es
Feedback
「بِه‌ليمـو」

「بِه‌ليمـو」

Ir al canal en Telegram

و با اين‌همه ما به اين جَهان نيامده‌ايم، كه به آسانی بِميريم. آن‌هم در سپيده‌دَمی كه بویِ ليمو می‌آيد.. 💌: t.me/BChatPlusBot?start=sc-0pYCaVjAm2IZ

Mostrar más
1 006
Suscriptores
+1624 horas
+357 días
+3530 días
Archivo de publicaciones
و گریز از تو بی‌فایده است. تو در من وجود داری، مثلِ جنگ در خاورمیانه.

و گریز از تو بی‌فایده است تو در من وجود داری، مثلِ جنگ در خاورمیانه.

sticker.webp0.25 KB

رَهِ آسمان درونست پرِ عشق را بجُنبان پر ِعشق چون قوی شُد غَمِ نردبان نمانَد../ - مولانا

چیزی زِ من گُم شده اما ندانمش. شاید اُمید؟ شاید فراموشی. خود را گُم نموده‌ام؟ شاید تویی که گُم شده‌ای؟ نه، انگار گُمشده منم. - محمود درویش

این جُمعه رو هم با چاوشي بخیر کردیم؛

در زندگی بعدی‌ام امّا نیلوفرِ آبیِ کوچکی خواهم شد شناور بر روی برکه‌ی محبّت و مهربانی.

تغییر دادن ذهنیتت از «چرا این اتفاق برام افتاد؟» به «این اتفاق می‌خواد چی یادم بده؟»، بازی رو عوض می‌کنه.

همچو موج، از تُهمتِ دامِ تعلُّق فارِغیم.

همچو موج، از تُهمتِ دامِ تعلُّق فارِغیم.

sticker.webp0.52 KB

اُمید شاید در صفحه‌ی بعدی باشد، کتاب را نبند../ - جمال ثریا

بیا به نبودن خیانت کنیم و یکدیگر را ببینیم! - محمود درویش

بعضی روزام زندگی؛ توو بَغَلای مُحکَم، بویِ نی‌نی، خنده‌های پُشتِ هم، غروب، وَ ماه و تک سِتاره‌‌ی آسِمون خُلاصه می‌شه🪴.

بعضی روزام زندگی؛ توو بَغَلای مُحکَم، بویِ نی‌نی، خنده‌های پُشتِ هم، غروب، وَ ماه و تک سِتاره‌‌ی آسِمون خُلاصه می‌شه☁️.

photo content
+1

عزیزکم ……… رازِش فقط و فقط استفاده نکردن از کرم‌پودر و استفاده‌ی مُداوم از ضدآفتابه. اگه در کنارش حواستون به مصرفِ قند هم باشه که چه عااالی♥️.

به ماام بگو چطوری پوستت اینقدر مثل ماه میدرخشه🫠✨‌ ‌ ‌‌‌ ‌

بیا نترسیم زهرا، بیا از زندگی نترسیم. از ماجَرا. از قصّه. بیا از جَریانِ زندگی نترسیم. هرچیزی هم که بشه، من و تو همو داریم. من و تو و خورشید و آسِمون ../

photo content
+1