es
Feedback
Elhusseiny USMLE Program

Elhusseiny USMLE Program

Ir al canal en Telegram

جروب التليجرام الخاص بكورسات د الحسينى للمعادلة الامريكية USMLE أو الايفوم IFOM للتواصل معنا على صفحتنا على الفيسبوك m.me/DrMohamedElHusseiny ودا رقمنا على الواتساب للتواصل او حتى للاتصال تلفونيا https://wa.me/message/BI7B4YGA5MGLJ1

Mostrar más

📈 Análisis del canal de Telegram Elhusseiny USMLE Program

El canal Elhusseiny USMLE Program (@elhusseinyusmle) en el segmento lingüístico de Árabe es un actor destacado. Actualmente la comunidad reúne a 43 344 suscriptores, ocupando la posición 4 155 en la categoría Educación y el puesto 308 en la región Egipto.

📊 Métricas de audiencia y dinámica

Desde su creación el невідомо, el proyecto ha mostrado un crecimiento acelerado, reuniendo a 43 344 suscriptores.

Según los últimos datos del 27 junio, 2026, el canal mantiene una actividad estable. En los últimos 30 días la variación de miembros fue de 240, y en las últimas 24 horas de 7, conservando un alto alcance.

  • Estado de verificación: No verificado
  • Tasa de interacción (ER): El promedio de interacción de la audiencia es 8.95%. Durante las primeras 24 horas tras publicar, el contenido suele obtener 4.03% de reacciones respecto al total de suscriptores.
  • Alcance de las publicaciones: Cada publicación recibe en promedio 3 881 visualizaciones. En el primer día suele acumular 1 747 visualizaciones.
  • Reacciones e interacción: La audiencia responde de forma activa: el promedio de reacciones por publicación es 22.
  • Intereses temáticos: El contenido se centra en temas clave como تَوفِيق, دُكتُور, جَمِيع, سُكُور, تَحدِيث.

📝 Descripción y política de contenido

El autor describe el recurso como un espacio para expresar opiniones subjetivas:
جروب التليجرام الخاص بكورسات د الحسينى للمعادلة الامريكية USMLE أو الايفوم IFOM للتواصل معنا على صفحتنا على الفيسبوك m.me/DrMohamedElHusseiny ودا رقمنا على الواتساب للتواصل او حتى للاتصال تلفونيا https://wa.me/message/BI7B4YGA5MGLJ1

Gracias a la alta frecuencia de actualizaciones (últimos datos recibidos el 28 junio, 2026), el canal mantiene la vigencia y un amplio alcance. La analítica demuestra que la audiencia interactúa activamente con el contenido, lo que lo convierte en un punto de referencia dentro de la categoría Educación.

43 344
Suscriptores
+724 horas
+997 días
+24030 días
Archivo de publicaciones
[الفلاش كاردز] ⚡️ كام مرة كنت دارس معلومة وتيجي وقت الحل تلاقيها 🕊 طارت 😅 والله يا صديقي لو عديت هتلاقي Drug mechanisms، ge
[الفلاش كاردز] ⚡️ كام مرة كنت دارس معلومة وتيجي وقت الحل تلاقيها 🕊 طارت 😅 والله يا صديقي لو عديت هتلاقي Drug mechanisms، genetic diseases، immunology markers، side effects، equations وكمية حاجات صغيرة، بس عليها درجات كبيرة لا تعد ولا تحصى. شوف بقى، لقينالك بدل الحل، خمسة 😎 شوف اللي يناسبك منهم وخده 🔥 عملنالك Lecture Flashcards بعد كل محاضرة تراجع أهم النقط اللي محتاجة حفظ وصدقني عمرك ما هتنساهم، ولو مستعجل وعايز حاجة جاهزة ومتقسمة عشان تدخل تراجع على طول شوف الـ Ready Decks دول بقى حسب تقسيمة الـ UWorld 🔥 وممكن تعمل فلاش كاردز بنفسك لأي معلومة عايز تثبتها بالـ Custom Cards. و فيه AI from Text حدد أي جزء من سؤال أو شرح والـ AI يحولهولك لفلاش كاردز. وعندنا بقى اللي مش عند حد AI from Mistakes وده الأفخم بقى تخيل السيستم يشوف غلطاتك في الكويزات، ويعملك فلاش كاردز مخصوصة من الحاجات اللي بتقع منك. يعني بدل ما تفضل تقول: “أنا فاهم بس بنسى” السيستم بقى بيحاول يخلّي المعلومة ترجعلك في الوقت الصح. ذاكر.. حل.. واغلط.. والسيستم هيساعدك متغلطش تاني 🔥ما احنا مبنعملكش كورس.. احنا بنبنيلك سيستم بيذاكر معاك.

[Overall Performance] 📊 بتحل كتير؟ جميل جدًا.. بس الأهم بقى: هل أنت عارف مستواك بيتحسن فعلًا ولا ماشي بالبركة؟ 👀 عشان كده ض
[Overall Performance] 📊 بتحل كتير؟ جميل جدًا.. بس الأهم بقى: هل أنت عارف مستواك بيتحسن فعلًا ولا ماشي بالبركة؟ 👀 عشان كده ضفنالك صفحة Overall Performance.. المكان اللي بيجمعلك أداءك كله قدام عينك في Dashboard واحد واضح ومنظم. من الـ side bar هتدخل على Performance وبعدين تختار Overall.. هتلاقي كل حاجة متقسمة قدامك: كام Test خلصت، نسبة الـ Best Correct، استخدامك للـ QBank، عدد الأسئلة اللي اتحلت واللي لسه، وكمان أداءك في كل Subject لوحده. يعني بدل ما تفضل تقول: “حاسس إني كويس” أو “حاسس إني واقع” لأ يا صديقي.. هنا هتشوف الحقيقة بالأرقام 😅 الميزة دي معمولة عشان تعرف نقاط قوتك، وتلم نقاط ضعفك، وتتابع تطورك مع الوقت.. لأنك مش داخل رحلة الـ USMLE عشان تذاكر كتير وخلاص، أنت داخل تذاكر صح وتتحسن بذكاء. جرب المنصة من اللينك في أول كومنت 🔗

جمعه مباركه عليكم جميعا .. كان في حد بيحاول ينظر علي البوست الي كنت فيه واضح اني ضد ان الشباب الصغير الي بيقدم محتوي انه يتسر
جمعه مباركه عليكم جميعا .. كان في حد بيحاول ينظر علي البوست الي كنت فيه واضح اني ضد ان الشباب الصغير الي بيقدم محتوي انه يتسرع النجاح بانه بدل ميركز علي المحتوي الي بيقدمه يكرس كل وقته انه يخبط ويجيب سيره المنافسين بطريقه مش كويسه .. ولان التنظير سهل وبيجيب تفاعل هو شاف اني قصدي في البوست اني احبط الشباب الصغير الي عايز يقدم محتوي علشان الموضوع يبقي حكر علي الي شغالين قبله وبس 😅 معرفش هو فهم الكلام ده ازاي مع اني كنت واضح في البوست وقلت ان المنافسه حاجه كويسه ومطلوبه وبتخلي كل واحد جوه دايره المنافسه دي يطلع افضل ماعنده وده في النهايه يكون لصالح الجميع. وده هيخليني احرق مفاجاه كنا بنحضر ليها بقالنا شهور والمفروض هنعلن عنها قريب بس مضطر دلوقتي اعلن عنها بالمناسبه دي: اي حد بيقدم محتوي طبي سواء بشري او اسنان وبيدور علي منصه فيها كل مالذ وطاب من المميزات الي ممكن متلاقيش زيها في اي منصه في العالم سواء لسه هيبتدي يشتغل او بيشتغل في سناتر وعايز يدمج لشغله انه يشتغل اونلاين ويوصل لجمهور اكبر علي مستوي العالم ونفسه في منصه زي المنصه بتاعتنا بتعرض الفيديوهات مع خصائص امان صارمه تمنع الداونلود وتحت الفيدوهات المحتوي بتاعها والفلاش كارد الي بتراجع محتوي الفيديوهات وبنك اسئله يقدر يضيف بيه اسئله للتدريب خاصه بيه مع عرض داتا خاصه باداء المشتركين وتحليل ادائهم بال ai مع فلاش كارد ونوتبوك لتسهيل الحفظ مع امكانيه عمل مكتبه علميه خاصه بيه مع امكانيه التواصل معهم من خلال المنصه من خلال شات مدعوم بال ai وكل ذلك واكثر يبدا يجهز نفسه من دلوقتي لان هيقدر يستخدم كل مميزات منصتنا تحت عبائه ال Elhusseiny Academy. كل المميزات دي مش هتبقي متاحه لمشتركينك بس من خلال الويب .. لا كمان هتبقي متاحه من خلال ابلكشن علي ابل واندرويد. لو تعرف حد بيقدم محتوي طبي سواء بشري او اسنان ومستني اللحظه دي ابعتله البوست ده وخليه يجهز لانها قربت قوي 💪 Stay tuned for more details soon!

[إزاي استخدم مكتبة NBME؟] ✨ من القائمة الجانبية هتفتح Self Assessments وبعدين تختارNBME Library.. هتلاقي الملفات مترتبة قدامك
[إزاي استخدم مكتبة NBME؟] ✨ من القائمة الجانبية هتفتح Self Assessments وبعدين تختارNBME Library.. هتلاقي الملفات مترتبة قدامك: NBME 25 لحد NBME 33، و Free 120s، وكمان الإضافات المهمة. والنهاردة ضفنالك HY Pharma Pills 💊 ده ملف Pharmacology سريع ومركز، معمول مخصوص للمراجعة قبل الامتحان، خصوصًا في الحاجات الـ high-yield اللي بتتكرر في كل امتحان.. نقدر نقول كده "Cheat Code" للفارما 👿 استخدمك الصح لمكتبة الـ NBME يكون بإنك تفتح الملف بعد ما تكون حالل الـ NBME، يعني هتحل وتقيم نفسك وبعدين تيجي للـ Library تعزز المعلومات المهمة وتفتكر اللي بيتنسي. من الآخر كده احنا فرشنالك الأرض ورد، وسيبينك لضميرك يا تذاكر يا تذاكر 😉🔥

صباح الخير ياشباب .. ان شاء الله علي نهايه الاسبوع الجي هنبدا ننزل اول دفعه لفيديوهات حل الاسئله لستيب ٢ .. هنبتدي كالعاده با
+1
صباح الخير ياشباب .. ان شاء الله علي نهايه الاسبوع الجي هنبدا ننزل اول دفعه لفيديوهات حل الاسئله لستيب ٢ .. هنبتدي كالعاده باليوورلد وبعد كده ال NBMES and CMS .. هنمشي بنفس ال rate الي كنا ماشيين بيه لستيب ١ حوالي ٨٠-١٠٠ سؤال كل اسبوع واما ننزل اول دفعه من الفيديوهات هقلكو بدانا بايه اول سيستم. وعلي الرغم ان خلاص خلصنا اسئله ستيب ١ وكل شويه مشتركي ستيب ٢ يقولولي عايزين جرعه حنيه ودلع من الي واخدها ستيب ١ والاهتمام مبيطلبش وكدهون 😅 الا ان برده كل شويه هندلعكو ونروق عليكو بحاجه جديده تعجبكو .. اخر حاجه مش عارف خدتم بالكم منها ولا لسه هي ال HY Pharam pills الي اتضافت علي ال NBME Library والي بنراجع معاك فيها كل الفارما علي السريع مع كلمتين عن كل drug وايه الي بيتسال عليه في ال Nbmes بحيث تبقي كبسولات سريعه تساعدك علي تزكر المعلومه وانت بتراجع قبل امتحانك. ونحب نشكر ال Team الجميل دكتور عوبد ودكتور مينا الي مكنوش بيبخلو باي مجهود طوال الفتره الي خلصنا فيها فيديوهات ستيب ١ 🙏

[متوقِع النتائج] تعالى يا صديقي اخدك في رحلة نجاح، بطلها النهاردة نتيجتك بإذن الله🎯 عايزينك تدخل الامتحان بقلب جامد، متطمن و
[متوقِع النتائج] تعالى يا صديقي اخدك في رحلة نجاح، بطلها النهاردة نتيجتك بإذن الله🎯 عايزينك تدخل الامتحان بقلب جامد، متطمن وواثق من نتيجتك.. فـ قمنا عملنا إيه؟ ضفنالك ميزة خرافية، وده طبعًا كما جرت العادة.. ما احنا مش هنسيبلك فجوة إلا وسديناها بعون الله🔥💪🏼 الميزة دي بتتابع أداءك والـ quizzes اللي بتحلها على المنصة، وتحلل تطورك مع الوقت، وبعد ما تجمع بيانات كفاية تديك توقع للسكور بتاعك بناءً على مستواك. من الـ side bar هتختار score predictor وبس كده هتلاقي كل حاجة جاهزة مستنياك.. إحنا اللي علينا عملناه، الدور والباقي على اللي لازم يجتهد ويحل 😉 وهتوصل 🫵🏼

بيبقي في طريقه للتواصل مع ال mentor جوه الداشبورد وبعد اما بتحددو ميعاد ال sessions بيبدا ال mentor يعملها schedule علي appoi
بيبقي في طريقه للتواصل مع ال mentor جوه الداشبورد وبعد اما بتحددو ميعاد ال sessions بيبدا ال mentor يعملها schedule علي appointment calendar ولو قبل session حصل ظرف ومضطر تغير ميعادها بتعمل طلب من خلال Requests انك عايز تعمل Reschedule وال mentor بعد كده يوافق عليه.

دي هتبقي الداتا الي هتدي اكسس ليها لل mentors علشان يبدا يديك Guidance بناء عليها.
+1
دي هتبقي الداتا الي هتدي اكسس ليها لل mentors علشان يبدا يديك Guidance بناء عليها.

صباح الخير .. بعد مقاومه شديده بقالها سنين اني اضيف mentorship للبرنامج بتاعنا لان السيستم عندنا متكامل الحمد لله ولو احتجت ا
صباح الخير .. بعد مقاومه شديده بقالها سنين اني اضيف mentorship للبرنامج بتاعنا لان السيستم عندنا متكامل الحمد لله ولو احتجت اي مساعده التيم عندنا مبيبخلش باي حاجه لو سالته علي Ask your instructor قررنا وبعد مقاومه نضيفه للسيستم بتاعنا علشان يبقي ليه Standards معينه لو الزملاء الي شغالين في ال mentorship وفي كتير منهم عاملين شغل ممتاز شافوها ان شاء الله اما نخلص السيستم ده علي الاسبوع الجي هيتبسطو منها لانها هتعمل ضوابط وتعلي ال Standards. السيستم ده انه هيبقي في tab للمشتركين في الداشبورد اسمها Need Mentorship يقدرو يعملو من خلالها browsing لل mentors بيظهرلك فيها كل Mentor وتختار منها علي اساس ال qualifications بتاعته وال plan الي بيقدمها وال rating and reviews للناس الي اخدت معاه mentorship قبل كده. طيب هل كل المشتركين محتاجين mentor؟ طبعا لا الي شايف انه محتاجها بس . بعد اما تختار ال mentor بناء علي ال criteria دي هتديله access علي حاجات معينه من الداشبورد بتاعتك وهي صفحه ال performance and score predictor علشان يقدر يبص علي ادائك في حل اليوورلد وال Self Assessment والي بناء عليها يقدر يوجهك ازاي تقوي نقاط ضعفك علشان تحسن سكورك وتوصل للتارجت بتاعك وبتقدر تتواصل معاه من خلال شات مابينكم تساله علي اي حاجه خلال فتره ال mentorship. هنبتديها الاول في اضيق الحدود وهيكون ال mentors هم التيم بتاعنا بس في الاول علشان نركز علي الكواليتي وبعد كده هنبدا نزود عدد ال mentors من خلال ابلكشن بتمليه وهنبدا نضيف معانا للتيم ناس جديده بناء علي ال Standards الي هنحطها.

صباح الخير تانى ❤️😅 عندنا خبرين حلويين اوى اوى اوى اوى الخبرين دول يهموا كل شخص مبدع حاسس انه عنده مهارات يقدر يفيد بيها زمايله الخبرين دول هننزل تفاصيل واحد منهم الاسبوع دا ان شاء الله ♥️ فلو انت مبدع وان شاء الله كلكوا مبدعين جهز نفسك الفرصة وصلت 🫡 متنساش تاخد بصة على البوست الى قبل دا على طول عشان مهم وعشان الخبر الاول مبنى عليه 👌♥️

صباح الخير .. في موضوع مهم كل شويه اجل الكلام فيه يخص اخواتي الصغيرين من الاطباء الي للاسف اغلبهم لسه اصلا ممتحنش حتي ستيب ١ ولكن لان الظروف المعيشيه صعبه وبيحاول يدور علي مصدر رزق يساعده في طريق المعادله فبيدا يشتغل كمنتور او حتي يشرح علي الفرست ايد فيديوهات قصيره وهو بيزاكر وبعد كده يقدمها ككورس. ده شئ كويس وبيزود المنافسه بس اول شئ علشان تبقي منتور لازم علي الاقل تكون امتحنت ستيب ١ وعلشان تقدم محتوي اما تيجي تعمل لنفسك دعايه لشغلك اتكلم عن المميزات الي بتقدمها وازاي هتقدر توصل الي هياخد الكورس معاك لهدفه وايه المميزات الي عندك ومش موجوده عند غيرك. لكن عيب انك تقول علي نفسك منتور وانت ماخدتش اصلا ستيب ١ والاقي كذا حد باعتلنا علي الوتس سكرين شوت انه كان بيسال علي اشتراك دكتور الحسيني وانته تدخله علي الخاص بتقله ليه تشترك في كورس الحسيني وانت تقدر تزاكر من كورس مسرب مجاني وانا هكون المنتور بتاعك ووجهك لايه المهم وايه الي مش مهم لغايه اما تمتحن. وعيب برده لما تكون عملت شويه فيديوهات وانت لسه بتحضر وعايز تعمل كورس وبدل متسوق لمميزاتك وايه الي بيميزك عن غيرك تقوم علشان عارف ان الحسيني بابا الشغلانه متلاقيش غير انك تخبط فيه علشان تتشهر والناس تعرفك .. عيب اوي والمفروض تتكسف من نفسك لما تنزل علي صفحتك دعايه ليك وتبقي كل بوستاتك بتخبط فينا بس .. طب هتتكلم عن نفسك امته؟ هتتكلم عن المحتوي الي بتقدمه امته؟ الحسيني الي انت بتخبط فيه ده بيدرس معادله من ١٤ سنه يعني بدا يدرس معادله وانت كنت لسه مقلعتش البمبرز .. عنده منصه فيها مميزات مش موجوده في اي منصه في العالم .. عنده ١٧ الف مشترك اعلي ٥٠ سكور لستيب ٢ فوق ال ٢٦٠ واعلي سكور عنده في ستيب ٢ سكور ٢٨٣. فانا مشجع لفكره ان يبقي فيه منافسه بالعكس هتخلي كل واحد يطلع افضل ماعنده .. بس حاول تشوف طريقه تانيه تشهرك غير انك تخبط في الحسيني لان اخر واحد عمل كده بنك اسئله مصري كان عامل نفسه اجنبي وكان بيشتري تفاعل علي بوستات النتايج الي بنزلها علي الصفحه وكان بيخلي التفاعل علي البوست اغضبني عالجته نفسيا وبقي دلوقتي اما بيشوفنا ماشيين من طريق بيمشي من الطريق التاني.

[بنك الأسئلة] شفنا اللي بيدوّر وعايز Qbank بس من غير ما يشترك في كورس كامل.. يراجع منه بقى ولا يعتمده كمصدر مذاكرة.. وماله إح
[بنك الأسئلة] شفنا اللي بيدوّر وعايز Qbank بس من غير ما يشترك في كورس كامل.. يراجع منه بقى ولا يعتمده كمصدر مذاكرة.. وماله إحنا برضه مينفعش نسيبهم لوحدهم ولا إيه..! وعلشان كدا دلوقتي وفرنا اوبشن إنك تشتري أي QBanks لوحده حسب احتياجك: سواءًا Step 1, Step 2, Step 3 أو Combo اللي بالمناسبة هتلاقينا عامليلك عليه خصم إنما إيه.. حكاية 🔥 هتقولّي طيب ما أماكن كتير موفرة الـ Qbanks.. إيه الجديد يعني؟ هقولّك صح، لكن محدش هيقدر يوفرلك كتبنا الشاملة للمعدلة كهدية مننا تقدر تعتمد عليها اعتماد كلي ومفيش معلومة تخرج براها، ولا حد هيقدر يوفرلك فيديوهات شرح الاسئلة اللي هتلاقيها تحت كل سؤال، و الـ Performance tracking، ناهيك عن الأسئلة نفسها اللي هتلاقيها منقحة ومتجددة أول بأول.. وعدّ بقى مزاية لا تنتهي..😉 بص.. كفاية كده، أنا هسيبك هنا، تخش تستكشف بنفسك.. فرصتك تجرب منصتنا ببلاش و تشوف خياراتك المتاحة 🔗⬇️ : https://elhusseinyusmleprep.com/register-to-courses/ ولو حابب تشوف رأي الدكاترة اللي خاضوا الطريق معنا قبلك ⬇️: https://elhusseinyusmleprep.com/testimonials/ الدور عليك 🔥💪🏼

[الحسيني على يوتيوب] من هنا بدأ كل شيء✨ بدأنا تدريس من أكتر من ١٥ سنة، شرحنا المنهج بأبسط طريقة ممكنة.. واللي كتير ميعرفهوش ل
[الحسيني على يوتيوب] من هنا بدأ كل شيء✨ بدأنا تدريس من أكتر من ١٥ سنة، شرحنا المنهج بأبسط طريقة ممكنة.. واللي كتير ميعرفهوش لو دخلت على يوتيوب هتلاقي محاضرات كتير موجودة مجانًا، عشان تشوف طريقة الشرح، التنظيم، وتفهم ليه الكل بيحكي وبيتحاكى بينا 😉 بنرشحلك تشوف Playlist النيورو وده اللي نسبته ١٠-١٤٪ من الإمتحان، حقيقي هتبهرك، وهو ما هو إلا نبذة عن اللي عندنا.. ولو عايز تشوف مميزات تانية بجانب الشرح، فإحنا وفرنالك Free Trial من خلال موقعنا تقدر دلوقتي تدخل وتجرب بنفسك السيستم اللي هيهاخد بيدك لحلمك بأسرع وقت.. ببساطة معدش ليك حجة.. مش يلا ولا إيه؟ 🤔🔥 عالعموم اللينك أهو 🔗: قناة الحسيني على يوتيوب: https://www.youtube.com/@MohamedELHusseiny91usmleprep/ لينك التجربة المجانية لموقعنا: https://elhusseinyusmleprep.com/free-trial-course/ وانت حر بقى 🤷

مهو مفيش وقت ضايع تاني طول ما أنت مشترك مع الحسيني 😉 حتى الغدرة اللي النت ممكن يعملها معاك، حليناهالك.. ما إحنا مش هنخليك تح
مهو مفيش وقت ضايع تاني طول ما أنت مشترك مع الحسيني 😉 حتى الغدرة اللي النت ممكن يعملها معاك، حليناهالك.. ما إحنا مش هنخليك تحت رحمة النت، وزي ما قالوا: " النت لا تؤمن سرعته".. فسواءًا كنت في المواصلات، هتذاكر في المستشفى، أو للأيام اللي سرعة النت فيها يدوبك.. دلوقتي بضغطة واحدة بس جوه الأبلكيشن، تقدر تحمّل وتستخدم محاضراتك Offline في الوقت اللي يناسبك، يعني محاضراتك في جيبك حرفياً.. وبناءًا على طلبكم سابقًا زودنا مدة بقاء المحاضرات على الموبايل لفترة أطول، عشان تراجع براحتك وتذاكر على مهلك. إحنا بنحاول نمهدلك الطريق.. والقرار قرارك 💪🏼 المهم.. نزلتوا محاضرات الأسبوع ده ولا لسا مستنيين النت يغدر بيكم؟ 😂

عمرك فكرت شكل الامتحان عامل إزاي؟ 🤔💭 وهنا مبتكلمش عن الأسئلة.. لا، أنا قصدي الـ layout نفسه.. ممكن تكون بتسأل نفسك دلوقتي:
عمرك فكرت شكل الامتحان عامل إزاي؟ 🤔💭 وهنا مبتكلمش عن الأسئلة.. لا، أنا قصدي الـ layout نفسه.. ممكن تكون بتسأل نفسك دلوقتي: "هو ده هيفيدني في إيه أصلًا؟" خليني أقول لك يا صديقي إنك يوم الامتحان من الطبيعي تكون داخل بأعصاب مشدودة، وتاخدلك ١٠ دقايق مثلًا علشان تتعود على مكان الـ Lab Values أو الـ Calculator، ومتنساش دول أغلى دقايق في مشوارك كله. بص من الآخر احنا مش عايزين نسيب تفصيلة زي دي تعدي من غير ما نلاقيلها حل وعلشان كده دلوقتي لما تختار الـ Exam Mode وأنت بتعمل Generate Quiz، السيستم بيتحول بالمللي لنفس الـ Layout والترتيب بتاع امتحانك الحقيقي 🔥 عايزينك داخل الامتحان صاحب مكان عارف راسك من رجليك، وتركيزك كله رايح لحل السؤال وبس. ميزة الـ Exam Mode متاحة دلوقتي عشان تكسر حاجز الخوف من شاشة الامتحان.. جربوها وادعولنا 🎯 🔗 elhusseinyusmleprep.com

محتاج قد إيه علشان تخلص Step 1 و Step 2؟ 🤔⏳ في الـ USMLE، مفيش حاجة بتشتت الطالب قد إنه يبدأ مذاكرة وهو مش عارف محتاج وقت وم
محتاج قد إيه علشان تخلص Step 1 و Step 2؟ 🤔⏳ في الـ USMLE، مفيش حاجة بتشتت الطالب قد إنه يبدأ مذاكرة وهو مش عارف محتاج وقت ومجهود قد إيه بالظبط. تقعد تسأل نفسك: " الميكرو ده هيخلص إمتى؟".. "طب أحجز الامتحان؟".. ودوامة من الأسئلة بتخليك تذاكر وانت مشتت وبالك مش مرتاح. 😵‍💫 إحنا بقى جبنا لك الناهية في الموضوع ده جوه السيستم عندنا! 🎯🔥 عملنالك الـ Course Schedule، فـ إنت مابقتش بتخمن.. إنت بقيت القائد اللي معاه الخريطة بالمللي.. يعني كل جزء في المنهج متوضح قدامك هياخد كام ساعة وكام محاضرة.. مفيش مفاجآت ولا وقت ضايع! ولو استخدمت الـ Study Planner بناءً على ظروفك وكم ساعة متاح معاك كل يوم.. أُووف.. كده انت ختمت اللعبة تذاكر وأنت حاطط رجل على رجل.. ومتنساش انت تقدر تنزل الجدول PDF وتخليه قدامك عشان تحس بكل خطوة إنجاز بتعملها وتشوف حلمك بيقرب. 🚀 إحنا هدفنا إننا نشيل من على كتافك حمل الحسابات ونرتب لك دماغك، عشان تفضي كل تركيزك إنك تخلص على المنهج بروقان. الجدول لـ Step 1 و Step 2 متاح دلوقتي ومستنيكم ترسموا طريقكم صح 🎯

أنا شفته قبل كده، بس فين يا ترى؟ 🤔💭 عارف أنت لما تخلص مذاكرة وتبقى عايز سؤال بعينه حد قلك عليه أو يمكن وقف قدامك الأسبوع ال
أنا شفته قبل كده، بس فين يا ترى؟ 🤔💭 عارف أنت لما تخلص مذاكرة وتبقى عايز سؤال بعينه حد قلك عليه أو يمكن وقف قدامك الأسبوع اللي فات.. وتلف حوالين نفسك علشان تجيبه ومتعرفش؟ في الحقيقة كلنا عارفين الشعور ده، ومرينا بيه.. عشان كدة بس بنفكرك إنك معانا سهل جدًا تلاقي سؤال من إياهم بميزة الـ Search اللي بتخليك توصل لأي إبرة في كوم قش بضغطة واحدة 🔍✨: ✅ عايز كل أسئلة الـ Atherosclerosis مثلاً؟ اكتب الكلمة والسيستم هيطلع لك كل الأسئلة المرتبطة بيها ✅ معاك رقم السؤال؟ اكتبه وهتلاقيه قدامك في ثانية ✅ مش بس كدة، إنت تقدر تاخد الـ IDs اللي طلعت لك وتعمل بيهم Custom Quiz وتفرتكهم واحد واحد 🚀 إحنا مش بنزود Features وخلاص عشان نملى الموقع.. إحنا بنبني السيستم اللي بيقفل عليك باب التشتت وبيخلي مذاكرتك أذكى وأسهل.. هدفنا إنك متضيعش ثانية واحدة في التوهة 🎯🔥 جرب وإدعيلي 👇🔗

الي جرب الحسيني Ai يقلنا رايه:
Anonymous voting

شايفك ياللي عمال تذاكر غلط ومضيّع وقتك🥸 عمال تنقي في الأسئلة وحيرة ما بعدها حيرة، شوية تختار من الجديد وشوية تراجع القديم ..
+2
شايفك ياللي عمال تذاكر غلط ومضيّع وقتك🥸 عمال تنقي في الأسئلة وحيرة ما بعدها حيرة، شوية تختار من الجديد وشوية تراجع القديم .. ومواضيع من الشرق وغيرها من الغرب! وفي الآخر تلاقي نفسك ضيعت طاقتك في تظبيط الكويز بدل ما تحل، وتنام وأنت لسه مخلصتش اللي وراك.. 😵‍💫 عشان كده عملنا اللي يفصلّك الـ Quiz على مقاسك بالمللي! مابقاش فيه حاجة اسمها "أختار إيه؟".مع ميزة الـ AI Prompt Generated Quizzes ببساطة، إنت بتديله الأمر والسيستم بيحلل مستواك، ويشوف إنت واقع في إيه، ومحتاج تركز على إيه، ويطلع لك كويز سمارت حرفياً.. كأنه دكتور قاعد جنبك بيقولك: سيبك من ده دلوقتي، وحل دول عشان تفرتك الـ Concept ده 🚀 ده بقى ذكاء اصطناعي من اللي بجد والميزة دي شغالة معاك بنفس القوة على الموبايل وأنت في المواصلات، أو على اللابتوب وأنت في قمة تركيزك وإحنا بنعمل كل ده عشان متبقاش شايل هم الطريق.. التحديث ده موجود دلوقتي ومستنيكم تجربوه.. اللي هشوفه لسه بيقعد ربع ساعة ينقي أسئلة هزعل منه وأجيب ناس تزعل! 😂 جربتوا ميزة الـ AI Quizzes ولا لسه؟ قولولنا إيه أكتر حاجة نفسكم الـ AI يعملها لكم في التحديثات الجاية. 👇🚀