cookie

Utilizamos cookies para mejorar tu experiencia de navegación. Al hacer clic en "Aceptar todo", aceptas el uso de cookies.

avatar

قصص مبتعدين عن العالم

لمعرفة اسماء القصص فقط قم بنسخ عبارة قِصٌةّ أّلَيِّوِمَ والبحث عنها في قناة مبتعدين عن العالم للتواصل مع لادمن @Mohamad96ba

Mostrar más
Publicaciones publicitarias
6 331
Suscriptores
+724 horas
+497 días
+38830 días

Carga de datos en curso...

Tasa de crecimiento de suscriptores

Carga de datos en curso...

sticker.webp0.38 KB
🥰 5🔥 1
قصة اليوم : فتاة الحفرة
Mostrar todo...
8
🍃قِصٌصٌ💥 مَبِتّعٌدِيِّنِ🌹 عٌنِ أّلَعٌأّلَمَ🌍 *✧┅ׄ┉֢┅ׄ┉֢┅ׄ┅ׄ┉֢┅ֶָ୨M୧ׄ┉֢┅ׄ┅ׄ┉֢┅ׄ┉֢┅ׄ✧*         📖الكتاب صديق لا يخون💪 *✧┅ׄ┉֢┅ׄ┉֢┅ׄ┅ׄ┉֢┅ֶָ୨M୧ׄ┉֢┅ׄ┅ׄ┉֢┅ׄ┉֢┅ׄ✧* *قصة :#فتاة.الحفرة.tt *❴🔢❵الـــبـــ{الاول والاخير}ــــارت* 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️ ‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​‏​​ 🍃💥مبتعدين🌹 عن🔥 العالم🍃🌍 ☞  𝓜𝓿𝓫𝓽𝓪𝓮𝓲𝓭𝓲𝓷 🇸🇾𝓔𝓝 🇸🇾 𝓪𝓵𝓪𝓵𝓪𝓶 ☜ 〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Mostrar todo...
4
إنها تختبئ داخل الشقوق والثقوب الموجودة بالحائط ، تكون هناك في انتظار من يقترب كي يلعب معها ، ولكن بمجرد قبول دعوتها للعب فإنها تأخذه إلى عالم آخر .نزلت يوميكو من السيارة ودخلت الحديقة الخاصة بالمنزل الجديد الذي اشتراه والداها ، وبدا مكان الإقامة بشكل كلاسيكي شرقي وبه حديقة ضخمة وأشكال متنوعة من المساكن ، إنه كان يوم من الأيام النادرة في مدينة مكتظة بالسكان مثل طوكيو حيث قد أصبحت المساكن تبدو بشكل أصغر نتيجة للكثافة السكانية المتزايدة ، كان الناس يختارون العيش بشقق صغيرة ولكنها جديدة .قال والد يوميكو بمجرد دخوله إلى البيت : إنه بيت قديم جدًا وسوف نعيد تشكيله مع الوقت وسيصبح مكانًا جميلًا ، كانت يوميكو تريد أن تُصدق ما يخبرها به والدها لأنها لم تكن أكثر من مشجعة للعيش في هذا المكان ، كانت غرفة الاستقبال مظلمة ، وكانت رائحة الخشب العتيق تتخلل من الجدران التي بدت بها شقوق تقسمها إلى أربعة أقسام كغلاف لورقة قبيحة ، وربما كان هناك اعتقاد بأن المظهر العام أثناء الإقامة سيكون أكثر تلائمًا ، ولكن الأمر لم ينجح .قالت الأم وهي تشجع ابنتها : لماذا لا تذهبين لتختاري غرفتك يا عزيزتي ، صعدت يوميكو الدرج ثم سارت في ممر طويل مليء بالأبواب ، وظلت تفتح هذه الأبواب حتى وصلت في النهاية إلى غرفة تبدو بشكل أفضل والتي تطل على الحديقة ولكن جدرانها بها بعض الشقوق أيضًا ، ولكنها بدت على ما يرام .شعرت الفتاة بأن هناك من يراقبها في ذلك المكان فنظرت إلى أعلى كتفها ، ولكن لا يوجد أحد معها ، شعرت ببعض القلق ولكنها نزلت إلى أسفل من جديد كي تساعد في وضع الأشياء ، وفي المساء قامت والدتها بمساعدتها بوضع الغطاء عليها في السرير كي تنام وتمنت لها أحلامًا سعيدة .وبمجرد أن ذهبت الأم ؛ سمعت يوميكو همسًا يتحدث إليها في الظلام ، فقامت بتغطية جميع أجزاء جسدها حتى رأسها ، وانتبهت إلى صوت ينادي اسمها : يوميكو ، أطلّت الفتاة برأسها من تحت الغطاء وهي تشعر بالخوف ، كان الصوت قادم من أحد الشقوق الموجودة بالحائط ؛ فاقتربت الفتاة مرتجفة من مصدر الصوت الذي قال لها : مرحبًا ؛ هل تريدين اللعب معي .حينما اقتربت الفتاة من الفتحة الموجودة بالحائط ؛ استطاعت أن ترى بفضل ضوء القمر المنعكس من الجانب الآخر فتاة أخرى تبدو في مثل سنها ذات جلد شاحب للغاية وشعر أسود ولها نظرات قلقة ، وكانت بيضاء جدًا حتى بدا لونها أبيض من لون الجير .قالت يوميكو متعجبة : ماذا تفعلين هنا ! ، فأعادت تلك الفتاة الموجودة داخل الحائط سؤالها : هل ترغبين في اللعب معي؟ ، لم تعد يوميكو تشعر بالخوف الشديد الذي كان يعتريها من قبل، فأجابت بكل حماس : نعم.. نعم أريد أن ألعب معك .قامت الفتاة الموجودة بالحائط بمد يدها إلى يوميكو كي تسحبها للعب معها ، وفي صباح اليوم التالي لم يجد الأبوان ابنتهما يوميكو في أي مكان وبعد الكثير من البحث ؛ لم يتمكنا من رؤية ابنتهما مرةً أخرى .كانت هذه القصة واحدة من الأساطير اليابانية التي تتحدث عن فتاة الحفرة التي يقال عنها أنها روح تعيش بالشقوق الموجودة بجدران المنازل في البلاد اليابانية ، ومن يقبل اللعب معها فإنها تحمله إلى العالم الآخر. *☆الــنــٓـهــٓـ{ͳḫẻ}ــٓـايــٓـ{end}ــٓـةة☆*~ ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ 🦋قصـ📚ـص مبتعدين🐉عن العـ🌏ـالم ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ 🎀══════ ګروِبِ خَأّصٌ بِلَصٌبِأّيِّأّ غٌيِّر مَخَتّلَطّ 🎀══════ 🔱أّلَګروِبِأّتّ أّلَمَشٍتّرګةّ 🔱 ════════════ تّيِّأّبِ.مَبِتّعٌدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 👗 حٌأّلَأّتّ.مَبِتّعٌدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 🎥 نِګتّ.وِأّقِتّبِأَّّسأّتّ.مَبِتّعٌدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 📝 مَلَصٌقِأّتّ.مَبِعٌتّدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 🤡 تّصٌأّمَيِّمَ.مَبِتّعٌدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 📸 دِردِشٍةّ.مَبِعٌتّدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 🫂 أَّّسلَأّمَيِّأّتّ.مَبِعٌتّدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 🕌 مجموعة الفيس للقصص https://www.facebook.com/groups/2927698584138379/?notif_id=1628660854548047&notif_t=group_r2j_approved&ref=notif مجموعة التلجرام للقصص https://t.me/mh0998383583 قناة الوتساب للقصص https://whatsapp.com/channel/0029VaFcFDSHrDZp5tqeeu23 (◕‿◕✿) قراءة ممتعة للجميع (◕‿◕✿) 🪴🌸═════ღღ═════🪴🌸~
Mostrar todo...
Log in or sign up to view

See posts, photos and more on Facebook.

7
🍃قصـ📚ـص مبتعدين🌹عن العـ🌏ـالم ﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀ 💥القراءة السريعة مثل الأكل بدون هضم💥 ▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬ قِصٌةّ أّلَيِّوِمَ :فتاة الحفرة👱‍♀ ▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬▭▬ قُـ‘ـُرٱءة مُـ‘ـُمُـ‘ـُتُـ‘ـُعُـ‘ـُة لُـ‘ـُلُـ‘ـُجُـ‘ـُمُـ‘ـُيُـ‘ـُع❤️
Mostrar todo...
3
sticker.webp0.42 KB
5
sticker.webp0.51 KB
قصة اليوم : غدر صديقتي
Mostrar todo...
ميار لقت الموبايل بيرن لسه هتنده لفت انتباهها الاسم اسر حبيبي!!!! الرنه خلصت ووصل رساله بصت لقت محتواها انا ف المكان انتي فين سكتت ومتكلمتش خرجت مي مي: موبايلي رن؟؟ ميار بتوتر: اه رن مره واحده مي: اه دا هتلاقيه حبيبي هروح اجهز انا بقا علشان هنزل اقابله خرجت مي وقامت ميار لبست بسرعه واستنت مي تنزل نزلت وراها بسرعه وركبت تاكسي ومشيت وراها وقفت برا وشافتها بتقرب ومن جواها كانت بتتمنى ميكونش اسر اسر خطيبها اتصدمت لما لقت مي قربت من الشخص دا وبتحضنه والغريب انه مزقهاش بالعكس مسك ايدها ومشيوا ناحية الترابيزه لف يقعد لقته اسر جريت بسرعه وهي بتعيط ☞  𝓜𝓿𝓫𝓽𝓪𝓮𝓲𝓭𝓲𝓷 🇸🇾𝓔𝓝 🇸🇾 𝓪𝓵𝓪𝓵𝓪𝓶 ☜ ميار بعياط: لا لا استحاله اسر يكون بيخوني استحاله طلعت موبايلها واتصلت بيه ميار: انت فين ي اسر اسر: نايم ف البيت ي ميار تعبان في حاجه ولا اي؟ ميار: لا لا مفيش اي حاجه سلام في الكافيه مي: انا مش عايزاك ترد عليها تاني اسر: نعم يختي م تظبطي نفسك كدا ي روح امك مش علشان وافقت اجي خلاص تعيشي الدور عليا مي: هتسمع كلامي والا هبعت الصور كلها ل ميار ياللا بقا ي روحي اطلبلي حاجه اشربها اسر: انتي عندك لسان اطفحي ال تطفحيه بقلمي.نجلاء إسماعيل مي: امممممم هطلب المره دي بس علشان شكلك متضايق بس الجايات كتير بصلها اسر بقرف وبقا قاعد يفكر هيخلص ازاي من المصيبه دي في شقة ميار دخلت ميار اوضتها بتحاول متبينش ل مامتها اي حاجه بتفتح الدرج مش بتلاقي دهبها بتستغرب وبتطلع موبايلها بسرعه وبتفتح تسجيلات الكاميرات ميار بقرف: اه ي بنت الحراميه والله ل اوريكي يوم جديد ميار: انزل قابلني اسر: مستنيكي ي ميار ف المكان ال قولتي عليه ميار: تمم قربت عليك وصلت ميار وبصتله ببرود ميار: شوفتك امبارح وانت معاها اسر بتوتر: هي مين؟؟ ميار: اممم سؤال جميل بس للاسف المفروض انا ال اسأله اسر: ميار انتي بتقولي اي ميار: حضنتها انا شوفتك ومسكت ايدها ومشيتوا اسر: ميار انا... بتقاطعه ميار: لا لا من غير اي مبررات دبلتك اهيه End flash back في الوقت الحالي اسر بعياط: بس اقسمبالله انا ملمستهاش هي خطط ل كل حاجه انا مليش ذنب ميار: ....... يتبع... 11والاخير ميار: تمم اتفضل امشي اسر: ميار انا بحبك متعمليش كدا ميار: لو بتحبني زي م بتقول كنت جيت حكتلي انت عارف كويس اوي اني كنت هصدقك اسر: بخت سمها كله ف ودني فضلت تقول انك هتصدقيها هي لو دمعت قدامك شويه وانتي اتخانقتي معايا كذا مره بسببها اكيد كان لازم اخاف احكيلك ميار: متبررش لنفسك غلطتك ي اسر ودلوقتي اتفضل اطلع برا وي ريت تتصل ب ماما تعرفها اني في المستشفى اسر: ميار اسمعيني خبط احمد ودخل احمد: انا فتحت محضر زي م حضرتك طلبتي وخلال ساعات مي هتكون ف القسم ميار: شكرا اوي ي حضرت الظابط ممكن موبايلي علشان اتصل ب ماما احمد: ايوا طبعا اتفضلي ميار: الو ي ماما ايوا انا ف المستشفى متقلقيش حاجه بسيطه وهخرج النهارده بإذن الله والدة ميار: مستشفى اي انطقي بسرعه خليني اجيلك ميار: ي ماما هتيجي تعملي اي بس والدة ميار: اخلصي ي ميار متتعبنيش ي بنتي ميار: ماشي ي ماما مستشفى * بعد ساعات ميار كانت خرجت وروحت مع مامتها واسر روح معاهم مكملتش دقايق دخلت البيت وسمعت صوت البوليس ومي بتزعق برا مي: اوعوا كدا تقبضوا على مين انا معملتش حاجه احمد: متهمه بسرقة دهب صاحبتك ميار سيد مي: كدابه محصلش دي فقيره انا اسرق من الفقيره دي دهب طب ازاي خرجت ميار بتعب على الصوت ميار: ناويه تنكري خبثك وغدرك لحد امتا هه مي: انا مسرقتش حاجه روحي شوفي ي حبيبتي خطيبك تلاقيه هو ال خدهم زي م بيلعب بديله من وراكي ومعايا ادلة تثبت كدا كمان ميار: حبيبتي انا بثق ف خطيبي كل الهري بتاعك دا ميشغلنيش مي بضحك: والله بتثقي ف خطيبك طيب واي دا طلعت مي موبايلها من جيبها وفتحت الصور ال صورتها ل اسر ف مكتبه بقلمي.نجلاء إسماعيل والدة ميار بصدمه: ينهار اسود مي: م تردي اي دا ي ال بتثقي ف خطيبك بيخونك ومعايا وقالي كمان انه هيتجوزني وهيرميكي انتي ف أقرب باسكت زباله ميار ضحكت بصوت عالي: عارفه ي مي انتي صعبانه عليا اوي بجد مكنتش اعرف انك بتحقدي عليا اوي كدا كرهك بان ي صاحبة عمري دا انا كنت بثق فيكي اكتر من نفسي رغم كل ال كنتي بتعمليه معايا بس معلش ملحوقه عمتا ي حبيبتي اسر حكالي كل حاجه يعني كل ال بتقوليه اتهاماتك الفارغه دي بلح مي واتغيرت ملامح وشها: اسر ليا انا وهتشوفي ي ميار محدش هياخده غيري انتي فاكره انك خدتيه؟ بس لا مش هسيبك حتى لو حكمت اني اقتلك هقتلك انتي متستاهليهوش
Mostrar todo...
ميار: حضرت الظابط عايزه افتح محضر كمان لأنها بتهددني وي ريت لو محضر عدم تعرض احمد: اتفضلي معانا من غير شوشرة ودوشه ي مي مي: ماما فين ماما؟؟؟ ميار: هتلاقيها هربت م طبيعي لما تعرف ان البوليس جاي هتهرب الناس ف الحالات دي بتنقذ عيالها بس هي انقذت نفسها ربتك ع النقص واهو كله طلع عليكي وفيكي عن اذنك ي حضرت الظابط دخلوا وقفلوا الباب تحت صريخ مي ال مش بيخلص اسر: ميار انا قاطعته ميار: انا اسفه ي اسر انا محتاجه هدنه عارفه انك ملكش ذنب علشان كدا مش هفسخ الخطوبه بس محتاجه فتره لوحدي لو سمحت اسر بزعل: تمم ال تشوفيه عن اذنكوا والدة ميار: احكيلي كل حاجه دلوقتي حالا بدأت ميار تحكي ل مامتها كل حاجه مي عملتها لحد سرقة الدهب والدة ميار: بقا كل دا يطلع من مي ياما حذرتك منها يبنتي وقولتلك بلاش اهي كانت هتسرق منك خطيبك كمان ي رب تتعظي بقا ميار: محتاجه اقعد لوحدي شويه ي ماما لو سمحتي هدخل اوضتي والدة ميار: تمم ي بنتي ال تشوفيه دخلت ميار اوضتها وبدأت تتفرج على صورها هي ومي كانت صاحبتها الوحيده بقلمي.نجلاء إسماعيل واختها مكانش ليها غيرها كانت بتثق فيها اكتر من نفسها فضلتها عن كل الناس كله حذرها منها بس فضلت ماسكه فيها ب ايديها وسنانها بتحبها يمكن اه مي كانت بتغلط ف حقها كتير وبتكسرها بس هي كانت بتسامحها حتى دلوقتي بتفكر تسامحها عايزه ترجعها تاني وتحكيلها قد اي هي بتحبها بجد وقد اي بتتمنى هي كمان تلاقي حبيب عمرها بدأت ميار تعيط ومن جواها نفسها ترجع مي مي صاحبتها الوحيده الصداقة كدا بيكون في طرف بيدي ل الطرف التاني اكتر وبيحبه اكتر ف المقابل انه بيقلل منه ومن مستواه ومن أحلامه البسيطه رغم ان في صداقات كتير اوي بيكون فيها الطرفين بيدوا بتساوي الغدر بيجي من اقرب شخص واكتر شخص متتوقعش منه اي غدر حتى لو هو مبين انه بيحبك لازم أفعاله تبين دا بعد اسبوعين اسر: خدتي راحتك؟ ميار: عرفت ازاي ان انا هنا؟ اسر: كلمت مامتك سألتها وتسلم مكسفتنيش ميار: اسر انا قاطعها اسر: انا ال اسف ي ميار كان لازم اصارحك صدقيني انا محبتش قدك ولا غيرك ف حياتي عايزك تكملي الباقي من عمرك معايا انا بحبك ي ميار ميار بإبتسامه: وانا كمان بحبك اسر: علشان كدا بقا كتب الكتاب بكرا ميار: اي الهزار دا بقا اسر: والله حتى اتفقت مع طنط كمان في السجن مي بحقد: بقا انا تسجنيني ي ميار صدقيني مش هرحمك مش هرحمك وهرجع ست من المساجين: صوتك عالي لي ي بت مي: امشي من وشي دلوقتي انا مش فيقالك الست: نهارك اسود دا انتي ليلتك طين وبدأت ضرب فيها هي وكل المساجين تاني يوم والدة ميار: انا مش مصدقه ان النهارده كتب كتابك ميار: والله ي ماما ولا انا مصدقه انتي ال دبستيني والدة ميار بضحك: م الواد بيحبك اعمل اي بعد ساعه المأذون: بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير ميار: اي رايح فين اسر: تقريبا كدا زي م بيقولوا في حضن كتب الكتاب تسمعي عنه ميار بضحك: لا محدش كلمني ف الموضوع دا قبل كدا *☆الــنــٓـهــٓـ{ͳḫẻ}ــٓـايــٓـ{end}ــٓـةة☆*~ ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ 🦋قصـ📚ـص مبتعدين🐉عن العـ🌏ـالم ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ┄ׅ━ׄ 🎀══════ ګروِبِ خَأّصٌ بِلَصٌبِأّيِّأّ غٌيِّر مَخَتّلَطّ 🎀══════ 🔱أّلَګروِبِأّتّ أّلَمَشٍتّرګةّ 🔱 ════════════ تّيِّأّبِ.مَبِتّعٌدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 👗 حٌأّلَأّتّ.مَبِتّعٌدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 🎥 نِګتّ.وِأّقِتّبِأَّّسأّتّ.مَبِتّعٌدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 📝 مَلَصٌقِأّتّ.مَبِعٌتّدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 🤡 تّصٌأّمَيِّمَ.مَبِتّعٌدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 📸 دِردِشٍةّ.مَبِعٌتّدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 🫂 أَّّسلَأّمَيِّأّتّ.مَبِعٌتّدِيِّنِ.عٌنِ.أّلَعٌأّلَمَ.tt 🕌 مجموعة الفيس للقصص https://www.facebook.com/groups/2927698584138379/?notif_id=1628660854548047&notif_t=group_r2j_approved&ref=notif مجموعة التلجرام للقصص https://t.me/mh0998383583 قناة الوتساب للقصص https://whatsapp.com/channel/0029VaFcFDSHrDZp5tqeeu23 (◕‿◕✿) قراءة ممتعة للجميع (◕‿◕✿) 🪴🌸═════ღღ═════🪴🌸
Mostrar todo...
Log in or sign up to view

See posts, photos and more on Facebook.

Elige un Plan Diferente

Tu plan actual sólo permite el análisis de 5 canales. Para obtener más, elige otro plan.