es
Feedback
| نیمه گمشده |

| نیمه گمشده |

Ir al canal en Telegram

And in the end, if one day I am not here, a memory of me will remain here...🖤 پیام ناشناس: 👇 https://t.me/BChatBot?start=sc-028e28c135

Mostrar más
192
Suscriptores
Sin datos24 horas
Sin datos7 días
-230 días
Archivo de publicaciones
آرزو میکنم با آدم‌های چشم و دل سیر معاشرت کنید، با آدم‌های چشم و دل شراکت کنید، با آدم‌های چشم و دل رفاقت کنید و با آدم‌های چشم و دل سیر همکار باشید، نود درصد مشکلات از گشنه بودن و تنگ نظریه، گشنه در مال دنیا، گشنه در جنس مخالف، گشنه در هر چیزی...😊

قبل از اينكه به من دروغ بگى خوب فكر كن چون من معمولا چيزايى ميپرسم كه از قبل ميدونم...😅

‏کل روز رو غیب میشه بعد شب میادش میگه چخبر چیکارا میکنی؟ هیچی. دارم علاقمو نسبت بهت از دست میدم. تو چیکار میکنی؟

با تمام وجود غمگینم...🖤

آدمیزاد همین شکلی یهو ذوقش تموم میشه و همه چی به چشمش حقیر و کوچیک میاد به یکباره، تو یه شب، تو یه لحظه، تو یه نگاه !🖤

من توی زندگی فهمیدم هر جا بودی که قدرتو ندونستن یجا دیگه هست که حتی بیشتر از چیزی که انتظار داری قدرتو میدونن پس رها کن عزیز من و بزار زندگی ببرتت جاهای بهتر....😊

‏غمگین‌ترین مصرع؟ ‏«بعد از تو هیچ در دلِ سعدی گذر نکرد.»

):🙂💔

+ آدم اصیل؟ - کسی که حرمت نون و نمک حالیشه

🖤

تلافی كنم؟ ‏تو سبک زندگيت خودش تاوانه.

تهش یه جایی بالاخره قبول میکنی که باید رها کنی، نه چون نخواستی، چون نمی‌شد. چون گاهی علی‌رغم همه تلاش‌هات، نمی‌تونی بعضی چیزها رو تغییر بدی...☺️

هر اتفاقی که خوشحالت میکنه رو پرایوت نگه دار...👌

خدایا منو بخاطر خوبیایی که به دیگران کردم ببخش! تو یه چیزی میدونستی دهنشونو سرویس کرده بودی😅

از اون ریمیکس خوباااا 🤤🥰 #ارسالی_شما #remix @missinghalff

هوا،هوایِ بپوش بیام دنبالِتِ...🫠

🖤

درد منو قوی نکرد! فقط روح و ذوق زندگی کردن رو ازم گرفت...🙂💔

و چه شوق هایی که در من خاموش شد...

8:06...💔