es
Feedback
- 𝘛𝘩𝘦 𝘋𝘪𝘔𝘪𝘵

- 𝘛𝘩𝘦 𝘋𝘪𝘔𝘪𝘵

Ir al canal en Telegram
166
Suscriptores
-124 horas
-27 días
+1530 días
Archivo de publicaciones
برسونید دست یاری مادر ارزشمند ترین موجود دنیاس.

سلام دوستان عزیز 🌹 خداروشکر بعد از ماه‌ها شیمی‌درمانی، روند درمان مامانم امیدوارکننده بوده، اما پزشک تأکید کرده که برای ادام
+1
سلام دوستان عزیز 🌹 خداروشکر بعد از ماه‌ها شیمی‌درمانی، روند درمان مامانم امیدوارکننده بوده، اما پزشک تأکید کرده که برای ادامه درمان باید از نمونه خارجی و قوی‌تر دارو استفاده کنیم و اینجوری روند مثبت تری روی بدن داره. متأسفانه هزینه این دارو خیلی بالاست و از توان ما خارج شده. راستش تا امروز هر کاری از دستمون برمی‌اومد انجام دادیم، اگر براتون مقدور بود، حتی کوچک‌ترین مبلغ هم می‌تونه کمک بزرگی باشه و باعث بشه درمان بدون وقفه ادامه پیدا کنه همچین مبلغی هم از طریق فروش بعضی از وسایل خونه بدست اومد و آگهی هایی که توی دیوار گذاشتیم ولی مبلغ به حد خرید داروها نرسید.(اگر میشه برای ادمینای چنلای دیگه و یا حتی توی دیلی خودتون قرارش بدید بازم کمک میکنه)🫀🥲 5894 6312 0988 2216 6037 9982 4425 5385 زینب پاپی ممنون میشم کوچک ترین کمکی رو دریغ نکنید. 🙏❤️

پست جدید داریم اینستا https://www.instagram.com/p/DZ2JPoijJSZ/?igsh=MTB5ZTdqczlvNmFqOQ== خوشحالم کنید

Repost from N/a
A view I get to see from my bedroom window almost every day 💙🧡 Somewhere between the blue hour and the last light. 📍 Shira
+3
A view I get to see from my bedroom window almost every day 💙🧡 Somewhere between the blue hour and the last light.
📍 Shiraz @Dimture

New post 🐈

What do you think caught its attention? 😾 #Meow #Cat #catphotography #petphotography #animalphotography - Dimture Photography https://www.instagram.com/p/DZt1U4gMiLu/?igsh=MXNlaDhvdmF0Y2p4cQ==

این مدت تمرکزم بیشتر روی عکاسیه تا موسیقی پس یه لطف کنین دیمچر پیکچرز رو داشته باشین اگه براتون عکس و عکاسی جالبه بیشتر از حیوونا و طبیعت عکاسی میکنم

یه لایک و کامنت و فالو به پیج عکاسی ما نمیرسه؟ 🧘🏼‍♂ https://www.instagram.com/p/DZqXy-4Mo6R/?igsh=MWt2MGFuNXh2cjk3cQ==

همیشه موزیکاش تو پلی لیستم بود چه خاطراتی ساخت واسم برای چندین سال آرتیست بامزه ای بود.

R.I.P Oliver Tree 💔

Oliver Tree - Life Goes On.mp36.45 MB

Invador - DiMit (Demo) @TheDiMit

Repost from N/a
اقایون و خانما پیج عکاسیمو داشته باشین هنوز راه نیوفتاده ولی عکسایی که گرفتمو میخوام توش آرشیو کنم ماچ بهتون https://www.instagram.com/dimture?igsh=MW1lZm1pNnAxaWttOQ==

این صحنه رو هیچوقت فراموش نکنیم

برای رذل و ولگرد‌های وزارت اطلاعات، امثال توماج صالحی، مردم شیراز در انقلاب شیر و خورشید در دی ماه بر پارچه‌‌های بزرگ نوشتند:
برای رذل و ولگرد‌های وزارت اطلاعات، امثال توماج صالحی،  مردم شیراز در انقلاب شیر و خورشید در دی ماه بر پارچه‌‌های بزرگ نوشتند: م*گ بر هر کی بگه ما از گرسنگی انقلاب کرده‌ایم.

Repost from Iranian Minds
چقدر شوق داشت و عاشق زندگی کردن بود :) جاویدنام رها بهلولی‌پور 🖤 @IranianMinds

ایران ما، امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد نیروهای ملی نیاز دارد. چه با حمایت خارجی و چه بدون آن، سرنوشت ایران در دستان خود ماست. ما از این رژیم فرسوده و درمانده نیرومندتریم. ما از مزدورانی که برای نمایش‌های تبلیغاتی به خیابان فرستاده می‌شوند، مصمم‌تر و استوارتریم. @OfficialRezaPahlavi

Repost from N/a
نمیشناختمت ولی پنج ماهه از فکرت بیرون نیومدم شاید گه‌گاهی بخندم خودمو سرگرم کنم طوری تظاهر کنم انگار سلامت روان دارم یا بنظر بیاد همه چیزو از یاد بردم ولی حقیقت اینه پنج ماهه هرجارو نگاه میکنم یاد شماها میوفتم، یاد این میوفتم که شماها زندگی رو از هرکسی بیشتر بلد بودید ولی همون زنده بودن و زندگی رو طوری ازتون گرفتن که ماهم پنج ماهه دیگه همون یه ذره زندگی رو هم نداریم نمیشناختمت ولی از الان تا باقی عمرم به این فکر میکنم که هیچکسو شجاع تر از تو و تو و تو ندیدم پسر های قهرمان دختر های شجاع مادرای فداکار و پدرای زحمتکش همتون برای همیشه تو قلب من و میلیون ها نفر دیگه میمونید حتی اگه گاهی تظاهر کنیم که زندگیمون نرمال شده هیچ چیز هیچوقت برای ما نرمال نمیشه ما هم همزمان با شما اون چند شب کشته شدیم اما به نوعی زنده ایم و تو این جهنم تموم نشدنی گرفتاریم نمیشناختمت ولی همیشه الگو و اسطوره زندگی من باقی میمونی، روحتون در آرامش. @MiladAfterMidnight

sticker.webp0.34 KB