es
Feedback
ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

ɢᴀʟᴀᴛᴀ'ᴅᴀ ʙɪʀ sᴇᴠᴅᴀ 🤍

Ir al canal en Telegram
1 986
Suscriptores
+124 horas
-67 días
+230 días
Archivo de publicaciones
Aslında seni gökyüzüne benzetebiliriz benden çok uzakta olan ama dünyamı aydınlatan gökyüzüne :)

Mesele daha iyisini bulmak değil, gönül kimi severse aşk onda güzeldir..

Keşkelerle başlayıp neyselerle bitirdik iyki varsından kendine iyi bak'a geldik şimdi değil ama bir gün anlayacaksın seni senden çok sevdim de görmedin.

Mesafeleri önemsemeyin, çok sevin.

"Günler git gide kısalıyor, yağmurlar başlamak üzere. Kapım ardına kadar açık bekledi seni. Niye böyle geç kaldın?"😑
"Günler git gide kısalıyor, yağmurlar başlamak üzere. Kapım ardına kadar açık bekledi seni. Niye böyle geç kaldın?"😑

Aşk nedir ? Uzakta olmasına rağmen sadık kalıp dokunmadan sarılmadan sevmektir onca mesafeye rağmen pes etmemektir.

🥹❤️‍🩹'
🥹❤️‍🩹'

"bazen cevabı zaten biliyorsundur ama henüz kabullenmeye hazır değilsindir🫠❤️‍🩹"

Acaba sevilmeye layık bir insan degil miyidim?

Basit kişiler çok ilgi görür, kaliteli kişiler ise hep yalnızdır, çünkü kolay elde edilenin acısı çok olur.

Bazı şeylerin açıklaması yoktur Sadece beni istemedi dersin biter.

bazıları çok sevilir bazılırıda Sezan aksunun şarkılarını ezbere bilir.

"Perişan bir haldeyim, fakat içimde kendimden bile sakladığım bir ümit varr..."

Sezan aksunun dediği gibi dünyanın en boş çabalarından biri sizi üzen birine, sizi ne kadar üzdüğünü anlatmaya çalışmaktır.