es
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Ir al canal en Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Mostrar más
192
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-230 días
Archivo de publicaciones
‏يه قسمت هايى از وجودم خاموش شدن كه واقعا دوستشون داشتم، متاسفم براى خودم كه نتونستم ازشون در برابر بزرگسالی محافظت كنم...

از اون ریمیکس خوبا 🫠🫠🥰🥰 #remix @missinghalff

‏و یهو تبدیل شدم به کسی که دیر جواب می‌ده، تنهایی رو ترجیح میده، اگر انرژی منفی حس کنه، ناپدید میشه و اگر دیگه کسی باهاش در ارتباط نباشه، براش اهمیتی نداره...😊

🆕🔥 @missinghalff

💔💔💔

Repost from Fake smile : )
«من متأسفم که به اینجا رسیدم. نمی‌خواهم کسی را مقصر بدانم، فقط خسته‌ام و دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.» • نامه خودکشی آنتونی بردلی– نویسنده مشهور‏ @fakesmilez

به یک روز بعد از مُردنم فکر میکنم به آدم‌هایی که بی‌تابِ جای خالی من، گریه می‌کنند. به خاطراتم، که ناباورانه در ذهن عزیزانم مرور خواهند شد. به یک سال بعد از مردنم فکر می‌کنم به آدم‌هایی که، آخرین اشک‌هایشان را برای نبودنم، می‌ریزند؛ و آماده می‌شوند برای فراموش کردنم...🙂💔 برای دلبستگی‌ها و دلخوشی‌های تازه به پنج سال بعد از مردنم فکر می‌کنم؛ به آدم‌هایی که دیگر مرا یادشان رفته :) و به دنیایی که بدون وجود من هم پابرجاست...🖤

🙂🙂💔💔

به یک روز بعد از مُردنم فکر میکنم به آدم‌هایی که بی‌تابِ جای خالی من، گریه می‌کنند. به خاطراتم، که ناباورانه در ذهن عزیزانم مرور خواهند شد. به یک سال بعد از مردنم فکر می‌کنم به آدم‌هایی که، آخرین اشک‌هایشان را برای نبودنم، می‌ریزند؛ و آماده می‌شوند برای فراموش کردنم...🙂💔 برای دلبستگی‌ها و دلخوشی‌های تازه به پنج سال بعد از مردنم فکر می‌کنم؛ به آدم‌هایی که دیگر مرا یادشان رفته :) و به دنیایی که بدون وجود من هم پابرجاست...🖤

🙂🙂💔💔

🍻💔

این ساعت از شب، همون نقطه‌ایه که می‌فهمی حالت واقعاً خوب نیست...🚶‍♂

‏روح من زیبا بود، اما تو در آن رنج کاشتی.

غم انگیز ترین قسمت رابطه اونجاست که حسین صفا میگه: تصورم از تو دودِ هوا شد و رفت...

از اون ریمیکس خوباااا 🤤🥰 #ارسالی_شما #remix @missinghalff

‏بدترین حالت موقعیه که خودت خوب نیستی ولی میخوای حال یکیو خوب کنی و چیزایی میگی که خودتم قبولشون نداری.

🖤

شایدم اصلا‌ً تو آینده‌ای که نگرانشم، من نباشم!

Repost from Dopamine💗🚬
یه فکت راجب پسرا : وقتی تو زندگی شخصیشون به مشکل میخورن سعی میکنن دختری که دوسش دارن و از خودشون دور کنن ک بهش آسیب نزنن 😄👌🏻

.