El servicio también está disponible en tu idioma. Para cambiar el idioma, pulseEnglish
Best analytics service

Add your telegram channel for

  • get advanced analytics
  • get more advertisers
  • find out the gender of subscriber
CategoríaSin especificar
Ubicación del canal e idioma

audience statistics Rahsia Rezeki Melimpah69

Formula Tarik Rezeki Formula terbukti berjaya untuk menarik rezeki yang melimpah ruah, kebahagiaan hati, kekayaan harta dan jiwa, serta KEBERKATAN hidup di DUNIA dan AKHIRAT  @Qila_Shakila   https://t.me/joinchat/AAAAAFTeEjt66HvdaNovAg  
Mostrar más
3 984-1
~188
~32
4.72%
Calificación general de Telegram
Globalmente
662 692lugar
de 6 948 612
9 815lugar
de 144 811

Género de suscriptores

Averigua cuántos suscriptores masculinos y femeninos tienes en el canal.
?%
?%

Idioma de la audiencia

Descubre la distribución de los suscriptores de canales por idioma
Ruso?%Inglés?%Árabe?%
Crecimiento del canal
GráficoTabla
D
W
M
Y
help

La carga de datos está en curso

Duración del usuario en el canal

Descubra cuánto tiempo permanecen los suscriptores en el canal.
Hasta una semana?%Viejos?%Hasta un mes?%
Ganancia de suscriptores
GráficoTabla
D
W
M
Y
help

La carga de datos está en curso

Since the beginning of the war, more than 2000 civilians have been killed by Russian missiles, according to official data. Help us protect Ukrainians from missiles - provide max military assisstance to Ukraine #Ukraine. #StandWithUkraine
RENUNGAN SEBELUM LENA "Dunia adalah darul asbab. Hitam putih kehidupan akhirat seseorang dicorakkan oleh diri sendiri. Kegagalan mengikut apa yang diperintahkan Allah akan menimpalah azab daripada Allah" #kalam_TokGuru JOM BACA AL MULK SEBELUM TIDUR 🌸 🌹
38
0
Bahagia sebenar itu.. apabila kita mencintai Allah. Bahagia itu bila kita kembali pada Allah. Kita kembali pada Allah, rahmat Allah memenuhi kehidupan kita. . Apabila Allah sayang kita, mudahlah segala-galanya. Apabila Allah kasih kita, hidup kita akan bahagia. Kita taat perintah Allah, hidup kita akan bahagia. Kita memperbaiki amalan hidup kita, kita akan bahagia. . “…Sesungguhnya rahmat Allah itu dekat kepada orang-orang yang memperbaiki amalannya...” (Surah Al-A’raaf 7:56) 🌸 🌹
Mostrar más ...
53
0
Peringatan buat kita semua sblm tido... Antara kita sedar atau tidak, apabila kita diuji, mungkin orang sekeliling kita ada menasihati. Hati pula sentiasa berbisik. "Allah uji sebab nak hapus dosa" Ya betul,tapi, kenapa ek, kadang² ada juga kita rasa makin sedih, makin kecewa, makin meratapi dosa. ALLAH jua diajukan soalan, mengapa dan kenapa aku diuji??? Sahabat semua, ALLAH dah jawab dalam kalam sucinya. بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ (1 1. Bukankah Kami telah melapangkan untukmu dadamu?, وَوَضَعْنَا عَنكَ وِزْرَكَ (2 2. Dan Kami telah menghilangkan daripadamu bebanmu, الَّذِي أَنقَضَ ظَهْرَكَ (3 3. Yang memberatkan punggungmu? وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ (4 4. Dan Kami tinggikan bagimu sebutan (nama) mu. فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا (5 5. Karena sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan, إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا (6 6. sesungguhnya sesudah kesulitan itu ada kemudahan. فَإِذَا فَرَغْتَ فَانصَبْ (7 7. Maka apabila kamu telah selesai (dari sesuatu urusan), kerjakanlah dengan sungguh-sungguh (urusan) yang lain, وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَبْ (8 8. dan hanya kepada Tuhanmulah hendaknya kamu berharap. Surah Al-Insyirah (Ayat 1 - 8) Dengar & faham bicara ALLAH ini, ada manfaat yang boleh kita peroleh & pandanglah setiap ujian atau kepahitan yang kita lalui ada sisi indah di sebaliknya. Dalam surah ini ada ayat yang ALLAH ulang kali, cuba perhati. 🌸 🌹
Mostrar más ...
51
0
Kadangkala, Allah sukarkan jodoh kita, Tetapi apabila sudah selamat berumahtangga, Dia mudahkan rezeki menimang cahaya mata. Kadangkala, Allah sukarkan kita menimang cahaya mata, Tetapi Dia rezekikan suami /isteri yang memahami serta menerima kita apa adanya. Kadangkala, Allah sukarkan kita dengan suami/ isteri yang sering membuat hati menjeruk rasa, Tetapi Allah mudahkan dengan kehadiran anak-anak penyejuk mata. Kadangkala, Allah payah dan sukarkan kita dalam mendidik cahaya mata, Tetapi Dia mudahkan dengan pelbagai ilmu keibubapaan yang membuatkan anak-anak tidak derhaka. Dan kadangkala, Allah sukarkan kita dengan perkara-perkara yang ada (di atas), Tetapi Allah mudahkan kita dalam kerjaya juga beramal kepadanya. Dan ada juga ketikanya, Allah sukarkan kita dengan segala-galanya, Tetapi Allah mudahkan kita menjadi hamba-Nya yang Dia redha. Subhanallah, Nikmat Allah itu luas. Kadangkala, Tidak terjangkau dek akal fikir, Namun membuat kita kerdil saat kita menyedarinya, Lalu tinggal kita yang harus memilih, Mahu menjadi orang biasa-biasa, Atau menjadi Hamba Allah yang luar biasa, Yang lebih kaya hati dan jiwanya berbanding emosinya. -Bahagian Dakwah, Jakim 🌸 🌹
Mostrar más ...
60
1
Kenapa.. Bila baca FTR, cepat je berlaku perubahan. Ramai beri feedback, tetiba sales mencanak. Bukan sebab black magic ke apa.. Hehe Sebabnya FTR perbetulkan balik kefahaman tentang konsep rezeki sebenar. Menjadikan kita letakkan sepenuh keyakinan pada Yang Memberi Rezeki. Bukan lagi pada usaha kita yang bagai nak rak tu. Huhu . Kami dah berjaya bantu lebih 40,000++ Pembaca di Malaysia, Brunei dan Singapore.🥰🥰 Fast Action Fast Result. Jangan bertangguh dan upgrade ilmu Back To Allah. 👇👇👇
Mostrar más ...
69
0
Ada orang diuji dengan suami curang. Ada orang diuji dengan isteri yang bermasalah. Ada orang diuji dengan kawan yang tikam belakang. Sebenarnya ujian ni tak lain tak bukan, ia untuk kita muhasabah diri. Berilah alasan apa pun sehingga 7 petala langit dan bumi, jawapannya cuma satu “muhasabah diri”. Bagaimana nak muhasabah diri? Saat ditimpa ujian, cari Allah dulu. Usah pertikaikan dan menuding jari pada orang lain. Sebaliknya lihat dan nilai kekurangan diri. Sungguh. Menilai dan mencari kekurangan diri adalah perkara yang susah kita lakukan. Ia sangat pahit untuk kita hadap, tapi lebih baik untuk kita bersihkan diri daripada kejahilan serta dosa sendiri. Biarpun di dunia kita terasa bebannya, namun di akhirat sana terasa nikmatnya. "Barang siapa yang sering bermuhasabah pada dirinya, nescaya dia akan temui keringanan pada hari akhirat kelak." -Imam Al-Ghazali- Ya. Allah beri kita ujian, kerana di pengakhiran jawapannya adalah muhasabah diri dan berbalik pada Allah. 🌸 🌹
Mostrar más ...
81
0
BERSIHKAN KOLAM JIWA Kenapa kene bersihkan kolam jiwa? Cuba bayangkan, satu kolam yang terbiar, dan dipenuhi sampah sarap yang busuk dan hanyir..Adakah orang akan mendekatinya? . . Tidak, bukan? . . Dan cuba bayangkan pula satu kolam yang bersih, dekelilingi rumout yang cantic, bersih dan tiada sampah.. Menyegarkan bukam? Indah je kalua mata melihat.. . . Begitulah umpamanya.. . . Hati manusia ini memang sifatnya mudah berbolak balik, sebab itu kita kene cuci & ‘setting’ hati kita betul betul supaya ia menjadi bersih.. . . Nak setting hati agar jadi bersih, kita kene sentiasa uograde ilmu & pengetahuan kita.. Kene sentiasa ingat “WHY FACTOR” kita dihidupkan di dunia ini.. . . Jadi, jangan berlengah & Jom bersihkan Kolam Jiwa.. . . Pesan Rasul.. “Apabila hati manusia luar biasa, pasti hidupnya luar biasa.. Segalanya di puncak, segalanya nikmat..Tuhan Redhaiu dan manusia sukai” . . Nak tahu lagi bagaimana nak bersihkan hati agar rezeki lancar dan masuk bertubi tubi? . . Jom dapatkan FTR..❤️
Mostrar más ...
85
1
Allah سبحانه وتعالى kurniakan kita 2 mata. Satu mata untuk lihat kebaikan orang. Satu mata untuk lihat keburukan diri kita sendiri." "Andai seseorang itu ada 99 keburukan dan hanya 1 kebaikan, maka abaikanlah keburukannya itu, dan lihatlah pada kebaikannya." "Orang yang selalu melihat keburukan diri sendiri, tidak akan ada masa, melihat keburukan orang lain." — Ustaz Iqbal Zain Al-Jauhari 🌸 🌹
74
0
Kita percaya bahawa setiap pertemuan itu Allah aturkan sama ada untuk memberi pengajaran atau sebaliknya. • Bukan saja-saja Tuhan izinkan kita kenal. • Siapa tahukan melalui sebuah perkenalan itulah yang menjalin hubungan sehingga ke hari tua. • Siapa tahukan melalui sebuah perkenalan itulah yang akan membawa kita menuju redhaNya. • Siapa tahukan melalui sebuah perkenalan itulah yang akan membawa kita mengenal erti 1001 makna kehidupan. 🌸 🌹
Mostrar más ...
81
0
When you feel down, just pause from anything that makes you feel tired. It's simple. Just pause. Just for a while. Salam Maghrib kesayangan 😘 🌺 🌹
118
0
Ada ILMU COPYWRITING POWER? Ada ILMU PEMASARAN POWER? Ada ILMU STRATEGI BERNIAGA POWER? Tapi hasil tiada? -_- Sebabnya ILMU KOLAM JIWA tiada (ELMU tentang EMOSI BERNIAGA) ~Tidak faham makna KAYA ~Tidak faham MATLAMAT KAYA ~Jiwa tertekan, tidak aman, murung, marah, sedih tidak tahu PUNCA? ILMU POWER BERNIAGA+ ILMU KOLAM JIWA = JUTAWAN DUNIA YANG DERMAWAN LAGI BERIMAN. Bagaimana hendak mencari ILMU KOLAM JIWA? ~pergilah seminar berbayar beribu-ribu Dr. Azizan. ~pergilah mana-mana seminar atau kelas perniagaan yang mahal-mahal jika mampu. ~atau pilihan lain, dapatkan 121 FTR Exclusive sebagai persediaan awal. Nora Yusof
Mostrar más ...
119
0
Tanpa sedar ramai isteri hari ini jadi dalang yang menyekat Rezeki Suami. . Hari ni ramai isteri yang ada pendapatan sendiri. Tak kurang yang incomenya melebihi suami. Timbul dalam hati, "tak apalah aku nak bantu suami aku. aku niatkan jelah sedekah pada suami aku" "tak apalah dia tak beri aku nafkah pun. kesian dia, banyak benda dia kena bayar, lagipun aku ada income sendiri" . Nampak macam biasakan? Tak ada yang salahkan? Sebenarnya apa? Sebenarnya ia seolah kita tak percaya dia boleh beri nafkah. Kita lah dalang yang menyekat rezeki kita sendiri. Kerana menghalang suami dari melaksanakan tanggunjawab yang diamanahkan Allah kepadanya. . Tanpa sedar kita sebagai isteri telah menyekat suami kita dari menjalankan tanggungjawab mereka. Sebab kita lah yang dah tutup jalan rezeki mereka dengan mengambil tanggungjawab mereka. . Formulanya mudah difahami, "ikut saja yang Allah perintahkan, kerana hanya Dia yang memberi Kekayaan dan Kecukupan" . Jangan ragu untuk meminta bahagian nafkah kita. Dah dapat tu, doakan lah suami pula ye, mohon dilancarkan rezeki asbab melaksanakan amanah Allah. Dapat sesuatu? FTR bukan hanya cerita duit, kisah rumahtangga pun kita ulas. . Nora Yusof. Elak Masalah Rezeki Anda Makin Bertambah Besar. Jom Cari Solusi nya disini :
Mostrar más ...
104
2
85
1
Wakaf Boleh Buat Pahala Terus Mengalir Wakaf merupakan salah satu ibadah yang amat dituntut memandangkan pahala wakaf itu akan terus mengalir selagi mana pewakafan itu terus dimanfaatkan oleh sesiapa sahaja yang memerlukan. Dalam sebuah hadis yang diriwayatkan daripada Abu Hurairah R.A, bahawa Rasulullah SAW telah bersabda: إِذَا مَاتَ الإِنْسَانُ انْقَطَعَ عَنْهُ عَمَلُهُ إِلاَّ مِنْ ثَلاَثَةٍ إِلاَّ مِنْ صَدَقَةٍ جَارِيَةٍ أَوْ عِلْمٍ يُنْتَفَعُ بِهِ أَوْ وَلَدٍ صَالِحٍ يَدْعُو لَهُ ‏ Maksudnya: “Apabila mati seorang manusia, terputuslah daripadanya amalannya kecuali tiga perkara: Sedekah jariah atau ilmu yang dimanfaatkan dengannya atau anak yang soleh yang mendoakan baginya." Riwayat Muslim (1631), al-Nasa’i (3651), al-Tirmizi (1376) dan Abu Daud (2880) Untuk Wakaf Ilmu klik disini:- Jom kita rebut peluang yang sungguh besar dengan Berwakaf pada hari ini. Semoga dengan pemberian ini dapat menambah keberkatan dan diiringi dengan kemudahan dalam setiap urusan kita di dunia dan akhirat terutama buat keluarga tersayang. Sahaja Aku Berwakaf Kerana Allah Taala. Klik disini Sesungguhnya biar amalan ini akan menjadi peneman kita di akhirat kelak. Aamiin Saya suka ingatkan orang yang suka diingatkan. FTRExclusive
Mostrar más ...
98
0
SALES SHAKLEE RM5000 DALAM MASA SEMINGGU 😱
106
0
Siapa ada masalah yang sama?? Alhamdulillah asbab FTR, masalah Tunggakan SETTLE.🥰 Dapatkan solusi disini. Alhamdulillah ramai buat menjadi ⤵️⤵️⤵️ ATAU terus klik link ni untuk order :
115
0
𝗕𝗲𝗹𝗶 𝘀𝗲𝗸𝗮𝗿𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗹𝘂𝗺 𝘁𝗲𝗿𝗹𝗮𝗺𝗯𝗮𝘁! Stok yang ada sangat 𝗟𝗜𝗠𝗜𝗧𝗘𝗗! Siapa cepat dia dapat. Hubungi agent Enuurpreneur yang sah dengan segera!
132
1
Ada orang tanya saya, boleh beri saya satu formula rezeki? Apa formula rezeki yang awak tahu? Jawapan saya 1) Hormati guru Kalau yang ini pun tak boleh buat, ilmu takkan sampai pada kita walau cerdik genius mana pun kita. Sama juga halnya guru-guru di sekolah masa kita kecil-kecil sampailah dah dewasa sekarang. Jangan sesekali memperkecilkan ilmu orang. Kita jangan sewenang-wenangnya mengeluarkan kata-kata "aku dah belajar bisnes, guru bisnes ini lebih bagus daripada guru-guru di sekolah" mereka tak pandai ajar orang buat duit. Agak-agak kalau guru-guru dekat sekolah, pensyarah-pensyarah yang ajar kita baca apa yang kita luahkan itu, rasa-rasa bagaimana agaknya perasaan diorang? Jangan sesekali. Nora Yusof. Dapatkan solusi disini. Alhamdulillah ramai buat menjadi ⤵️⤵️⤵️ ATAU terus klik link ni untuk order :
Mostrar más ...
122
1
99
0
Kami mengucapkan selamat menduduki peperiksaan SPM buat semua anak-anak, calon-calon SPM tahun 2022. Terima kasih para guru, para ibu bapa yang telah lama bersama-sama berjuang hingga ke saat ini. Semoga diberikan kelapangan hati dan ketenangan jiwa dalam menghadapi peperiksaan yang berlangsung.
104
0
Jika nak jadi jutawan, ikut apa yang jutawan buat. Bukan berangan-angan nak jadi Jutawan. Jutawan tidak lahir dengan kata-kata sahaja, tapi kata-kata yang seiring dengan perlaksanaan. Formularezeki adalah Formula terbaik yang pernah saya catat dalam hidup. Just follow and do. Tiada alasan lagi untuk gagal. Gagal? Wajib untuk sebuah kejayaan. Nak dibantu dengan Guideline FTR? Klik sini : Nora Yusof 🌸 🌹
Mostrar más ...
124
0
Saat nak beli buku FTR pun nangis. Sebab itu je duit yang ada pun. Tinggi kan tawakal? Lepas tu apa miracle Allah bagi? Kawan contact kata nak share komisen. Bukan sikit banyakkkk ☺️. Dapat lagi nikmat solat tanpa fikirkan dunia. Allahuakbar. Maka nikmat tuhanmu yang manakah yang kamu dustakan? ❤️ . Elak Masalah Rezeki Anda Makin Bertambah Besar. Jom Cari Solusi nya disini :
120
0
Impak luar biasa dari buku FTR ni, hanya yang pernah baca dan hadam lumat ilmu dalam buku ni akan tahu bagaimana rasanya rezeki itu ditarik datang kepada kita. Ini bukan guna kuasa 'black magic' ya. Kita buat amalan yang Allah suka untuk kita buat. Bila Allah dah jatuh sayang dengan kita pasti DIA akan makbulkan apa yang kita minta melalui ilmu yang betul yang kita amalkan. Ilmu yang ada dalam buku FTR ni mampu memberi panduan dan pedoman bagi anda yang tengah runsing, kepala pusing, kepala senget tu. Ia menggunakan bahasa santai agar anda mudah faham apa yang penulis ingin sampaikan. Nasihat saya sediakan sekotak atau dua kotak tisu semasa anda baca buku FTR ni. Sesuai dengan taglinenya . Memang sentap habis dan mungkin anda akan terkedu sekejap. Kami tidak bertanggungjawab sekiranya anda tidak berhenti menangis selama seminggu, sebulan, dua bulan malah setahun. Sebab ia memang diilhamkan khas untuk buat anda sentap menangis tak berhenti. 📲 Jom Upgrade ilmu, iman dan amal. Tak rugi untuk kehidupan anda. Bekalan akhirat kita in sha Allah. 😊☺️ 100% money back guarantee. ATAU terus klik link ni untuk order :
Mostrar más ...
160
1
133
1
ﺍَﻟﻠﻬُﻢَّ ﺻَﻞِّ ﻋَﻠَﻰ ﺳَﻴِّﺪِﻧَﺎ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ ﻭَﻋَﻠَﻰ ﺁﻝِ ﺳَﻴِّﺪِﻧَﺎ ﻣُﺤَﻤَّﺪٍ Zikrullah adalah salah satu sebab untuk mendapatkan pertolongan Allah. Dalam keadaan perang pun disuruh berzikir, apatah lagi dalam keadaan senang. Dalam keadaan genting, susah, gelisah, penawarnya adalah zikrullah. Dalam keadaan senang, nyaman, tenteram, aman, syiarnya adalah zikrullah. Sehingga zikrullah menjadi sebab kebaikan baik dalam keadaan senang ataupun susah. Al Habib Ali Zaenal Abidin Al Hamid 🌸 🌹
Mostrar más ...
156
0
📌 AL-QURAN REMINDER 💖 Apa Khabar Hati Harini? Harini Dah Baca Al-Quran Belum? 😇 🌸 🌹
146
0
اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ... Selamat Pagi Sahabat Syurga Semua... Semoga harini lebih baik dari samalam. 😊😊 Aamiinn Ya Allah Ya Mujib..❤️ 🌺 🌹
138
1
“Wahai Tuhan kami,berilah kami kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat,dan peliharalah kami dari azab api neraka”_Surah Al-Baqarah : 201_ Jom sama-sama kita biasa diri untuk berwakaf setiap hari sehingga ketemu ramadahan. . Klik disini Sesungguhnya biar amalan ini akan menjadi peneman kita di akhirat kelak. Aamiin Saya suka ingatkan orang yang suka diingatkan. FTRExclusive
Mostrar más ...
150
1
REBUT KEBERKATAN BULAN REJAB DENGAN BERSEDEKAH🥰 Dengan hanya minima RM10 yang anda hulurkan atas niat bersedekah insha Allah akan menjadi saksi di akhirat kelak 😊 JOM BERSEDEKAH BERSAMA ENUUR ❤️ 🌸 🌹
143
1
Pejuang akhirat yang disayangi lagi dikasihi yang dirahmati Allah dunia akhirat... Assalamualaikum semua sahabat syurga salam tahajjud.. BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM, SAHAJA AKU BEKERJA/BERNIAGA /BERIBADAH HARI INI KERANA INGIN MEMBANTU RAMAI ORANG MELALUI SERVIS ATAU PRODUK KERANA ALLAH TA'ALA 🌺
145
0
Última actualización: 10.11.22
Política de privacidad Telemetrio