es
Feedback
"Cigarettes after shrek"

"Cigarettes after shrek"

Ir al canal en Telegram

She's never where she is. She's only inside her head.

Mostrar más
475
Suscriptores
-124 horas
-27 días
+1130 días
Archivo de publicaciones
Just don't leave Don't leave I'm not living I'm just killing time Your tiny hands Your crazy kitten smile Just don't leave Don't leave And true love waits In haunted attics And true love lives On lollipops and crisps Just don't leave Don't leave

روزو شب میگذره با فکر اون چشما.

روز و شب به یادتم عزیزم به تو بنده نفسم بگو به من چی می گذره تو دلت که بگیره آروم دلم احساس من به تو لطیفه مثه حباب نمی خوام بیارم به زبون بترکه بره به باد عمق این عشق من به تو هست قدر دریا دل من به تو بنده مثه جون ماهی به آب بی تابه این دل من نمی دونم که بمونم یا برم ای کاش می شد باور کنم عشق تو که بمونه اینجا دلم من بلند و فاش می گم عزیزم دلم مال توست، تا آخر عمر، می مونیم پیش هم روز و شب می گذره با فکر اون چشما می درخشن تو سرم مثه ستاره تو آسمونا قلب من گرم میشه با نور عشق تو مثه آفتاب که می تابه رو موج دریا بلند و فاش اینو می گم به تو بنده نفسم بلند و فاش اینو میگم به تو بنده نفسم تا روزی که من زنده هستم بی تابه قلبم، برات به تو بنده نفسم به تو بنده نفسم به تو بنده نفسم به تو بنده نفسم

Everytime I look inside ur eyes u make me wanna cry. Everytime I look inside ur eyes you make me wanna die.

Fr.

I HATE EVRYTHING ABOUT YOU WHYYYYY DO IIIIIII LOVE YOUUUUU????!!

Repost from N/a
Don't say you need me when You leave and you leave again I'm stronger than all my men Except for you Don't say you need me if You live last, you're leaving I can't do it, I can't do it But you do it best 'Cause I'm pretty when I cry, I'm pretty when I cry

1671518633676818842The_American_Nightmare_140_audio_only_mediu.m4a3.85 MB

Shes like if i can't have u no one can

Youre beautiful no matter what they say

Repost from N/a
چجوری اینقدر زود داره میگذره؟

Lifes hard but my Playlist is harder

زده ام به سیم آخر DG NMT!
زده ام به سیم آخر DG NMT!

روزا و روزا رو تنها به این امید که با بهار برمی‌گردی تو با بهار می‌گردی با بهار می‌گردی که با بهار می‌گردی

اگه بری یه راه دور منتظرت می‌مونم خیلی صبور درست همون‌جوری جوری که باید باشه وقتی یکی رفت اون یکی نباید غمگین شه اول سعی می‌کنه کنار بیاد با خودش اما غمگینه معلومه توو صورتش یه چیزی داره مغزشو می‌خوره برمی‌گرده دنبال تو می‌دوه تا تاریک نشده باید برگرده اما تقریبا مه همه‌جا رو پر کرده اگه بری یه راه دور منتظرت می‌مونم خیلی صبور درست همون‌جوری جوری که باید باشه وقتی یکی رفت اون یکی نباید غمگین شه اول سعی می‌کنه کنار بیاد با خودش اما غمگینه معلومه توو صورتش یه چیزی داره مغزشو می‌خوره برمی‌گرده دنبال تو می‌دوه تا تاریک نشده باید برگرده اما تقریبا مه همه‌جا رو پر کرده می‌شینه همون جا میون برفای سفید روزا و روزا رو تنها به این امید که با بهار برمی‌گردی تو با بهار می‌گردی با بهار می‌گردی که با بهار می‌گردی ☆★☆

چرا بین این همه آدم،تو؟

If the whole world was blind how many people would you impress?

بعضی وقتا فکر میکنم و بعد دیگه دلم نمیخواد فکر کنم.

Go easy on me.