es
Feedback
بازارآموزان (بورس ایران)

بازارآموزان (بورس ایران)

Ir al canal en Telegram

حضور در بازار مالی ریسک فراوانی دارد و به همه توصیه نمی شود. رانت نداریم و معرفی سهم رانتی نداریم اگر دنباله روی تحلیل های ما هستید مدیریت سرمایه را رعایت کنید. ارتباط با ادمین: @sadmin25

Mostrar más
1 011
Suscriptores
+124 horas
+117 días
+1430 días
Archivo de publicaciones
#خودرو قبلا راجع به سهم خودرو تحلیل و ... کرده بودیم. با این دست فرمونی که پیش میره از مثبت های سهم برای خروج استفاده کنید. ع
#خودرو قبلا راجع به سهم خودرو تحلیل و ... کرده بودیم. با این دست فرمونی که پیش میره از مثبت های سهم برای خروج استفاده کنید. علت چی هست؟ چون به نظرم تارگت ریزش وحشتناک 20 تومنی شدن رو داره یعنی 50% ریزش دیگه. الخیر فی ماوقع

#های_وب جوری نابودش کردن که داره میره واسه 25 تومنی شدن!! روح سهامداران شاد
#های_وب جوری نابودش کردن که داره میره واسه 25 تومنی شدن!! روح سهامداران شاد

#فوری مذاکرات جهت تعلیق اقدامات و خروج ایران از فهرست پرخطر موسوم به لیست سیاه FATF بعد از حدود ۶ سال در شهر مادرید اسپانیا ببن ایران و گروه اقدام مالی برگزار خواهد شد.

سایپا: به علت بازسازی و تعمیرات ماشین آلات و تجهیزات، از ۲۱ تا ۲۵ مرداد را تعطیل اعلام می‌کنیم. ‌ سایپا و ایران‌خودرو هر دو در یک تاریخ درگیر بازسازی و تعمیر ماشین‌آلاتشون شدند. احتمالاً نتیجۀ مقارنۀ زحل و عطارده ــ شاید هم قمر در عقربه.

به دلیل ناترازی انرژی و لزوم صرفه جویی در این حوزه، ایران خودرو ۵ روز تعطیل شد😂

🔴 ابلاغ قانون مالیات بر عایدی سرمایه (مالیات بر سوداگری) 📌 دارایی‌های مشمول مالیات: املاک و اراضی (به جز اولین مسکن) خودرو و سایر وسایل نقلیه طلای فیزیکی، سکه، شمش و جواهرات ارزهای خارجی و رمزارزها سهام و اوراق غیر بورسی ❌ دارایی‌های معاف: سهام و صندوق‌های بورسی (از جمله صندوق‌های طلا) اولین خانه و خودرو هر فرد انتقال بلاعوض به بستگان درجه یک ⏳ نرخ مالیات بر سود دارایی‌ها بر اساس مدت نگهداری به شرح زیر است: اگر دارایی کمتر از یک سال نگهداری شده باشد، نرخ مالیات ۳۰ درصد است. برای نگهداری بین یک تا دو سال، مالیات ۲۰ درصد است. اگر بین دو تا سه سال نگهداری شود، مالیات ۱۰ درصد خواهد بود. دارایی‌هایی که بیش از سه سال نگهداری شده‌اند، معاف از مالیات هستند. 📍 مالیات فقط بر سود فروش (تفاضل قیمت فروش و قیمت خرید) اعمال می‌شود و نرخ‌ها به تدریج با طولانی‌تر شدن مدت نگهداری کاهش می‌یابد.

در شرایط فعلی یک برگ سهم در بورس تهران نمیخرم. به شما هم توصیه ای برای خرید سهم ندارم.

بازگشایی ناجور خودرو

صندوق عیار تا اطلاع‌ ثانوی متوقف شد! پیام ناظر: به اطلاع مي رساند به دليل اختلال در محاسبه nav صندوق طلاي عيار ، نماد معاملاتي اين صندوق تا اطلاع ثانوي متوقف خواهد شد. ➖توضیح: صندوق عیار در حال حاضر سقف ظرفیت واحدهای خود را پر کرده و از روز گذشته با افزایش حباب همراه بوده به طوری که حباب این صندوق در حال حاضر به مرز ۲٪ افزایش یافته است. از طرفی نگاهی به NAV ابطال در سایت صندوق و تابلوی TSE، نشانی از اختلال ندارد و به نظر می‌رسد که این توقف نماد دلایل دیگری نیز داشته باشد! 🗓 ۷ مرداد ۱۴۰۴

#شاخص_کل همه به پیششش همه به پیشششش میریم به سوی 2109000 واحد!!! مثبت های بورس رو برای فرار مد نظر داشته باشید
#شاخص_کل همه به پیششش همه به پیشششش میریم به سوی 2109000 واحد!!! مثبت های بورس رو برای فرار مد نظر داشته باشید

#دیوار درخواستِ ورود به بورس داده، امنیتی‌ها گفتن به شرطی می‌تونین وارد بورس بشین که حسام آرمندهی صاحب دیوار، تو هیئت مدیره ن
#دیوار درخواستِ ورود به بورس داده، امنیتی‌ها گفتن به شرطی می‌تونین وارد بورس بشین که حسام آرمندهی صاحب دیوار، تو هیئت مدیره نباشه! واقعا عجیبه! به کسی که خودش این شرکت رو راه‌اندازی کرده، می‌گن از نظر ما صلاحیت نداری تو شرکت خودت باشی. اون هم توییت زده و شرط ورود به بورس رو رد کرده. به بورس هم گفته بازارچه!

شاخص کل امروز هم 42 هزار واحد ریخت

🔴🔵⚫️👈درگیری فیزیکی شدید در مجمع پدیده شاندیز 🔷👈در مجمع عمومی شرکت پدیده شاندیز (گشان) درگیری فیزیکی شدیدی اتفاق افتاده است. 🔷👈برخی از سهامداران مدعی شدند شدت درگیری به حدی زیاد بوده که کار به پرتاب گاز اشک‌آور کشیده و پس از آن عوامل برگزاری مجمع مجبور شده‌اند با ماسک در محل برگزاری مجمع حضور یابند./شهربورس @Arzeh1avalieh 👈 کانال عرضه اولیه

کاهش 40 درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه شرایط رکودی قیمت‌های جهانی و داخلی باعث شده  افزایش نرخ محصولات متناسب با هزینه ها نباشه و فولاد مبارکه به شدت تحت فشار قرار بگیره

امروز متوجه شدم متاسفانه کاظم نادرعلی فوت شده. روحش شاد

نظر من که مشخص و واضح خروج زدن از بازار در مثبت هاست. اگر قصد ماندن در بازار دارید می توانید اوراق اختیار فروش تبعی(همون بیمه سهام) رو بخرید. یک طرح کمونیستیه برای این که سهامدار با موندن در بازار حداقل اندازه سود بانکی رو بگیره. انجام دادنش بهتر از انجام ندادنش هست. به نظرم انجام بدین.

مشتریان گرامی به اطلاع می رساند صندوق تثبیت بازار سرمایه، به منظور حمایت از سهامداران حقیقی، اوراق اختیار فروش تبعی همیار را تا روز سه شنبه 1404/04/31 عرضه می‌نماید. حداکثر تعداد قابل خریداری توسط اشخاص حقیقی 1 سهم با قیمت 1 ریال می‌باشد. لطفا قبل از خرید این اوراق جهت اطلاع از دارایی پایه، شرایط اعتبار اوراق و شرایط اعمال و سایر موارد اطلاعیه پیوست را مطالعه و یا به سایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران مراجعه نمایید.

واگذاری #خساپا با تایید سران قوا به جریان افتاد «سیر مراحل واگذاری سهام خودروسازی طبق قانون برنامه به قوت خود باقی است. از آنجایی که مسئولیت این امر بر عهده سازمان خصوصی سازی و وزارت صمت می‌باشد، طبق اطلاعیه و دستور آنها عمل کنید.

#فولاد از عجایب روزگار این بود که قبل از جنگ گفتم این سهم اصلا شرایط خوبی نداره و ریخت تا جایی که علامت زدم. هیچ توصیه ای به
#فولاد از عجایب روزگار این بود که قبل از جنگ گفتم این سهم اصلا شرایط خوبی نداره و ریخت تا جایی که علامت زدم. هیچ توصیه ای به خرید این سهم در قیمت های فعلی ندارم بلکه توصیه می کنم در هر مثبتی که دیدید خودتون رو نجات بدین.

➕برسد به دست مسولین بی کفایت ..