"Cigarettes after shrek"
Ir al canal en Telegram
She's never where she is. She's only inside her head.
Mostrar más475
Suscriptores
-124 horas
-27 días
+1130 días
Archivo de publicaciones
Just don't leave
Don't leave
I'm not living
I'm just killing time
Your tiny hands
Your crazy kitten smile
Just don't leave
Don't leave
And true love waits
In haunted attics
And true love lives
On lollipops and crisps
Just don't leave
Don't leave
روز و شب به یادتم
عزیزم به تو بنده نفسم
بگو به من چی می گذره
تو دلت که بگیره آروم دلم
احساس من به تو لطیفه مثه حباب
نمی خوام بیارم به زبون بترکه بره به باد
عمق این عشق من به تو هست قدر دریا
دل من به تو بنده مثه جون ماهی به آب
بی تابه این دل من
نمی دونم که بمونم یا برم
ای کاش می شد باور کنم
عشق تو که بمونه اینجا دلم
من بلند و فاش می گم عزیزم
دلم مال توست، تا آخر عمر، می مونیم پیش هم
روز و شب می گذره با فکر اون چشما
می درخشن تو سرم مثه ستاره تو آسمونا
قلب من گرم میشه با نور عشق تو
مثه آفتاب که می تابه رو موج دریا
بلند و فاش اینو می گم
به تو بنده نفسم
بلند و فاش اینو میگم
به تو بنده نفسم
تا روزی که من زنده هستم
بی تابه قلبم، برات
به تو بنده نفسم
به تو بنده نفسم
به تو بنده نفسم
به تو بنده نفسم
Everytime I look inside ur eyes u make me wanna cry.
Everytime I look inside ur eyes you make me wanna die.
Repost from N/a
Don't say you need me when
You leave and you leave again
I'm stronger than all my men
Except for you
Don't say you need me if
You live last, you're leaving
I can't do it, I can't do it
But you do it best
'Cause I'm pretty when I cry, I'm pretty when I cry
1671518633676818842The_American_Nightmare_140_audio_only_mediu.m4a3.85 MB
روزا و روزا رو
تنها به این امید
که با بهار برمیگردی
تو با بهار میگردی
با بهار میگردی
که با بهار میگردی
اگه بری
یه راه دور
منتظرت میمونم
خیلی صبور
درست همونجوری
جوری که باید باشه
وقتی یکی رفت
اون یکی نباید غمگین شه
اول سعی میکنه کنار بیاد با خودش
اما غمگینه
معلومه توو صورتش
یه چیزی داره مغزشو میخوره
برمیگرده دنبال تو میدوه
تا تاریک نشده
باید برگرده
اما تقریبا مه همهجا رو پر کرده
اگه بری
یه راه دور
منتظرت میمونم
خیلی صبور
درست همونجوری
جوری که باید باشه
وقتی یکی رفت
اون یکی نباید غمگین شه
اول سعی میکنه کنار بیاد با خودش
اما غمگینه
معلومه توو صورتش
یه چیزی داره مغزشو میخوره
برمیگرده دنبال تو میدوه
تا تاریک نشده
باید برگرده
اما تقریبا مه همهجا رو پر کرده
میشینه همون جا
میون برفای سفید
روزا و روزا رو
تنها به این امید
که با بهار برمیگردی
تو با بهار میگردی
با بهار میگردی
که با بهار میگردی
☆★☆
¡Ya disponible! Investigación de Telegram 2025 — los principales insights del año 
