es
Feedback
Gitas.diary

Gitas.diary

Ir al canal en Telegram
1 229
Suscriptores
+124 horas
-107 días
+14030 días
Archivo de publicaciones
آدم خوب به پستتون خورد نگهش دارید؛ اگه رفیقه رفاقت کنید، اگه شریکه شراکت کنید، اگه ازش خوشتون میاد برید تو رابطه، اگه دوسش دارید باهاش ازدواج کنید، خلاصه یه کاری واسه خودتون بکنید ... آدم خوب خیلی کم پیدا می‌شه! شروع هر روز فرصتی دوباره است...

VELET Roman olur yazsam seni.mp32.40 MB

تراپیستم گفت: ینفر پشت در اتاق گیر افتاده و کمک میخواد و تو تنها نفری هستی که میتونی نجاتش بدی و تو هیچ چیزی نداری که بتونی باهاش در و بشکنی و باز کنی، چیکار میکنی؟ گفتم: من در و میشکنم گفت: نمیشکنه گفتم: کمک میخوام از کسی گفت: کسی نیست که بخواد کمکت کنه گفتم: هیچکاری نمیتونم بکنم؟ گفت: نه گفتم: پس باید چکار کنم؟ گفت: رها کن! گفت: اونی که تو اتاقه، گذشته ی توئه و اون هی داره خودش رو به تو یادآوری میکنه اما تو کاری نمیتونی براش بکنی. پس باید رهاش کنی. و این بسیار دردناکه ولی تنها راه نجاته . @gitasdiary