es
Feedback
مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

مجلهٔ عسل طعم تلخ دارد.

Ir al canal en Telegram

فرانچسکا، من واقعا فکر می‌کنم تو وجود داری و تمام این داستان‌ها اتفاق افتاده. http://t.me/HidenChat_Bot?start=1281765614

Mostrar más
712
Suscriptores
+124 horas
-27 días
-1030 días
Archivo de publicaciones
ری‌اکشن‌های بامزه گذاشتم

به قول راس گلر، احساس می‌کنم یکی ساندویچم رو که تنها چیز خوب در زندگیم بوده رو خورده.

Repost from uzumaki.
سردرد و معده درد یکم دیگه ادامه پیدا کنه میتونم تنها هدف زندگیم رو این تعیین کنم که یک روزی بتونم معده درد و سردرد نداشته باشم.

Repost from Eternity and a day
همه میپرسن با درس و دانشگاه چه میکنی، ولی هیچکس نمی‌پرسه درس و دانشگاه با تو چه میکنه.

Still crying in daddy issues

AUD-20210223-WA0020.mp39.62 MB

ببخشیدها ولی این‌ها چه موجوداتی هستند بزرگ‌ کردید فرستادید دانشگاه-

It’s gonna be okay Everyone needs a bad day Remember you told me You’re not alone just pick up the phone and call me Whenever you’re feeling lonely

اگر با قیافم مشکلی نداشتم همین امشب کچل

Palaye-Royale-Wasted-Sorrow-128.mp33.42 MB

I keep feeling like I'm not enough, not enough, not enough But I don't run away from you

Repost from Hannigraham Cult
نمیدونم بخاطر فشار منتالی ای که هر لحظه بهم وارد میشه میخوام آدم بکشم یا چند ساعت تو بغل یکی گریه کنم