا بجد صحاب، لو انتوا متمسكين ببعض، بس اللي حصل انكم بعدتوا، بس طال
طالما انتي ملكيش ذنب ولا هي كمان، كنتوا ممكن ترجعوا لو انتوا بجد صحاب، لو انتوا متمسكين ببعض، بس اللي حصل انكم بعدتوا، بس طالما هي جايبه الغلط عليكي بالشكل دا ومطلعه نفسها الملاك البريئ،يبقى ليه تزعلي نفسك، يبقى المشكله اللي حصلت دي سبب من الاسباب عشان ربنا يظهرلك شخصيتها الحقيقه، عشان محدش بيظهر شخصيته إلا ف الخلاف، ف انتي دلوقتي زي الشطاره، ترمي حكايتها وهي ورا ضهرك ولا تسمعيلها، المرايا اللي تطلعك وحشه متبصيش فيها فهماني ؟ لو غرضها عتاب، كانت عتبتك ورجعت وخلص الحوار، لكن انا حسيت غرضها انها تطلعك توكسيك لكن انتي مش كدا، يبقى فاكس ليها خالص.

لأ دا بيبقى درس لينا لبعدين، واغلب الناس ف حياتنا فترات، إلا القليل، القليل جداً كمان، الحكمه ف دا اننا لازم نتعلم م اللي حصل
لأ دا بيبقى درس لينا لبعدين، واغلب الناس ف حياتنا فترات، إلا القليل، القليل جداً كمان، الحكمه ف دا اننا لازم نتعلم م اللي حصل، ومن العلاقه دي، سواء كانت حلوه او وحشه.

معاناتي ف مسج ❤️‍🩹. مش عارفه بجد ليه بيحصل كدا، نفسي اسيب كل حاجه تيجي زي ما تيجي، بس Over thinking أوديه فين ؟ لولا ثقتي ف
معاناتي ف مسج ❤️‍🩹. مش عارفه بجد ليه بيحصل كدا، نفسي اسيب كل حاجه تيجي زي ما تيجي، بس Over thinking أوديه فين ؟ لولا ثقتي ف ربنا كانت حصلي حاجه دلوقتي.